Kızlar neden duygularını ve isteklerini açıkça belli eden erkeklerden hoşlanmıyor?

Öncelikle ve özellikle kızlar cevaplarsa sevinirim.

Gerek KızlarSoruyor'da gerek internette bu konu hakkında pek çok forum başlığı var. Özellikle erkek kullanıcılar gelip "Kız olmadan yaşayamıyor musunuz?", "İlla kıza mı ihtiyacınız var?" gibi yorumlarda bulunacaksa kendilerini yormamalarını tavsiye ederim. Evet kardeşim, benim bir erkek olarak bir kadına ihtiyacım var.

Şimdi asıl sorumuza gelecek olursak ben 22 yaşında, uzun boylu, ortalamanın üzerinde sayılabilecek tipe sahip biriyim. Yeni tanıştığım insanlara sevgilim falan yok vb. bir şey dediğimde şaşkınlıkla karşılıyorlar. Yani kısaca dışardan bakınca her gün ayrı bir kızla takılan biri olduğumu düşünüyorlar ama iş öyle değil tabii. Arada bir konuştuğum görüştüğüm oluyor ama o kadar, iş hiç ciddiye binmiyor. Ben sebep olarak kendimin çok net ve doğrudan sonuca odaklı bir karakterde olmamı görüyorum. Eğer seviyorsam direkt söylerim, kızdıysam direkt söylerim vb... Arka planda hesaplar, içten pazarlıklar yapmam ve genellikle mantığımla hareket ederim. E söz konusu kadınlar olunca da mantıktan bahsetmek biraz saçma oluyor. Uzun lafın kısası; benim mantıklı ve net olan kişilik yapımın, kadınların düşünce biçimiyle örtüşmediği için tatmin edici ilişkiler kuramadığımı düşünüyorum.

Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Bir kadın olarak samimiyetle cevaplarsanız ya da önerileriniz varsa yazarsanız çok mutlu olurum. Buraya kadar sıkılmadan okuduysanız da teşekkür ederim. Sevgiler!

Kızlar neden duygularını ve isteklerini açıkça belli eden erkeklerden hoşlanmıyor?
Cevapla