31 yaşımda boşandım cocuk yok sanki dünya bitti hayat sıfırlandı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu durumda hissettiğin duygular tamamen normaldir ve birçok insan benzer zorluklarla karşılaşır. Boşanma, hayatında büyük bir değişim ve kayıp hissi yaratabilir. İşte bu süreçte düşünebileceğin bazı noktalar:
### 1. **Duygularını Kabullen**
Boşanmanın getirdiği duygusal yükü kabullenmek önemlidir. Üzüntü, hayal kırıklığı ve yalnızlık gibi duygular doğal tepkilerdir.
### 2. **Zaman Tanı**
İyileşmek zaman alabilir. Kendine bu süreçte nazik ol ve acele etme.
### 3. **Yeni Hedefler Belirle**
Hayatını yeniden şekillendirmek için yeni hedefler belirleyebilirsin. Bu, kariyer, hobiler veya kişisel gelişim alanında olabilir.
### 4. **Sosyal Destek**
Arkadaşlarınla ve ailenle iletişimde kalmak, duygusal destek almanı sağlar. Yeni insanlarla tanışmak da faydalı olabilir.
### 5. **Kendine Yatırım Yap**
Kendine zaman ayırmak, yeni hobiler edinmek veya yeni şeyler öğrenmek, hayatına anlam katabilir.
### 6. **Profesyonel Destek**
Eğer bu duygularla başa çıkmakta zorlanıyorsan, bir terapistten veya danışmandan destek almak iyi bir seçenek olabilir.
Unutma, bu dönemde yalnız olmadığını ve geleceğin hala umut dolu olduğunu hatırlamak önemlidir. Kendine karşı nazik ol ve iyileşmek için zaman tanı.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen böyle düşünürsen diğer Boşananlar ne yapsın.
Ben de boşanmış bir insanım. Kızıma ve oğluma bakıyorum kaç yıldır. Kimseden yardım beklemedim. Her şeyimi kendim yaptım. Birilerine güvenerek, sırtımı yaslayarak bir beklenti içine girmedim.
Bu Hayat senin ve senin yaşantı. Yolu çizecek olanda yürüyecek olan da sensin. Eğer birisi ya da birileri gelsin de benim elimden tutsun diye beklersen o zaman işte Kaybedenlerden olursun.
Kendi ayaklarının üzerinde duracaksın. Tırnağın varsa başını kalırsın. Bunu unutmazsam hayat yaşanabilir bir hâle gelir.
Hayat değil bizi yoran sadece insanlar. O yüzden gereksiz olanları çıkar hayatından ki omuzlarında ki, zihninde ki yük azalsın.
Ne kadar çok gereksiz insanları düşünürsen, etrafına toplarsan stres yaparsın. Bir tane sorunun olsun yani bir tane stresin olsun kardeşim
00 Yorumla
kaç yıldır evlisin bilmiyorum ama, bu hissetiklerin çok normal inan bana. insan oğlu değişik bir varlık, herşeye her ortama alışabiliyor. boşandığına göre yolunda gitmeyen birşeyler vardı demekki, her ikiniz içinde, yani asıl hayatı evli iken yaşayamıyordunuz ki boşanma kararı almışsınız. bu durumda şu an dünyanın sana boş gelmesi, sadece bir anda özgür kalmanın verdiği şaşkınlık olabilir. bazan belgesellerde bakıyorum uzun süre kafeslerde tutulan canlıları, doğaya götürüp salıyorlar, bir süre şaşkınlıkdan kıpırdayamıyorlar bile. ancak şaşkınlıkları geçtiğinde tekrar kafeslerinden çıkıp hayatlarına devam ediyorlar. karşına çok fırsatlar çıkacak inan bana, bu manen olur , madden olur, ama illaki çıkacakdır. azimli ol hayatı seç, yaşamdan zevk al, mutlu ol inş.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılBunu size düşündüren ne ❓ Unutmayın ki hayatta böyle dönemler , döngüler her zaman olacaktır. Bunu aşmak sizin bakış açınız, ⚡enerjinize bağlı. Öncelikle bir kadın olarak hem cinsime bir kaç öğüt vermek istiyorum. Eşiniz sizin için hayatının anlamı olabilir, ancak siz de onun için kendinizi heba edecek değilsiniz, evlilikler olduğu kadar boşanmalar da normal. Evli kalıp psikolojik şiddete maruz kalmanız daha mı iyi olurdu? Bazı şeyler bitmeli bazı sonlar yaşanmalı ki ardından çiçekler filiz 🌱açsın. Unutmayın noktadan sonra büyük harf başlar. Her bitiş 🔚 bir başlangıca gebe. Sizin varlığınız başkası ölçüsünde değer kazanmıyor siz bu dünyaya gelirken tektiniz varoluşunuzu kendiniz tamamlayacaksınız yine hiçbir kimse size hayatı gümüş tepside sunmayacaktır, siz isterseniz kendinize güvenirseniz o, hayatı kazanacaksınız, kendinize inanın. 🦋✨🎗
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
İnanıyorum ki hayat bir döngü, her şey yeniden başlar ve güzelleşir! 💫 Boşanmak zor ve üzebilir, ama unutma, yeni başlangıçlar seni bekliyor. Kendi mutluluğunu yeniden keşfetmek ve kendine zaman ayırmak en güzel hediye olur. 💖 Bu süreçte kendini yeniden sev ve kendine inan! Belki de yeni maceralar ve yeni aşklar sana uygun olandır. Senin en güzel zamanların yakında başlar! 😊✨
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
152
Cevap
317Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılhayır hayat daha yeni başlıyor.
