Kayinvalidemle tartıştık nasıl bir yol izlemeliyim?

Biz kayınvalidem le çok ufak bir şey yüzünden tartıştık konuyu aileme getirince ben dellendim ben ailemle ne yaşamış olursam olayım bu beni ilgilendirir biz gönlünü almak için bayram üzeri diye evine gittik eşimle gene özür diledim elini hatta ayağını bile öptüm açma ailem konusunu açma artık dedim otur konuşalım yok oturmadı sadcee bir kere kolundan çektim otur konuşalım diye oturmadı baktım olacak gibi değil eşimle birlikte evinden çıktık emniyete gitmiş demiş gelinim beni kolumdan çekiştirdiği için şikayetçiyim demiş sadece yaşlı olduğu için bileği kızarmış kendisi de beni ayağını öptügum zaman ayağıyla itekledi neyse fazla uzatmiyfagim eşim için eninde sonunda konuşacaz ayın 25 nde uzaklaştırma kararı bitiyor ama ben en az bir ay daha yanına gitmem ve bundan sonra barışsak bile asla eşim olmadan evine adım atmam haftada biride gecmez hafta bir yanına gitmek yeterli fazla gidince olmuyor ben iki hafta ust üste gittm temizliğini yaptm evini temizledim ettim karşılığını bana böyle verdi ama olsun büyüğüm dedim biraktim sizce nasıl bir yol izlemeliyim ne önerirsiniz ve şöyle bir anladığım şeyden de bahsetmek istiyorum belki bu olay olmasaydı ben kendi değerimin farkına varmiycaktim ve hala biri beni aman yanlış anlamasın qman kırılmasın diye daha daha da düşünecektm ama şimdi kendi değerimin farkına vardım

Güncellemeler
1 yıl
Eşim için kayınvalidemle eninde sonunda konuşmak zorunda yiz ben aileme gidip gelebileyim diye ben ailesine gitmezsm ilerleyen zamanlarda beni eşim ailemede göndermez yoksa bne asla kaynanamın yüzünü bile görmek istemiyorum
Kayinvalidemle tartıştık nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla