Neden bu hayatta her şey aleyhime gidiyor?

25 yaşındayım hala ilişkim yok bu yaşıma kadar da hiç olmadı evlenmekten bile vazgeçtim 31 yaşında bir arkadaşım var evlenmiş. Ulan yaşça küçük olan bile evlenmemiş olsa dahil ilişkisi olmuş oluyor. Nedir benim çektiğim çile arkadaş Allah beni kuldan mı saymıyor anlamadım ki?

Neden bu hayatta her şey aleyhime gidiyor?
Cevapla