00 Yorumla
1 yılHayır tabiki kesinlikle bitmedi. Hatta belki de yeni başlıyor. Bak 31 yaşındasın boşandın, çocuk da yok… Bu cümle ilk bakışta sanki bir kayıp gibi durabilir ama bir de şöyle düşün. Elinde hâlâ hayatını dilediğin gibi şekillendirebileceğin bir alan var. Kimseye bağlı değilsin sıfırlanmadın sadece başka bir yola girdin. Ve evet bu yolun başı belki biraz karanlık, biraz yalnız, ve biraz ne yapacağım şimdi dedirten cinsten olabilir. Ama emin ol bu geçecek. Boşanmak bir son değil, bir karar. Kendin için verdiğin bir karar. Herkes cesaret edemez buna. Kimi insanlar mutsuz evliliklerde ömür geçiriyor. Sen ise ben başka bir hayat istiyorum demeyi seçmişsin. Bence bu çok güçlü bir şey. Ve bu güç sende var.
31 yaş… Bu yaşlar kadınlar için yeniden doğuş gibi aslında. 20’lerdeki o deli karmaşadan sonra kendini tanımaya neyi sevip sevmediğini anlamaya başladığın yaşlar. Ve bu başlı başına çok kıymetli. Belki de ilk defa hayat gerçekten sana ait. Kimsenin beklentisi yok sırtında. Ne eş, ne çocuk… Sadece sen. Kendi istediğin sabahlarda uyanmak, kendi kararlarını almak, kendi yaralarını kendin sarmak... Zor evet ama aynı zamanda çok özgür. Ve sakın unutma ki boşandın diye hayat eksilmedi. Hatta seni eksilten ne varsa onu attın üzerinden. Şimdi içini yavaş yavaş yeniden doldurma zamanı. Umutla, hayalle, kendi sevdiğin küçük şeylerle… Ve belki bir gün biri gelir ama bu sefer senin dünyanı tamamlamaya değil, paylaşmaya. Ama o zamana kadar kendine yeterli olmayı öğreniyorsun. Ve bu hayattaki en güçlü şeylerden biri.🫠🦋🙏🏻
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hayat bir yerde her türlü bitiyor ya da başlıyor.. Boşanmayla alakası var ya da yok... İnsanın kendisine bağlı.. şu an yeni boşandın sanırım düşüncelerin her şey negatif ama bu durumda tek yapman gereken tek şey kafanı dinlemek.. Önüne bakmak özellikle söylüyorum ki ne kadar güzel konuşursak ya da ne kadar olumsuz.. Bunlar etki etmeyecek.. Kafanın içi doludur büyük ihtimalle.. Birilerinin düşüncesini boş ver biraz kafa dinleyip huzurlu ol... Hayat kısa senin imtihanında böyleymiş.. Ama hayat bitiyor demek doğru olmaz... Yaşadığımız şeyler hayattan soğutuyor olabilir... Öyle bir zaman gelecek ki yeniden başlayacaksın bugünleri geçmişe gömeceksin... Yıllar ama yıllarrrr geçecek 20 yıl 10 5 yıl bugünleri üzülerek hatırlayacaksın iyi ya da kötü... Ama en iyi önerim şudur kafanı takip hayat bitti yok şöyle yok böyle dersen sağlığın bozulur.. Erken yaşlanırsın... Düşüncelerini temizle.. İnternetini kapat iş güçle uğraş ya da işin yoksa işe gir.. İleride psikolojik sorunların çıksın istemiyorsan kendin için en iyi şeyleri yap.. İnan ki söylediklerimi ciddi alırsan çiçek gibi olur huzurlu olursun..
