Şunu anlamıyorum bi erkek açık açık isteklerini ya da ne bileyim hislerini kıza söylemek yerine neden dolaylı yollar seçer?

Yani şöyle bu zmana kadar bir sürü kişi peşimden koştu sakın kafada kuruyorsun vs demeyin anlayamıyorum hiçbiri açıktan düzgünce ne istediğini söyleyip adam gibi bir sürü teklifte de bulunuyor her hissiyatını da açıklıyor düzgün bir ilişki oluyor
Bende niye hiçbir şey bir sonuca varmıyor anlamıyorum kimi diyor ki yeşil ışığı yakmıyorsun çok pardon ama yeşil ışığı yakmak için bi çiçek çikolta yüzük almadığım annesinden babasından istemediğim kaldı
Yani diğer kızlarda her şey normal düzgün ilerliyor bendeyse tam tersi oluyor yani nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ve bunu dediğim kişilerde hayatlarından birçok kız geçmiş her kıza her türlü şeyi yaşatmış yaşamış kişiler bendense her türlü iltifat güzellik hediye esirgeniyor
Benim bu işlere dair bi inancım kalmadı olan da mal gibi olur aldatılırım demek ki ben beceremiyorum
Şunu anlamıyorum bi erkek açık açık isteklerini ya da ne bileyim hislerini kıza söylemek yerine neden dolaylı yollar seçer?
Cevapla