Sizce Allah'ı/Tanrı'yı görebilseydik hayatımız nasıl olurdu?

Merak ediyorum. Eğer bizi yaratan kişiyi görebilseydik hayat nasıl olurdu?
Melekleri, şeytanları, cinleri görebilseydik nasıl hissederdik?
Sizce Allah'ı/Tanrı'yı görebilseydik hayatımız nasıl olurdu?
Cevapla