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
31 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.
1 yılİlk zaman ayrılığın o bağın her türlüsü kötü şimdi çöküş bitiş gibi geliyor bocalarsın bi iş bi ugraş bul çocukların için ve onlara iyi gelmek adına unutma babasız olur ama annesiz olmaz sen evin ışıgısın zamanla alışıcaksın hakkında hayırlısı oluşuna düzen oturana kadar bu böyle sonrasıda adam evlenicek oluyor çocukları görüş günü oluyor hep bunlara güç lazım soğuk kanlı sabır lazım dilerim allah yardım etsin ama her iş birazda sende bitiyor kardeşim öyle olduğu için söyledim ukalalık değil niyetim🙏✨
12 Yorumla- 1 yıl
Çocuğu yokmuş daha iyi
- 1 yıl
Evet ama ilk günler zor bence boşluk gibi anlayan bir ailede yoksa inşallah iyi olucak zamanla hak eden insanlarla
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılSenin yaslarına yakındım.
Aynı seyleri yasadım.
Cocuk yoksa aksine sevin 😄
Hiç bişey olmaz Rahat ol
Sadece kendine zaman tanı.
Hemen bi ilişki kurma.
Bol bol mesgale üret.
Ya iş ya kurs bul.
Spor yürüyüş film ve benzeri aktiviteler üret.
40 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sadece yeni boşandığın için kendini boşlukta hissediyorsun. Bu normal zaten. Gerçi boşanmışsın, hayatında olduğu zaman da boşanmanın hayalini kuruyordun ki gerçekleştirmişsin.
Zaman lazım, alışacaksın. Dünyada iyiler de var. Nereden mi biliyorum? Hala döndüğüne göre iyiler sayesinde dönüyor. Hep kötüler kalsa kıyamet kopardı zaten.
10 YorumlaBence yeni bir baslangic icin cok uygun bir yas. Hem genc hem olgun bir kadinsin, yasadiklarina da tecrube diyip gec. Yaşının kiymetini bilmelisin. Yapmak isteyip de bosverdigin ne varsa gozden gecirebilirsin, yeni asklara yelken acabilirsin, hobiler edinebilirsin... Hayat bitti dersen biter, olumlu dusun, olumlu yasa.
11 Yorumla- 1 yıl
Olumlu düşünceler pozitif bir enerjiye dönüşür 👍 Bardağın dolu tarafından bakmak lazım haklısın
Hayat bir insanla bitmez mi ki ya da bir insanla başlamaz hayat sen doğduğunda basladı öldüğünde biticek. Bir insana baglı değilsin bu sadece zihnin oluşturduğu bir ilizyon sadece.
şu an bosluktasın çünkü yaptıgınız bir çok alışkanlıklar vardı ama geçici bir süreliğine böyle emin ol zaman tanı kendine yavaş yavaş adapte olucsksın emin ol.
10 YorumlaBoşanmış biri olarak söylüyorum evet hayat bitiyor
Yeniden evlenemiyorsun
Kimse seni sen olduğun için kabul etmiyor
Şükür mi maddi durumum çok iyi
Ama oda yoksa ayvayı yedin
Senin avantajın çocuk yok çocuk çok büyük dezavantaj
Kadınlar için ise daha vahim toplum basite alıyor
Hiçbir erkek sevmiyor
Herkes kullanmak için yaklaşıyor
Hatta en yakınların bile
Sana süslü kelimler sayamam durum bu
İster kabul et ister etme124 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel motivasyon olmuş 😂
- 1 yıl
Belkide çok daha iyi koşulları olacak, bunu bilemeyiz ki.
- 1 yıl
Allah hepimizi başından iyi insanlara denk getirsin öyleyse.
- 1 yıl
Ben 12 sene önce boşandım
10 senedir canımdan çok sevdiğim kadın ise boşandı diye ailesi vermedi
1 senedir göremiyorum duyamıyorum
Neler yapar bilmiyorum
Göz yaşıma anlat deseler dilimden çok anlatacağı şeyler vardır
Ama ben hiç kötü düşünmedim halen bekliyorum
Halen dua ediyorum
Halen yalvarıyorum
Ama durum bu
- 1 yıl
Ne kadar doğru bende bosandim 37 yaşındayım kadina bakış açıları daha farklı oluyr
- 1 yıl
Yok ben umudumu kesmedim başta öyleydim ama hayat bu ne getireceği belli olnaz
- 1 yıl
Amin hepimizin
1 yılÖyle düşünme. kimse boşanmak için evlenmiyor. Bazılarımızın imtihanı böyle olur. Yaşın bence tam ideal yaş ne erken ne geç sayılacak bir yaş. Hayat sana daha neler sunacak bilemezsin. Salma kendini güçlü dur bil ki bu hayatta senden başka kimsen yok ona göre yaşa.
10 YorumlaYazıyorum ama silindi neden bilmiyorum, Replika veya ithal ayakkabı alacaksanız çok titiz birisiyim her yerden ayakkabı veya ürün almam 3 yıldır alışveriş yaptığım site var hem uygun fiyat ve fiyatına görede daha kaliteli ürünler var hiç sıkıntı yaşamadım anlıkta dönüş yapıyorlar müşteri hizmetleri bu konuda da iyi
sitenin adı
( replikam. com ) tavsiye ederim arkadaşlar pişman olmazsınız çok yerden alışveriş yaptım ama bu firma ayrı tutuyorum gerçekten müşterisini üzen bir firma değil ürünleri kaliteli en başta alma sebebim
00 YorumlaÇok mu seviyordun ki bu kadar yıkıldın. Çocuğun yok bişey yok. Dönüpte arkana bakmanı gerektirecek bişey yok. Sıfırdan mis gibi hayat. Boşandıysan elbet yorulmuş, yıpranmışsındır. Bi süre geçince düştüğün boşluktan çıkıp yeni bir yolculuğa çıkacağını düşünüyorum
00 Yorumla
1 yılHic de bitmedi. Evlenmek kadar bosanmak da gayet dogal birsey. Hele hele hayat bitti gibi dusunmek cok yanlis. Hayatina yon verip bir duzen oluşturman şart. Yaşam sana da ona da birbirinizin varligiyla bahşedilmedi ki o olmayinca yasam bitsin. Elbette zor bir surec kimse boşanmak için evlenmez ama bazen sartlar ve kafalar uyusmayinca yol ayriligi olabiliyor. Ama bu hayatin bittiği anlamina gelmiyor
00 Yorumla
1 yılÖncelikle bu süreci yaşayan akrabam da oldu arkadaslarim da. Bunun bir yas süreci var. Herkes yapma dese de kişilerin kendini aşırı sorguladığı ve acaba yanlış mı yaptım diye sorduğu süreç var. Uzaktan söylemek kolay gibi gelebilir ancak hiçbir acının sonsuza kadar surmedigini bilin. Umarım çok daha iyi günleriniz olur.
00 YorumlaHayır hayatın bitmedi , hiç böyle düşünme … bende bazı olayların sonunda böyle düşünüyordum sonra çok ağır depresyon geçirdikten sonra anladım en önmeli şey ruh sağlığıymış ve her böyle düşündüğüm de meğer ise hiç öyle değilmiş aslında ve ben boşuna yorulmuşum.. herzaman umut var herzaman. sen yaşadığın sürece ve kendin olduğun sürece. Allah korusun bu düşüncelerin sonu kötü oluyor. Şükr etmen lazım bunu şu an şimdi okuduğun da kalk ve yapman gerekeni yap. En çok isteğin hayallerini gerçekleştir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılDünya bitmedi ama evet hayat sıfırlandı hatta sizin için yeni başlıyor, Kadın 30+ yaşında kendini keşfetmeye başlar, özelliklede ekonomik özgürlük söz konusuysa kesinlikle daha doğru kararlar alıp, daha düzgün bir hayat sürdürmeye başlayacaktır ama kadın diye ayırmayalım insan diyelim zira Önce İnsan!!!
00 Yorumla Bazen hayat bize "yeniden başla" der, ama biz bunu "her şey bitti" gibi duyarız. Oysa biten şey, sana artık iyi gelmeyen bir sayfa; ve şimdi elinde yepyeni, bembeyaz bir defter var. 31 yaş… Bu daha yolun başı. Ne istediğini biliyorsun artık, ne istemediğini de. Bu bile başlı başına bir güç.
Çocuk yok diyorsun, belki de bu sayede yeniden kuracağın hayatı kendi şartlarınla şekillendirme özgürlüğüne sahipsin. Düşünsene, ne büyük bir lüks bu! Hayatını sıfırlanmış gibi görme — sıfırdan kurabileceğin eşsiz bir şans gibi gör. Kırıldın evet, ama kırıldığın yerden ışık sızar derler. Ve o ışık, seni bambaşka bir sen yapacak.
Unutma: Bu bir son değil. Bu, dönüşümün başlangıcı.
00 Yorumla
1 yılHayat boşanınca bitmez. Aksine, bazen ilk kez gerçekten başlar.
Ben 37 yaşındayım. Aslında 5 yıl önce bitirmem gerektiğini hissetmiştim ama hep ‘belki düzelir’ diyerek devam ettim, sürekli kendimi itekledim.
2 yıl önce fark ettim ki, 10 yıl da geçse aynı sorunlarla uğraşıyor olacaktım. Ve cesaret ettim bitirdim.
O gün bugündür içimde hep bildiğim ama unuttuğum bir şeyi hatırladım.
Stresiz, huzurlu, neşe dolu bir hayatım olabileceğini.
Rahatladım, yeniden derin uyumaya başladım, içten içe çiçek gibi açıldım.
Ve en güzeli. hiçbir şey yapmadan, sadece kendim olduğum için bedenim ve zihnim hafiflemeye başladı.
Meğer hayatı değil, kendimi taşıyamıyormuşum.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. İyi ki çocuk yapmamışsınız. Bazı insanlar boşanınca hayat yeni başlıyor gibi hissediyorlar çünkü evlilikteki sorunlar insanı 4 duvar arasında hapishane hayatı gibi stres yaratabiliyor. Boşanınca da büyük bir yükten kurtulmuş gibi hissediyorlar. Sen tam tersi hayat bitmiş gibi hissediyorsan hem eşini hem o yuvanı baya sevmişsin ve alışmışsın. Üzüldüm Allah yardımcın olsun.
00 Yorumla
1 yılHiç bı zaman hayat biri yüzünden bitmez bence boşanmış biri değilim ama çevremde boşanmış olan insanlar var ve cidden onlardan daha mutlu olanını görmedim desem yeri var. Belki hayat senin için daha güzel sürprizler hazırlamıştır ümidini asla yitirme pozitif kal ❤️
00 YorumlaHayır.
Hayatta her şey biter. Kalp atışınız bitmediği sürece ise hayat devam eder.
Bir iş yerinizdeki konumunuz biter, bir arkadaşlığınız biter, genç zamanlarınız biter, hatta belki aile bağlarınız bile biter.
Şuna katılıyorum ki, eski hayatınız bitti. Ancak bu yeni ve güzel bir hayat kurmamanız için bir sebep değil.
Açıkçası yaşlı da değilsiniz. Ekonomik özgürlüğünüzü tamamen ele aldığınız, akıl olarak fazlasıyla olgun bir yaştasınız.00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
1 yılEvlilik ne kadar dogalsa ayrılıkta öyle bende boşandık ve boşanırken bunların hepsini düşündüm aradan geçen zamanlar ayrılığın ne kadar doğru olduğunu bana gösterdi önüne geleceğe bak başka şansinda yok zaten ilişkin düşündüğün kadar iyi oldaydı bitmezdi
00 Yorumla
1 yılAllah herkesin nasibini ayrı yaratmış. Neden hayat bitsin daha gençsin. Mesleğin var ise ona odaklan çalış çabala kafanı dağıtacak şeyler yap. Umutsuz olma gün gelir daha mutlu edecek kişi çıkar karşına. Ama kolay kolay güvenme yoğurdu üfleyerek ye.
00 Yorumla
1 yılBir kadın için hayatın en güzel, en verimli ve yeterince olgun çağındasın. Bugüne kadar kaçırdıklarıni telafi edecek çok daha güzel günlerin var. Hep güneşe bak ve aydınlık, umutly ve mutlu ol derim.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMerhabalar, öncelikle bu cesur ve güçlü duruşunuzdan dolayı sizi kucaklıyorum 🥰 Bazen insan bir seyler bitince yani alıştığı düzen değişince sanki hayatı komple bozulacak ve yeni kurduğu düzeninde bocalayacak gibi hissediyor ama öyle olmuyor her şey olması gerektiği gibi yolunu buluyor. Lütfen kendinizi kötü hissetmeyin. Sizi mutlu ve huzurlu güzel bir gelecek bekliyor buna inanın. Hayatınız boyunca her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim 🌸🍀
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende ayrıldım omzumdan yük kalktı adeta 6 sene hapis ve zindan hayatı yaşadım kadının çenesi dırdırı bitmek bilmedi yaşlandım bakın 48 yaşındayım 65 gösteriyorum. Aynı yaşta 45 yaşında bekar arkadaşım var 35 gosterıyor evlilik kadar saçma gereksız bır kurum yokmuş insan doğasına aykırıymıs meğer kurtuldum şükür
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDoğrudur, özellikle hayatını sadece evliliğe adadıysan. O yüzden boṣuna demiyoruz bir uğraṣınız kendinize ait bir hayatınız olsun sürekli kocamda kocam çocuğumda çocuğum diye gezmeyin diye. Boṣanınca ne yapacağinizi bilmiyorsunuz iṣte çünkü evlenmeden önce bir hayatınız olmamıṣ ki, evlilik bitince olsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılArtık özgürsün her son yeni bir başlangıçtır silkelen ve hayata yeniden başla unutma hayat her şeye rağmen yaşamaya değer toparlan ve özgürlüğün tadını çıkarmaya başla her istediğini yapabilirsin yaşayamadığın tatları ve mutluluğu yaşamaya başla
