AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
320Cevap
Dua et çocuğun yok yazık olurdu ona ben içimden kizima ağlıyorum hep yaptigm hatanın bedelini oda çekiyor ayrıldım kişi yüzünden 😔
@Koçkadın hata mi, neden oyledusunuyorsunuz?
Yanls insanla evlenmisim hayatmi mahfettim inşallah rabbim beterinden korur
@Koçkadın amin 🙏🏽 inanin hepimizin hayatinda bir aci bir yara var sundan emin olunuz rahat olan kimse yok
😔😔
Koçkadın hic bir şey için üzülmeye değmez ebru
Evet
Benim masal yeni hesabım bu
Peki
Yazdım sana
Merhaba böyle kadınla evlenip de kullanıp atan erkek erkek değildir tabi kadın doğru durduğu sürece
Teşekkür ederim
Rica ederim gerçekten üzülüyorum doğru kişiyi bulamıyor bilimiyor eğer istersen sana instagram hesabımı vereyim konuşuruz
Evet doğru kişiyi bulamıyor insan sonra böyle oluyor üzücü kıymet bilmeyen insanlar çok devir kötüEğer istersen instagram hesabımı vereyim konuşalim
Daha yeni olduğu için sana öyle geliyor, Hayat çok renkli cıvıl cıvıl ; Fark edeceksin yakında
Çok geçmiş olsun
Evet üzücü bir durum ama evlilik nasıl hak ise olmuyorsa boşanmak ta haktır yapacak bir şey yok
Sende hayatına bak illaki karşına seni anlayan biri çıkacaktır sabırlı ol umutlu ol asla karamsar olma
İnsan nelere alışmıyor hayat herseye ragmen güzel yeterki ayakların üzerinde durup hayttan zevk almaya çalış
İlk zamanlar öyle gibi geliyor.. Aradan aylar geçiyor "ulan niye bu kadar sabrettim 'diyorsun. Diyorlar, diyeceksin
Başlarda normaldir ama zamanla alışırsın. 2. Bahar gibi düşün. Yeni bir hayatın var umarım bol bol güzellikler getirir yeni hayatın sana
Tam tersine hayat var önünde. Şimdi istediğini ve yapamadığın şeyleri yap. 45 yaşına okula gidenler var
Boşluğa düşmen normal zamanla geçecek ve bu durumu atlatacaksin keyfinden bosanmadin ya. Sonuna gelmesen böyle bir kararı almazdın hakkında hayırlısı olsun
Hayat bitmez de en baştan başlamak zorunda kalıyor insan nişan bile atsan anlaşamayıp tüm o sana gülücukler sacan dostum diyenler sırtinı dönuyor arkadaşim dediklerin seni bir kenara fırlatıyor ama hayat bitmiyor
Saçmalamaaa. Yeni başlıyor hayat. Hele 35-40 civarı…
Kendini bilen kadın için çok iyi gelecek yeni hayatın💯🧿
Boşandın hayat bitmedi. Kötü günler bitti. Bundan sonra seni güzel günler bekliyor. Böyle düşün.
Bir de şanslısın, çocuğunuz olmamış.
Çok saçma bir düşünce bence. Asıl hayat senin için şimdi başlıyor. Bosandigina göre sorun vardı. Artık kafan rahat güzel bir hayat seni bekliyor
Kesinlikle bitmez ben de 31 yaşındayım bekarım kimsem yok akraba yok aile yok sevgili yok nişanlı yok hiçbir şey yok hayat bitmedi bitmez hiçbir zaman
Bu süreçte böyle hissetmen normal. Kimse boşanmak için evlenmez. Hayatınızı birlikte sürdecegim diye başladınız ve şimdi yol bitti
Yeni hayatında mutluluk huzur ve başarılar dilerim.
dilerim bir daha pişman olacağın yollara girmezsin
Çocuk olmaması bir nevi daha iyi öyle düşünme nasip kısmet ben de evlenemedin hiç kimisi de iki evlilik yapıyor vs
Tabiki alışkan olmak bağlı olmak ve bir anda onsuz kalmak üzücü maddi durumun iyiyse bu bir süre sonra monotonlasir geçer diye düşünüyorum
Niye bitsinki senin hayatını oluşturan kendin bir başkası değil. Hayatına yön vermek hayatına değer katmak senin elinde
Yaşın öyle gencki aşık hayat sımdı başlar egıtım al çalış bu kurda git para kazan ye iç eğlen hayatı azıcık yaşamasını bilin ya
Hayat nedeen bitsin ki kendine yep yeni bir sayfa aç önüne bak sonra kafa dengi birini bul evlen ama acele etme
Tek bir sene böyle hissedebilirsin hatta ilk aylar özellikle ancak ilk aylar geçtikten sonra bu fikrin değişir
Sen hiç evlenmedin mi kanka
Evlenmedim
Ama çevremdeki arkadaşlarım. evlenip boşanma aşamasına geçtiler
Hahaha kanka ya 😃benimkiler de öyle 22 de evlenen 26 da boşandı çocuk ile baba evine döndüler bir gelirleri de yok geç olsun güç olmasın tatlim 🌸🥰
İlk bosanmami atlattım öyle bakıyorum olaya 😄
Evet evet kesinlikle. İnsan 25 den sonra falan daha doğru kararlar veriyor 😃
Otuzdan sonra daha daha acayip kararlar veriyor 😁
Boş boş konuşma kardeşim. Git bi' yürüyüş yap, hobiler edin, kitap oku, kedi sahiplen, doğa ile başbaşa kal, kamplar yap. Kendine gel.
