Sosyal Medya Etkisi
Sosyal medya kabul edelim ki en niteliksiz insanların bile geçip halka seslenebildiği, en iğrenç yaşamların bile nadir güzel anlarının yakalanıp mükemmel ve devamlı hayat olarak sunulabildiği sahte bir mekandır.
Abuk subuk insanların ilişki tavsiyeleri vermeye çalıştığını ve aşırı mükemmel gösterilmeye çalışan cicili bicili ilişkileri mutlaka en az bir sosyal medya platformunda görmüşsünüzdür. İşte dikkat etmeniz gereken nokta da bu.
Gerçekten belgeli uzman birisi olmadıkça sosyal medyada gördüğünüz birinden asla ilişki tavsiyesi dinlemeyin ve uymayın, ayrıca gördüğünüz toz pembe çift hayatları gözünüzü boyamasın. İnsanız sonuçta ve en uyumlularımızın bile farklılıkları ve geçtikleri zor zamanlar bulunmakta. Tartışmalar, anlaşmazlıklar ve bazen yanlız kalma isteği her ilişkide olacak. Bunlar asla anormal değiller.
Cinsel İçerikli Siteler
Ne alaka dediğinizi duyar gibiyim. Sıkı tutunun, derine iniyoruz.
Cinsel içeriklerde amaç gerçeği göstermek değil, izleyicinin dikkatini çekmektir. Abartı tepkiler, gerçekten uzak "zevk verme" yöntemleri, üstünden tonla işlem geçilmiş vücutlar...
Cinsel içerik izleme bağımlılarının çoğunda gerçek dışı beklentiler bulunmaktadır. Bu ise tahmin edebileceğiniz gibi ilişkilerde temel bir şey olan cinselliği sarsabilir.
Mesela güzel bir örnek vereceksem, zevk doruğuna varma anı. Cinsel içeriklerde gördüğünüz abartı tepkileri beyniniz normal kabul etmeye başlarsa, partnerinizle cinsellik yaşadığınız sırada onun tepkileri ne kadar gerçek ve muazzam olsa da beyniniz bunu olması gerekenden az olarak görebilir ve size "Acaba ona yeteri kadar zevk veremiyor muyum?" Yanılgısına götürebilir. Veya bu içeriklerde gördüğünüz oynanılmış bedenlere alışmak, doğal boyutlara sahip vücut parçalarını küçümsemenize veya anormal görmenize neden olup sizi partnerinizden soğutabilir.
Modern Dünya Stresi
Yoğun iş tempoları, ekonomik zorluklar ve bir beton yığının içinde geçen bir hayat. Bu bahsettiğim unsurlar sizi çoğu şeyden alıkoyabilir ve sizi strese sokabilir.
Stresli ve isteklerden uzak bir hayat sürerken ise yanınızdakinin de enerjisini düşürür ve belirli aktivitelerde isteğiniz azalır. Bu da ilişkinizi resmen bir uçurumdan aşağıya yuvarlandırır.
Değişen Şartlar, Eski Beklentiler
Burada bahsettiğim günümüzde hala değişmeyen cinsiyet rolü kalıpları.
Günümüzde çok şey değişti. Artık çoğu yerde erkeğin bilek kuvvetinin önemi kalmadı, ailesini korumak tek onun omuzlarının yükü değil, güvenlik kurumlarından bahsediyorum, ve de sadece fiziksel güç gerektiren bir şey değil.
Kadınlar iş hayatında oldukça aktifler, ev hanımı olmak artık sadece bir seçim. İş temposu zaten bu kadar gerginken hala geleneksel olan ev işleri yükünü de kadına bağlamak evlilikte onun huzurunu kaçırır ve yorgunluğunu arttırır.
Ayrıca evlilik yaşı yükseldi ve insanların kendi başlarına yaşama süresi uzadı. Bu yüzden modern hayatta herkesin ev işleri yapabilmesi ve kendi kazancını sağlayabilme gereksinimi var. Yani çoğu eski cinsiyet rolünün kırılması gereken bir dönemdeyiz, modern yaşamda inatla bunu dayatmak evlilikten huzurunuzu alabilir.