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAslında bakıs acısı. Mesela sonu olmayan bi yoldan ayrıldın. Yani hala bi umut var karsına düzgün biri çıkıp evlenip anne olabilirsin. Üzülmeni anlarım ama bunu alıskanlık haline getirip karamsar olursan yazık olur asıl o zaman. Bilmiyorum ailenle mi yasıyosun, çalışıyo musun. Çalısıyosan ne ala
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİlk zamanlar içinde büyük bir boşluk vardı, sanki hayat durmuş gibiydi. Ama zamanla anladım ki bu bir son değil, yeni bir başlangıç. Çocuk yoksa sorumluluk daha az, bu da özgürlük demek. Kendime odaklandım, hayallerimi tazeledim. Şimdi daha güçlüyüm. Sen de toparlanırsın, inan bana.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Bir yerinde kronik olan bı hastalık gibi düşün bunca zaman ağrı kesici içerek geçici süreliğine dindirmeye çalıştığın acıyı ameliyatla aldirdin
İlk başta bir bosluk hissedersin ama zamanla alışır ve iyi ki dersin
İyi geceler dilerim 😇🙏10 Yorumlabu yeni boşanmış olmasının verdiği boşluk hissi yavaş yavaş toparlanacaksın çocuk oyuncağı değil zor bir şey alışmaya çalış yeni hayatında karşına daha çok insan çıkacak umarım karşına senin gibi bir insan çıkar mutlu olursun💗
10 Yorumla
1 yılNeden bosandin? Bende bosandim 4 yıl evvel. Hayat bitti deme. Ilk zamanlar boşluk normal. Pskologa git iş bul. Sosyalles spor yap. Hersey zamanla düzelir. Çocuk bende de yok olmaması iyi ama bak senin yaşın 31 sanırım benim 37 daha evlenir çocuk yaparsın. Ben diyorum ki keşke bu 4 yılı daha iyi degerlendirseydim
22 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
- 1 yıl
Eski eşinle niye ayrıldınız peki ve şu an sevgilin yokmu
1 yılSeni anlıyorum bende 26 yım bir yıl evli kaldım boşanma sürecindeyim 8 aydır. Bende belirti olarak yoğun bir yalnızlık var çocuk da yok iş de yok sürekli aklım orada. Hayatın bitmedi aslında sadece nefes aldığın oda değişti o odayı havalandırırsan içini güzellikle doldurursan Allah sana hakettiğini verir canımızı sıkmamalıyız elimizde de değil basit bir konuda değil hele ki sevdiğin biriyse. Acını yaşa kabullen sonra çevremi değiştir iyisini bulmakmiçin
20 Yorumla
1 yılnerden biliyorsun bittiğini, beelki daha güzel bir başlandıç için olması gereken buydu, hem ne demiş şair , hayatım alt-üst olur diye düşünme , nerden biliyorsun altının üstünden iyi olmayacağını...
00 Yorumla
1 yılBitmez, bazı kişilerde boşanınca hayat yeniden başlar, kültürden dlolayı bakirelik tabusu var, boşanan kadınlar artık benimle kimse evlenmez diye düşünüyorlar, evlenemezsen sek.. yapamam diye düşünüyorlar.
01 Yorumla- 1 yıl
Niye boşandınız?
- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılYaşam süresi 70 80 uzadı belki teknolojiyle 90 üzeri olucak 30 yaş yolun ortası değil bu eskilerin laflariydi.. devir değişti boşanmak da olaganlasti bence hayatını yaşa... sağlıklı olduğun her ana şükret
00 Yorumla
1 yılYoo neden bitsin ki dünyaya gelirken çift mi geliyorsunuz evlenirsin anlaşamazsın boşanırsın bu kadar basit asıl birtakım zorunluluklar için boşanmayıp kendini o evliliğe mahkum edenler için hayat bitmiştir
00 YorumlaKardeşim öyle düşünme. Zira her şeyde bir hayır vardır. Bilemezsin, sıcağı sıcağına bir şeyleri yargılama ve Allahtan hayırlısını dile. Elbette zamanla bir şeyler düzelir. Bazı şeylerin yeri dolar
00 YorumlaYaşın gayet iyi, hiçbir şey kaybetmiş değilsin, hayat senin için yeniden başlayacak, sadece biraz toparlanma süreci olacak o kadar, alışkanlıkların boşluğu zorlayacak seni, bunu hallettiğin zaman her şey çok daha güzel olacak.
