Merak ediyorum. Eğer bizi yaratan kişiyi görebilseydik hayat nasıl olurdu?
Melekleri, şeytanları, cinleri görebilseydik nasıl hissederdik?
Melekleri, şeytanları, cinleri görebilseydik nasıl hissederdik?
"yaratan kişiyi " Yaratan olsaydı o kişi olmazdı.
Melek cin şeytanı gören deliler var.. (Gördüğünü iddaa eden psikolojisi bozuk insanlar) Onlara sormak lazım.
Göremediğimiz de hayatımızın nasıl olduğunu idrak ettik de görebilseydik kısmına geldik demek.
Ben geride kaldım sanırım henüz bu halini anlayamadım.
cinleri görebilmek mümkün zaten ama Allahı (c. c ) görebilseydik ozaman herkez inanır ibadet ederdi bu sorgulama dünyası sonuçta önemli olan onu görmeden inanmak
hiç sanmıyorum ozaman sorunsuz bir dünya olurdu bence korkudan kimse bişi yapamazdı herkez cennete giderdi ve insanlar sınanmazdı hiç
Cevap
5Cevap
Allah'ı görseydik ona inanmazdık. Çünkü yüceliği, bilinmezliği kalmazdı gözümüzde.
hayat bir imtihan görmeden inanmak zaten insan görebilse herkes inanır o zaman imtihan olmazdı
Boşver Ateistliğe devamm
Avatar korra
Değişmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar