Komşuluk cevaplarsanız çok sevinirim?

Yaşım 28 komşularım iki elti yaşları bana yakın büyük olan evlendi geldi ben elimden geleni yaptım gittim geldim yardımıncı oldum oda Güzel misafir perverdi ama bu kadar bana gelmezdi evime yardıma faln asla adım atmazdı neyse ikincisi geldii yeni evlendi ben gene çay dı kahveyi taşınırken hep yardımcı olmaya çalıştım bi kek yaptıysam götürdüm bi kaç kez oda karşılıık verdi bi kaç kez daha görüştük neyse ikisi konuşuyor beni muhabbete dahil etmiyor ya da benim anlattığımı dinlemiyor birbirlerine telefondan bişey gösteriyorlar ben ordayım bana göstermiyor falan neyse dedm bınların akrabası geleni gideni çok ama genede evimiz yakın bi yakonlık olurmuydu ki dedm ama maalesef bende artık Adım atmıyorum merhaba merhaba o kadar ama bu durum bni çok üzdü tipimi mi beğenmednz sohbetimi bilmiyorum niye ama bi çağırsalar koşarak gidiyorum ama onlardan bi adım göremiyorum
Komşuluk cevaplarsanız çok sevinirim?
Cevapla