Ulan herkes nisanlaniyor ya da evleniyor ya da iliskisi var ben mi evde kaldim anlamadim?

Artik sanki hic evlenmeyecekmisim gibi hissediyorum (28 yasindayim) kimle selamlassam benden kucukler skldim ama cocugum olmadan olecekmisim gibi hissediyorum eskidende bu hisler vardi kucuk yaslrimda galiba gerçekten bir evlat sahibi olmadan göçüp gidicem

Ulan herkes nisanlaniyor ya da evleniyor ya da iliskisi var ben mi evde kaldim anlamadim?
Cevapla