Hep herşeyi icime attim neden kötü dünya?

Öyle şeyler yaşadimki yillar gecsede travması var kaliyor insandi nasil üstesinden gelirim bilmiyorum ne yapmam gerek?
Hep herşeyi icime attim neden kötü dünya?
Cevapla