Ancak şunu da belirtmek gerekir ki bu sizin yaşamınız. Ekonominiz el veriyor ve ikinizin de isteği tamsa geleneksele yakın bir hayat kurmakta özgürsünüz. Maddiyatın erkeğin görevi, ev işlerinin kadının görevi olduğu bir yapı ancak bu bahsettiğim iki unsurun tamamıyla mümkündür.
Benim aklıma gelen bunlardı dostlar, eklemek istediğiniz varsa eklemekten asla çekinmeyin.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılKimse kimseyi anlamaya çalışmıyor çünkü. Yoruldum diye çekip gidiyor. Yazık, duyulan sevgiye - geçirilen o güzel vakit ve harika anları bir mesaj ile silebiliyorlar. Aşk bu kadar ucuz bir şey değil. Tahammül etmeyi de, empati kurmayı da, sonuna kadar verilen sözlerin bir anlamı olmalı. Güven işte o zaman kendini gösteriyor ya zaten. Her fırsatta çekil gitmek isteyen birisine nasıl güvenip, birlikte bir yola çıkacaksın. Ondan sonra ayrılma, aldatma, boşanma, geçimsizlik böyle böyle zirveye tırmanır. Eskidenmiş o aşklar, yoklukta birbirine kenetlenen insanların, birbirinden başka kimsesinin olması farkındalığına sahipmişler. Şimdi gel de o sahiplenmeyi bu devirde ara ki bulasın. Bulamazsın, bulduğunu sanarsın sadece..
00 Yorumla
1 yılBu yine kişiden kişiye değişebilecek bir durum fakat bazı insanlar gerçek karakterlerini aynı evde olmadığı için göstermiyor ve sonradan çıkan huylar yüzünden problemler başlayabiliyor.. ya da bazı kadınlar evden kaçmak için evleniyor aile baskısından sıkılıyor, Bu yüzden evleniyor. Sonra sorun tabiii. Ya da en başta Uyumlu olduğunu düşünüp daha sonradan uyumlu olmadığını anlayan insanlar, ya da ekonomik özgürlüklerini sonradan kazananlar, ya da işin içine para girince değişen insanlar... yani boşanmaların bir sürü sebebi olabiliyor. Alttan almayıp burnunun dikine gidenler vs. Zor. Çünkü evlilikler Uzun zaman sonra monoton sıradan bir hal almaya başlıyor. benim gördüğüm %80 evlilikler böyle.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Evliliklerin yürümemesinin nedeni her çiftin birbirlerine olan saygıyı sevgiyi ve bu saygı sevgi çerçevesinde birbirlerine olan sorumluluklarının yerine getirilmemesi durumunda evlilikler bitebiliyor. Zaten evlenmeye gerek kalmadan ilişkilerin çoğu bu sebepten bitiyor. Daha sonra da insanlar geçmişindeki ilişkiyi kıyaslayıp önyargılı hale geliyorlar. Sorun sadece bu da değil. İnsanlar artık hayatının merkezine birini alamayacak kadar fazla sosyalleşmiş durumda. Her zaman dertleşecek konuşacak hali hazır birileri çıktıkça insanoğlu hep daha iyisi olsun derdinde oluyor ve hayatının merkezine birini almakta güçlük çekiyorlar. Flörtöz insanların artması iyiye işaret değil.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım 🌸, ilişkilerin yürümemesi çoook karmaşık bir konu aslında. Sevgi, güven, iletişim hep önemli ama bazen eski travmalar, beklentiler veya hayata farklı bakış açıları da işleri zorlaştırıyor. Evliliklerde sabır, hoşgörü ve karşılıklı anlayış çok değerli. Bazen hayat değişiyor ve iki insanın yolları ayrılıyor. Kendi iç sesine kulak ver, ne istediğini bilmek ve sağlıklı iletişim kurmak en büyük anahtar. Unutma, senin de hakların ve mutluluğun var. 💖✨
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılaşk olmadığı toksik oldukları için
00 Yorumla
1 yılSosyal medya, akıllı telefonlar, eğitim içindeki eğitimsizlik (kalite düşüklüğü), ahlaki değerlerin artık büyükler tarafından bile önemsenmemesi, medeniyet adı altında özdeğerlerimizin değersizleştirilmesi, sınırsızlıkları medeniyete maledip normalleştirme, toplumun bozulması, savaşlarla gelen insanlar, kültürel çatışmaların yerini kültürel yozlaşmanın alması...
