Hoslandigim bir çocuğun evine grupça gittik. Evinin dekorasyonu falan baya iyiydi. Siz olsaniz ne düşünürdünüz?

Sevgilisi yok. Grup içinde de konuşuldu. Ama evinin kadın eli değmiş gibi düzenli, dekoratif oluşu dikkatimi çekti. Sevgilisi olduğunu düşünmüyorum. Ama acaba feminen bir erkek olabilir mi diye düşündüm 😅😅 Siz olsaydınız ne düşünürdünüz?

Hoslandigim bir çocuğun evine grupça gittik. Evinin dekorasyonu falan baya iyiydi. Siz olsaniz ne düşünürdünüz?
Cevapla