Neden böyle düşündüğün de önemli. Hayat gerçekten bitene kadar sadece bazı noktalardan kırılır. Sen de bir kırılma noktasındasın belli ki.
hayat daha yeni başlıyor abla gez etrafına bak ne adamlar vardır gez dolaş üzülme ettafta erkekten çok ne var
Yavşağına denk gelmemek önemli olan
Ahahahah 38 yaşında Bi abla boşandı işte şimdi hayat başladı diyordu iş yerinde tatli dağıtmışlardi 😂🤣😂üstelik 4 cocugu vardı
Normal artık evlilikler bitti sırf gösteriş için evlen boşan yapılıyor bir de gereksiz yere harcamalar cabası
Oluyor bazen böyle durumlar insan hayatında bende çok yaşıyorum
Hem her şey için çok geç gibi
Hemde her şey yeni başlıyor gibi
Bir sürü yıkıntı demektir boşanmak kısa bir süre toparlanma zamanı gerekir bu sürede bazı boşluklar yaşaman bocalaman normaldir kendine zaman tani ilerleyen zamanla. bieliktr taşlar yeniden yerine oturacak ve hayatı yeniden hissedeceksin
Neden öyle düşünüyorsunuz, bir tek siz boşanmadınız sonuçta bu evrende
Tabiki hayır en zoru başarmışsın boşanarak bundan sonra dik durma zamanı konuşacak dertleşecek biri lazım olursa ben burda6ım arkadaş olarak saygılar
Sakın hayata küsme şimdi hayat yeniden başlıyor senin için
Hayat bitmez ama eskisi gibi olmaz. Daha farklı daha renksiz olur
Bitmedi. Bitmez.
Kendinizi depresyona sokmayın.
Bende 7 ay evli kaldım boşanma aşamasındayim şu an 😟aynı şeyleri hissediyorum sanki her şey bitti gibi ama boşanmaya mecbur bırakılmak beni çok üzüyor resmen nefesim kesiliyor
Mecbur bırakılmak derken nasıl mecbur bırakıldın ki ne oldu ki
Şiddet gördüm ölümle tehdit edildim zorla anlaşmalı boşanma dilekçesi imzalatmaya kalktilar ayrıca madde kullanıyormuş psikolojik sorunları varmış falan işte
Hayat bitmez ama nasip başkası çıkar hayatına
Öyle düşünme normal birseydir boşanmak gönül isterdiki öyle birsey olmasın ama olmuş üzme kendini.
Yoo hala bekar gibisin çocuğun olmadığı için. Önüne gelenle yat istersen herkese kocamdan sonra 2. sin dersin çok özgür çok bağımsız harikasın. Paran varsa tabii yoksa hayatın bitti
Yaşandi mi?
Ben daha hiç evlenmedim 30 yaşındayım bence çocuk yok dünya niye bitsin
Aksine yeni den başlıyor daha güzel başlıyor bunu bu süreç bitince anlayacaksın
Evlilikler boş. O yüzden bu zamanda evlenmeye aşırı harcama yapmanın hiç alemi yok imzayı atın geçin... Diğer türlü boşanırsanız onca harcama boşuna yapılmış olur.
hayat devam ediyor, alışkanlıkların bitti. yeni alışkanlıklar ediceneksin.
Reset yemiş gibi oldun önüne bak boş ver tertemiz
Böyle hissetmen çok normal bir yıl sonra anlarsın iyi ki diyeceksin
31 yaşında hayat mı biter daha yeni başlıyor.
Öyle değil daha çok gençsin bir an önce toparlamaya bak
Kendini çok bağımlı hissederek yaşamışsın evliliğe ondandır bu düşünce içinde olman.
Çocuk olmadıgı için şanslısın bulursun yine birini takma kafana. Ben de sırf çok yaş farkı var ailesi vermez diye konuştugum kızdan ayrılmak zorunda kaldım halen aklım onda.
Böyle düşünmen normaldir. Bi süre bu kafada gidersin. Ama hayat devam ediyor unutma. Başarilar
Tekrar sevebilip sevecegin birini bulduğunda hayatın tekrar bir anlam kazanir
Ben 40 ta bitti diyodum, hala gıdıklama var. Doğru açıdan bakarsan senin şansın daha çok
Önce kendini bir bul kafanı dinle millete bakma sonra yaparsın sağlıkli düşünüp yapacagini
Hayat yeni başlıyor acele etme oluruna bırak hedefin olsun devam
Boşanınca hayat neden bitsin ki. Senin için hayat daha yeni başlıyor...
Daha yaşın genç takma kafanı üzülme hayatını yaşamaya bak tadını çıkar 💋 👣 👣 💋 💋
Öyle olmuyor işte önünde temiz bir sayfalar var, zihnini temizlemen lazım işte
Hayat yeni başlıyor bence neden bitsin çocuk olsa biraz zor olurdı
Bitseydi şu an buraya soruyu sormazdin mutsuzsan ayrılırsın normal
Bence taptaze yeni bir hayat. Geçmişte yaptığın hatanın doğrusunu bulmak belki de
bazı şeylerin başlaması için bişeylerin bitmesi gerekiyor bilemezsin seni ne bekliyor
Ayy saçmalama ayolll
Hayatın yeni başlamış ye iç gez toz bak keyfine