Çağımızda kadının ekonomik özgürlüğünün normalleşmesi tek takdir edilebilen konu ama bunun da aile düzenini destekleyici yeniliklere ihtiyacı var. Kariyer sahibi olan geçim sıkıntısı yaşamayan kadınlarımız gelirlerinin büyük kısmını çocuklarının eğitimine harcarken, geçinebilmek için eve 2. asgari ücretin girmesi için çalışan kadınlarımız çocuklarına yeterli takibi desteği sağlayamıyor evine mi yetebilsin çocuğuna mı eşine mi işine mi... yükü artıyor ve çocuk büyüdüğünde ne yazık ki eğitimden yoksun kalabiliyor. Eğitimden kastım, okuma yazma öğrenip lise üni mezunu olabilmek değil. Başta bahsettiğim değerlerle desteklenen eğitim...
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDiger yorumlarda bir suru sey yazmislar. Coguna katiliyorum. Ayni seyi tekrarlamayacagim. Bir de bu devrin erkekleri gercekten cok degisik. Ya da benim eski koca degisikti diyeyim. Benden bosandi. Ortada aldatma, siddet vs yok. Benden bosanmak istedi. Sebep ne? Bana layik degilsin. Ben şuyum, sen busun. Ben su konumdayim, senin konumun yok. Insanlar seninle evlendigime sasiriyor. Hic benden boyle bir sey, senin tarzda bir kadinla beraber olmami beklemezlermis. Daha kendine guvenli, statusu olan bla bla biriyle evlenmemi bekliyorlarmis. Ilk baslarda bende dusunuyordum denk olmadigimizi ama bazi seyler iyi gibiydi bla bla. Uzun lafin kisasi beni taniyarak, bilerek, ne oldugumu bilerek evlendi ama beni kendisine yakistiramadi sonradan. Artik bahane miydi, gercek miydi, bir seye yaptigi bir yol muydu bilemem. Yolu acik olsun.
Gunumuz erkekleri ne konumda olursa olsun kendine oyle mukemmel bir kadin profili yaratiyor ki kafasinda. Her anlamda iyi. Dis gorunus, statu, kariyer, annelik, eslik, yatak hayati vs vs hayallerindeki kadin o kadar mukemmel ki. Ve isin enteresan tatafi kendileri hangi konumda, hangi tipte olursa olsun en mukemmel kadin onlara layik. Ama bir kadin atiyorum 50 bin ya da 22 bin maasli bir erkege layik bile degil. En cirkin erkege layik bile degil. O erkek cunku.
Hani bende bundan bosandim. Tamam kendine daha iyi, konumuyla, guzelligiyle, her konuda mukemmeligiylr sana, cocuklarina yakisan biriyle olmakta ozgursun, alikoymayayim seni diyerek bitirdim. Erkeklerde prensesligin yaninda inanilmaz bir ego da var. Bunu sosyal medyadaki yorumlarindan da görüyorum. Ama tabi herkesi de ayni kefeye koyamam. Cogunluk diyelim.
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılAnlık tüketim çağındayız artık. Çabuk sıkılıyor, bıkıyor insan. Yeni şarkı çıksın 2-3 ay sonra dinlenmez pek. Sorumluluk almak istemiyor çoğu. İlişkiler sıkboğaz ediyor. Evlenmek zor iş, tüm çevresi, sülalesiyle evleniyorsun. Ekonomik sebepler de ağır basıyor. Cinsel sebepler de epey yaygın aslında ama boşanma sebebinin o olduğunu bilmiyoruz. Tek tük tesadüf öğreniyoruz sebebinin cinsellik olduğunu. Kulak misafiri oluyoruz falan. En yakın arkadaşına söylüyor ya da bir akrabasına o da ağzından kaçıracağı tutuyor falan.
