Yaşım 19 lise 3'e geçtim seneye staj görecem staj zor mudur?

Arkadaşlar seneye lise 4 e geçtiğimde staj görecem staj yeri nasıldır Staj yaparken eziliyormusun bağırıyolarmı bir şeyi yanlış yaptığın zaman kızıyolar mı?

Bölüm:BİLİŞİM / WEB TASARIM
Güncellemeler
+1 yıl
Bölüm:BİLİŞİM / WEB TASARIM
Yaşım 19 lise 3'e geçtim seneye staj görecem staj zor mudur?
Cevapla