Neden insan biriyle konuşma ihtiyacı duyuyor ya eskiden öyle değildi hep öyle kalsaydı kız olarak da erkek olarak da?

Neden insan biriyle konuşma ihtiyacı duyuyor ya eskiden öyle değildi hep öyle kalsaydı kız olarak da erkek olarak da?
Cevapla