10 Yorumla iki taraftada olan sorunlardan. Erkekler sorumluluktan kaçıyor. Zorluğa gelmek istemiyor. Yanlış anlaşılmasın Kadına ulaşma durumu çok kolaylaştı ve sosyal medyadan etkileniyor. Kadınlar ise erkeklerin hovarda ve serseri olanlarına gidiyor. Elbette kandırılanda vardır ancak erkeklerin bu ulaşımını kolaylaştırmamalılar. Bu sefer güven azalıyor. Ben ve benim gibi hayatını dikkatli yaşayan erkekler evliliği hayatından çıkarıyor. Bunda elbette sadece karşı cinsi suçlamıyorum. Bizimde büyük hatalarımız var. Yani sonuç olarak böyle önemli bir konunun haklısını haksızını aramaktan ziyade olumlu olmak lazım. Neyse artık bizden geçti. Allah gelecek nesillere hayırlı aileler nasip etsin
00 Yorumla
1 yılÇünkü evlilikler sevgi üzerine kurulu değil.
Evlilikler saygı üzerine kurulu değil.
Evlilikler merhamet üzerine kurulu değil.
Evlilikler öncesinde temiz yaşamlar yok.
Evlilikler sonrasında karakterler değişiyor.
Evlilikler görüntüye yahutta uçkur sebebine olunca ve hiçbir şekilde yaşamı boyunca nasıl yaşadığına dikkat etmeyenlerle dolu hayatta yürümesi daha mantıksız olmaz mıydı? Bir çok nedeni ve sebebi daha var elbet. Bir kere kimse de huzur neredeyse hiç kalmadı hele sabır hiç yok. Evlilik olsun sevgililik olsun siyaset meydanına döndü.00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılaldatmalar çoğaldığı kimse kimseye sadık kalamadığı için artık o gerçek aşkı bulmak çok nadir hale geldi yalanlar çoğaldı oysaki insan sevdiği kişiye karşı şeffaf olsa dürüst olsa şüphe uyandıracak şeyler yapmasa evlilik cidden çok güzel bir şey karşı tarafa duyduğun sevgi duygusu aşk duygusu o kadar güzel bir şeyki sadece bunu hak etmiyor bazıları artık yoksa gerçek aşk hala var ama bir kişiye sadık kalamadıkları için sıkıldıkları için bitiyor evlilikler en üzüldüğümde sırf ilişki devam etsin diye çocuk yapanlar aşk yok sevgi yok o çocuk öyle arada kaynayıp gidiyor sadece gerçekten çok üzülüyorum bu durumlara
10 YorumlaÖnceden kadının maddi gücü yoktu dayanağı yoktu boşanma olmuyordu şimdi kadın yeter noktasına gelince iş bitiyor. Bence geçmiş zamanda da aileler bu kadar sorunluydu. Katlanıyordu insanlar. Şimdi bitiriyor. Bence toplum sağlığı açısından yurumeyen ilişkinin bitmesi daha hayırlı o ilişkiden ne kadın ne erkek ne çocuk sağlam çıkmıyordu
20 YorumlaEski evliliklerin çoğu bitmez gibi görünse de içeriğinde hep bi savaş oluyomuş.. ;) boşanmalar veya ayrılıklarda olan hep kadınlara ve çocuklara olduğundan kadınlar bir şekilde ilişkiyi sürdürmeye çalışıyormuş ki bu hep onlara zarar oluyomuş.. :( şimdi artık bişeyler değişti, eskisi gibi değil. bu yüzden yürümeyen ilişkiler de evlilikler de göz önünde.. ;) susma, dayanma, savaşma devri kapandı bence. ;)
10 YorumlaAllah'ın Dünyasında Kusursuz bir düzen isteniyorsa bu ancak Allah'ın kanunlarıyla geçerli olur. Son 20 yılda İslam'dan uzaklaştığımizdan, kendi düşüncelerimizi Allah'ın emir ve yasaklarından dâhi üstün gördüğümüzden dolayı ortada ne aile kaldı ne de maneviyat.
👉Helalini "Allah'ın Emaneti" olarak gören biri aldatmaz, ihanet etmez
👉Haram, helal hassasiyeti olan biri eşinden başkasina bakmaktan kaçınır
👉 İslam'da aile nasıl olur, kadın ve erkeğin birbirine karşı görevleri nelerdir bunları bilen bir çift birbirine zarar vermekten kaçınır aksine aileyi ayakta tutar.
👉Maneviyatı güçlü olan bir ailede her zaman para meselesi konuşulmaz, kapitalist bir aile yetişmez, kişilerin arasında güçlü bir bağ olur
👉Belli bir süre sonra aile çocuklar üzerinde değil yine kusursuz düzen üzerinde durur
👉Saygı azalmaz aksine gün geçtikçe daha da güçlenir
👉En önemlisi eşler birbirlerini sevgiden, aşktan önce Allah için sever...
20 Yorumla
1 yıltemiz düzgün kız yok geçmişi ilişkilerine bakıyorsun evlenilcek yok evlilikler de ise aldatma ve en çoğu bence kadınların geçmişi ayrılmaya sebepleri çoğu erkek riske girmek istemiyor takılıp atıyor bir kenara işte kandırıp kızları zaten eskort dolu etraf onla yat bunla takıl evlenemiyorum diyen kızlar dolu etraf acınası durum yazık lan ülke ne hale geldi
00 Yorumla
1 yılBence artık insanların pek birbirine tahammülü kalmamış hayatın kendisi ben her zaman kolay derim ancak insanlar bu hayatı zorlaştırır derim insanlar artık hayattaki başka insanlara zorlaştırmayı amaç edinmiş birisi birine kötü davrandığı zaman öbürü de madem bana bu kötü davrandı ben de kötü davranırım şeklinde düşündükleri için artık kimse kimseye tahammülü kalmamış kimse kimseyi anlamıyor o yüzden bence böyle olduğunu düşünüyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Flortken ilişkinin daha cazip gelmesi, evliliğin sorumluluğunun ağır gelmesi, geçim. derdi , ailelerle de evli gibi hissetmek ( Bizim ülkede fazlaca gecerli bir sebep) anne baba rolüne kendini çok kaptırıp eş olma duygusunu yitirmek. Asiri bencillik bireynolmaaya calisirken biz duygusunu ikinci plana çok fazla itmek..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
1 yılSabırsızız tahammül yok
Saygı yok
Kimse bir birini dinlemiyor Anlamaya empati çalışmıyor empati kuramıyor İletişim yok
Sevgi menfaatlerin doğrultusunda
3. Şahıslar bir şekilde hayatınıza mübadil oluyor
En ufak şeyde gemiler yakılıyor00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü kimse artık bir yastıkta kocamak istemiyor, (daha doğrusu artık kimse kocamak istemiyor) herkes ayrı yastık, ayrı battaniye peşinde! Sırf bu yüzden iki ayrı evim var eğer olurda evlenirsem biri Anadolu yakası diğeri Avrupa yakasında olmak üzere uzak olalım ki boşanma olmasın 😅😂🤣🤣
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılHızlı tüketim çılgınlığı evliliğede yansıdı kimse kimseye tahammül edemiyor örneklerini çokça görüyoruz kimi ışıkta kimi sirada kimi yolda sabırsız insanlar ile dolu. Gittikçe dahada öfke dolu toplum oluyoruz eşler birbirinden istekte bulununca bile ters cevaplar veriliyor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 785 cevap paylaştı. Evliliği savunurum ancak; halihazırdaki şartlar evlenmeye hiç elverişli değil. Özellikle bir evlilik yapmak için varını yoğunu harcayan yoksul veya dar gelirli erkekler için. Çünkü artık evkenmek kadar evliliği sürdürmek ve olası bir boşanma en büyük problem olmuş.
00 Yorumla
1 yılDüşüncesizlikten ve söz dinlememekten sanırım , ilgi yok sadece kendi istekleri doğrultusunda ilişki yürütüyorlar o yüzden ve bir taraf daha fazla değer verdiği zaman ilişkide denge olmuyor , birbirlerinin sözünü dinlemeyenlerde karşıdakinin hassas noktalarını iplemiyor dinlemiyor ayrılıyorlar...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılartık değil ki eskiden de yürümüyordu ama insanların yapacak bir şeyi yoktu. hayat amacımız belliydi. sevmese bile evlenenler vardı sırf evlenmiş olmak için ya da ayrılmayanlar. şimdi her şey değişti insanlar artık birey olarak görülmeye başlandı. artık bir yer edinmenin yolu evlilikten geçmiyor. nihayet biraz akıllanmaya başladık.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİnsanların ahlak seviyesi en dipte bu yüzden
hep gözleri yukarılarda ve daha iyisini istiyorlar
Başkalarının hayatına özeniyorlar
Bu yüzden tatmin olmayıp bitiyor çoğu
Yengem bile evlerinde spor yaptıgım esnada çocukça hareketler yapıp +18 sohbetler açmaya çalışıyordu
Duşa girip çıktık rahatladın mı dedi hafif eğilerek
Bu insanlarımızın ahlaksızlık seviyesini ve açgözlülüğünü gösteriyor
Not: görüşmüyorum o zamandan beri
00 Yorumla
1 yılHerkes evlenmesin boş ver. Çocuk yetiştirebilecek psikolojide ve maddi durumda olamayanlar evlenmesin, üremesin. Olan çocuklara oluyor her zaman. Mutsuz evlilikler mutsuz nesiller yaratıyor.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü insanlık tarihinin en büyük ve hızlı değişiminin yaşandığı dönemdeyiz ve bunca yeniliğe ve belirsizliğe adapte olabilecek kalifikasyona sahip değiliz maalesef.
20 Yorumla En büyük sebebi internet sosyal medya çiftler birbirine vakit ayırmıyor ve internette gördüğü şeyleri gerçek sanıp karşı taraftan bekliyor saniyor ki dunyadaki herkes mutlu sadece benim evliligim sıradan
00 YorumlaBence soru yanlış. İnsanlar neden evlenir? Gerçekten evliliğe ihtiyaçları var mı? yoksa toplumun dayattığı bir şey mi?
İnsanlar imkanını bulur bulmaz boşanıyorsa gerçekte evlenmek istemiyorlardır.
00 Yorumla
1 yılTecrübe sahibi biri olarak sana 3 ana sebep söyleyebilirim.
1. İnternetten herkese ya da her şeye erişebilmek
2. Ekonomik şartların gittikçe kötüleşmesi
3. Evlilikte yatak ilişkisinin bitmesi.
00 Yorumla
1 yılTüm insan ilişkileri zor. Hayat zor sabır yok beklenti çok. Evlilik kurumuna saygı kalmadı bir de yanlış seçimler eklenince maalesef kaçınılmaz son.
00 YorumlaGenel olarak maddiyat ile alakalı olduğunu düşünüyorum bide bizim ülkede kölelik sistemi olduğu için yani sabah 8 de çalışmaya başlayıp akşam 18:00 de işten çıkıyorsun bide buna 1,5 saat trafik ekle akşam 19:30'da evde oluyorsun çoluk çocuk ve eşle sosyalleşecek vakit kalmıyor bu da zamanla arayı açıyor
00 Yorumla
1 yılİnsanların karşılıklı olarak birbirlerine sabırları, güvenleri ve ömürlük niyetleri tükendi nett.
30 Yorumla
1 yılInsanlar doyumsuz ve tabi ki aldatmak , herkes bir rekabet içinde sanki kendini gösterme çabası çocukça, bencillik desen daha neler neler
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
10 sene önce sanki yürüyordu! 😅
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor!00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü kadınlar ilgi bekliyor ama erkekler daha çok bekliyor
Herkesin herşeye vakti var sadece sözde sevdiği insana yok
00 Yorumla
1 yılBence insanlar birbirleriyle anlaşmadığı ve karşılıklı sevgi, güven, saygı olmadığı için ve genelde şiddet olduğu için bitiyor bence.
00 Yorumla
1 yılMutlu olmak daha zor. Zengin fakir ayrımı çok daha derin, kadınların ve erkeklerin 2. 3. Seçenekleri var.
00 Yorumla
1 yılBiraz nasip, biraz. gerize. kalılık..
Evliliğini yürüt, işini tam yap, ondan sonra gene gel oyna
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü millet Allah'ın emir ve yasaklarını unuttu, Allah'ın kitabını kur-an'ı unuttuğu için bu hallere geldik.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
s 1 yılİnsanlar birbirlerine güven vermiyor. Ayrıca ilişkilerin mantığı taktiklere dayanmaya başladı ve taktikler maalesef ilişkiyi en fazla 6 7 ay götürür.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılvhatsap ya da instagrama gelen bütün yeni özellikller aldatmaya yönelik farkettiyseniz. şundan şunu gizle bundan bunu gizle :d trajikomik cidden.
bunun dışında insanlarda duygu, merhamet, sevgi ve saygı eksikliği fazlasıyla var.10 Yorumla
1 yılÇünkü kadın artık ekonomik özgürlüğüne kavuştu. Her şeye boyun eğmek zorunda değil.
11 Yorumla- 1 yıl
Uzun zamandır okuduğum en samimi ve gerçek cevaptı.. Tebrik ederim sizi
Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Herkes artık maymun iştahlı ,, tek kişiyle yetinmiyor daha iyisini istiyor.
10 Yorumla
1 yılÇünkü seçenek çok erkekler kız beğenmiyor kızlar erkek sosyal medya çıktı yiğitlik bozuldu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü ekonomik ve sosyalojik yönden insanlar tükendi kimsenin kimseye tahammülü kalmıyor ondan
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı.
1 yılSeçenek çok ulaşım kolay o zaman niye idare edilsin kafası
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEkonomik yoksulluk ve mevcut hükümetin vergi+zamlari milletin belini buktu psikolojisi bozuldu herkesin. Haftada 6 gun esek gibi çalışıp 1 gün dinlenmek kolay mı sandınız?
00 Yorumla
1 yılİnsanlar doyumsuz ne istediklerini bilmiyorlar
00 Yorumla
1 yılÇabuk sıkılıyor insanlar artık bağlanma duygusu yok her şeye bir kılıf uydurmuşlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılSaygısızlık diz boyu kimsenin kimseye tahammülü kalmamış hâliyle evlilikler son buluyor
00 Yorumla
1 yılÇünkü herkes gerek sevgisinde gerek arzusunda çok bencil.
00 YorumlaÇünkü mutlu olmak için değil para için evlilikler yapılıyor
00 Yorumlaİnsanlar bekar hayatına alıştı çünkü. Evlilik yasi baya büyüdü 😅
00 Yorumlaİyi tanımadan evlendiği için birde eskisi gibi içten ve iyi niyetli insanlar kalmadığı için.
00 YorumlaÇünkü artık kurbağanın gördüğü gökyüzü kuyunun izin verdiğinden çok daha fazla.
00 Yorumla
1 yılBir sürü nedeni var geçimsizlik sevginin bitmesi anlayamamak
00 YorumlaEskiden yokluk vardı her insan katlanmak zorunda kalıyordu ayrilana iyi gözle bakilmazdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇoğunlukla kadınların açgözlülüğü ve geçimsizlikleri yüzünden sorunlar çıkıyor, evlilikler bitiyor. Hiç kimse kusura bakmasın, benim düşüncem böyle.
10 Yorumlabu konu bu döneme özgü bir şey değil. başlı başına ele alınması gereken soru tek eşlilik sorunudur.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılbence sosyal medya aliskanliklari evliligin gerekliliklerinden insani muzdarip ediyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılSaygısızlık, ekonomik, tatminsizlik ve katlanamamazlık
00 Yorumla Değer vermek ve değer görmekle ilgili, ilişkilerde bu ikisi arasında denge olması lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHer evliliğin bitmesinin başka sebepleri vardır aldatma şiddetli geçimsizlik iletişimsizlik vs
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSosyal medyada aldatöalar çoğaldı. Eskiler gibi tahammül yok. Ekonomik özgürlük var kimse bağımlı değil.
00 Yorumla- Devamını Gör (113)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer