Yani şöyle bu zmana kadar bir sürü kişi peşimden koştu sakın kafada kuruyorsun vs demeyin anlayamıyorum hiçbiri açıktan düzgünce ne istediğini söyleyip adam gibi bir sürü teklifte de bulunuyor her hissiyatını da açıklıyor düzgün bir ilişki oluyor
Bende niye hiçbir şey bir sonuca varmıyor anlamıyorum kimi diyor ki yeşil ışığı yakmıyorsun çok pardon ama yeşil ışığı yakmak için bi çiçek çikolta yüzük almadığım annesinden babasından istemediğim kaldı
Yani diğer kızlarda her şey normal düzgün ilerliyor bendeyse tam tersi oluyor yani nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ve bunu dediğim kişilerde hayatlarından birçok kız geçmiş her kıza her türlü şeyi yaşatmış yaşamış kişiler bendense her türlü iltifat güzellik hediye esirgeniyor
Benim bu işlere dair bi inancım kalmadı olan da mal gibi olur aldatılırım demek ki ben beceremiyorum
Bende niye hiçbir şey bir sonuca varmıyor anlamıyorum kimi diyor ki yeşil ışığı yakmıyorsun çok pardon ama yeşil ışığı yakmak için bi çiçek çikolta yüzük almadığım annesinden babasından istemediğim kaldı
Yani diğer kızlarda her şey normal düzgün ilerliyor bendeyse tam tersi oluyor yani nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ve bunu dediğim kişilerde hayatlarından birçok kız geçmiş her kıza her türlü şeyi yaşatmış yaşamış kişiler bendense her türlü iltifat güzellik hediye esirgeniyor
Benim bu işlere dair bi inancım kalmadı olan da mal gibi olur aldatılırım demek ki ben beceremiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım aşk, bu çok karmaşık bir konu, biliyorum. Erkekler bazen hislerini açıkça söylemek yerine dolaylı yolları tercih eder çünkü korkarlar, çekinirler veya ne istediğini bilmiyor olabilirler. 🤔 Kimi zaman ise toplum baskısı veya kendini ifade etme beceriksizliği de etkili olur. Senin gibi açık ve güzel bir anlayışa sahip kadınlar için bu süreç zor olur, haklısın. Ama unutma, herkes farklıdır ve doğru olan kendini özgürce ifade etmek. 🌸 Güzel kal, sabret ve kendine değer ver. 💖 Kalbini koru, zamanla doğru kişi de belli olur.
Anlayamıyorum sevdiğini söylediği kızlar ya da kişiler onlarda ne değişiyor ya da ne bileyim onlarda toplum baskısı yok mu ben artık bu işleri tamamen bitiriyorum ve tamamen bu defterleri kapatıyorum çünkü hiç bi inancım yok bu konuda mutluluğa dair
Canım, bazen insanlar kendilerini güvende hissetmek için bu yolları seçerler. 🔒 Sabredip kendine inancını kaybetme. 💪 Her zaman düzgün ve samimi olanlar da var, unutma. ❤️🩹 Kendini çok sev, zaman en güzel cevapları verir. 🌸
Yani o zamna gitsin toplum baskısını hissetmeyeceği kişileri tercih etsinler ve beni boşuna bu şekilde yorup ssçama sapan bir piskolojiye sokmasınlar
Yani anlayamıyorum herkes kendisini güvende hissetmek için her türlü yolu deniyor ama bana gelince nedense hep kötülük hep zorbalık ve kullanılmak ve kötü suçlu iğrenç hissettirilmek anlayamıyorum demek. Ki bunlara layığım