00 YorumlaKişiye ve yaşadıklarına göre değişiyor ama ben boşandıkdan sonra yeniden doğmuş gibi hissettim. Çok daha mutlu bir hayatım var. Bunun farkına varıp bize verilen ikinci şansı iyi değerlendirmemiz gerekiyor.
00 Yorumla
1 yılBitmiyor hatta yeniden başlıyor. İlk dalgalanma alışkanlıkları terketmeden sonra bana hak vereceksin. Harika zaman geçirebildiğini farket birileri için kendinden ödün verdiğin ötelediğin ne varsa sarıl. Hayat şimdi başlıyor
00 Yorumla
1 yılAslında böyle düşünmemek gerekiyor daha güçlü ve daha kararlı olman lazım en azından yanlış bir yerde yanlış insanlarla hayatının sonuna kadar devam edecekse doğru ve güçlü şekilde hayatına devam etmek daha iyi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
4 senelik ilişkim bitti, bende bittim, çöp etti hiç etti, yeni yeni toparlanıyorum, bir sene çalışmadım, işi gücü bıraktım, 3 hafta oldu iş başı yapalı! 😅
Berbat bir durum! 😅
Sevginin derinliğine bağlı!00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
1 yılGeçiyor geçiyor
Benim düştüm hataya sakın düşme kendini yalnız hissetip canım saçma insanları hayatına sokma Sabırlı ol
Yalnız kaldıkça kendine geliyorsun daha mantıklı düşünmeye başlıyorsun Zaman iyidir iyileştirir00 Yorumla Yeni bir dünyanın başlangıcı gibi düşün her şey güzel gider inşallah hem Türkiye'de boşanmak isteyip boşanmayan çok kadın var o yüzden mutlu ol allah gönlüne göre versin
10 Yorumla
1 yılNormal böyle düşünmen kendine zaman ver bu acıyı yaşa zamanla atlatacajsin ilk bir ay ağlamak serbest sonrasında ağlamak yok onun hakkında ne varsa çöpe at onun olmadığı bir yere dahi gidebilirsin hayat tabiki bitmedi umutsuz olman normal bu zamanla geçecek ve sen daha mutlu bir birey olacaksın eminim her zaman kendine neden bosandiginizi hatırlat ve uğraşacak bir çok şey bul kurslara katıl kafanı dağıt tatile çık kitap oku
10 YorumlaCanım benim. 😅 hayat boşanınca yeni başlar. Ben 3 kez boşandım şimdi geçen hafta üçüncüyü boşadım. Totalde üç çocuğum var. Şimdi 4 cüye bakıyorum. 33 yaşındayım. Neden hayat bitsin ki. Hem gençsin hem çocuk yok. Bir kocan olmuş diye senin hayatın niye bitsin ki. ? Daha önünde nice senelerin var değerini kıymetini bil hayatının. Önüne bak.
126 Yorumla- 1 yıl
İstediğimden değil canım yanlış insanları seçtiğim için boşanmış oldum böyle 3 kere. Yoksa hoş bir durum veya bir duygu değil gurur kaynağım değil ama hayat bu. Çocukluk travmaları olunca insanın. Yanlış seçimler yanlış insanlara tutulma olası çok artıyor bende bu hataları yapmış bulundum. 4 cüye umarım düzgün seçim yaparım 😅
- 1 yıl
Cinsellikte sorun yaşamadığın halde boşadığın oldu mu hiç peki?
- 1 yıl
3 çocukla tek başıma baş etmeyi öğrendim. İyi gidiyor o iş yani şükür.
Cinselikle sorunum ilk kocamda vardı.
Ben ne kadar istesemde o istememeye başladı zamanla. Sorunu neydi bilmiyorum hiç bir zaman dürüst olup söyleyemedim mahkemede boşanırken bile eşim çok istekli sırf seks yapmadığımız için boşanmak istiyor diye itiraf etti 😅
Bence boşanmak için makul bir sebep. - 1 yıl
Mantıklı yahu kardeş gibi yaşayamıyorsun sarılmak yok bir şey yok öpüşmek yok. her şey seks diye de değil ama olmuyor öyle bir tensel temas yok.
