Bir erkek neden bir kıza sürekli bakıp konuşma çabasına girer, çocukla tanışmıyoruz?

süreki göz göze geliyoruz eskiden sadece bakıyordu ama şu an dikkatimi çekmeye çalışıyor ortak arkadaşımız olduğunu daha yeni öğrendim, ortak arkadaşımız olduğundan bari benle konuşmaya çalışıyor ortak arkadaşımız olmasaydı sadece bakmakla yetinişekmiş heralde, ama şu an konuşmaya çabalıyor bu hoşlandığını gösterir mi? tanışmadığı bir kıza neden sürekli bakıp konuşma çabasına girer ki bir erkek?
Güncellemeler
+1 yıl
bende çocuktan etkilendim o yüzden soruyorum boşuna umut etmeyim amacı neymiş öğrenmek için :)
Bir erkek neden bir kıza sürekli bakıp konuşma çabasına girer, çocukla tanışmıyoruz?
Cevapla