Bir çocuğum vardı onunla ben kardeş istiyordum ona ilişkim olmayan bir adamla nasıl kardeş yapacaktım.
Neyse sonra başka biri çıktı karşıma boşandıktan 3 sene sonra. Ve ondan 2 çocuk yaptım. - 1 yıl
Abla Bişi sorabilir miyim özelden
- 1 yıl
@Crystal-E Senden hizlisi mezarda sanirim 😂
- 1 yıl
Tkp gonderdim kabul edermisin lutfen 🙏🏽
1 yılHayat evlilikten ibaret değil. Boşanmak iyi değil elbette ama olduysa hayatın devam edicek bir şekilde. Geçmişe takılı kalmak seni geleceğe bakmaktan alıkoyar
11 YorumlaÖyle bir şey yok
Yeni hayata başla
Ben sana mentor olurum
Ablamdan bilirim şu an üniversite okuyor
Ve güçlü hem daha güçlü
Güçlü dur hep00 Yorumla
1 yılÇok sevdiğim halde boşanmak zorunda kalan bir erkek olarak söylüyorum sana dünya bitmedi hayat sıfırlandı ama sıfırdan bir sayfa açıldı hayatında
00 YorumlaZamanla alisacagina eminim hayatin sonu gibi geliyor farkindayim fakat annemden bizzat gordum su an hayati cok daha iyi ve gercekten birkac yil sonra o kadar rahatlayacaksin ki kavgalardan kurtuldum falan fiye cocukta yokmus zaten yeni bir sayfa ac ve hayatin tadini cikar
00 Yorumla
1 yılDünya bitmez, sıfırlanmanın da güzellikleri çoktur aslında.. yüklerinden kurtulursun, yeni olasılıklar denizine yelken açarsın. 31 yaş bir kadın için çok güzel bir yaş.. her yaşın ayrı cazibesi olduğuna inananlardanım. Kısaca arkana yaslan, geri kalan hayatının ilk gününün tadını çıkar bence :)
00 YorumlaBu şekilde hissettiğin için gerçekten üzgünüm, ama sana güven bana, hayatın çok uzak! 31 yaşında, önünde birçok heyecan verici fırsat var. Hayat bir yolculuktur ve bazen zor bir bölüm, inanılmaz yeni başlangıçlara yol açabilir. Hala gençsin ve potansiyelinle dolusun, bu sadece seni gerçekten mutlu ve tatmin eden şeyleri keşfetmek için yeni bir aşama. En iyisi henüz gelmedi ve hikayen çoktan bitmiş değil. Devam et, daha parlak günler seni bekliyor.
00 YorumlaEvlenecek yaşta bosanmissin Avrupa ülkeleri 30 larda evleniyor ve biz evliliğe çok anlam yüklüyoruz sen hep tektin zaten kendine gel hayatında biri çıkınca değerin düşmüş hayat bitmiş olmaz
00 Yorumla
1 yılHayat bitmiyor. Evet büyük yıkım oluyor. Hele ki uzun evliliklerden ardından... Ancak hayat ölüm dışında bitmiyor. Deprem oluyor binalar yıkılıyor ama insan yaşamı durmuyor. Bu da böyle.
00 YorumlaHayır bitmez tam tersi hayat yeniden başlıyor ve böyle düşünmeniz çok doğal belki eşinizi seviyordunuz ya da çok alıştınız ama zamanla geçicek duygularınızı bastırmayın onları yaşayın mutlu olmak için beklemeyin ve süreci kabullenin kendiniz için bu süreçte bir şeyler yapın ve yeni şeyler keşfetmekten çekinmeyin dünyanın sonu değil ilişkiler bitebilir 💖💖
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılŞu an konfor alanindan cikmis olmak seni endiselendirebilir fakat bundan yil sonra bosansaydin daha kotu hissedecektin bence sukret sonu gozukmeyen birncukurdan ciktin artik gorebilirsin yolunu ve sonunu ama tabiki 2. sansini cok daha iyi kullan hicbir sekilde acele kararlar alma
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet insana her şey bitmiş gibi geliyor aslında ama öyle olmuyor geçecek inşaallah her şey daha güzel olacak içiniz rahat olsun 🤲🏻 Rabbim kolaylık versin ferahlık versin...
30 Yorumla
1 yılşu an yas sürecin var hayal kırıklığın şu an böyle düşünmen çok normal ama emin ol hayat her zaman devam ediyor ve güzel sürprizler ile dolu
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 😊👍
Hayat bazen acı bazen tatlı ama sürprizlerle doludur daima.
- Devamını Gör (409)
Devamını Gör(454)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer