Parayla sahip olunamayacak kadın kalmamış olması?

Gerçekten çok üzülüyorum. Durumum oldukça iyi ve şunu fark ediyorum ki parayla sahip olunamayacak kadın kalmamış. Eskiden kadınlarda bir ideal vardı. Kariyer yapıyım, başarılı olayım, kendimi geliştireyim fikirleri vardı. Şimdi bu kadınlar bile sadece zengin koca bulma derdine düşmüş. Son 3 ay içinde 8 kadınla oldum ve hepsinin derdi buydu. Artık o kadar üzülüyorum ki çapkınlığa bir süre ara vermeyi planlıyorum çünkü gerçekten midem bulandı. Onları almam için neredeyse yalvaracak duruma geliyorlar ve birçoğu yalvarıyor. İyi bir arabaya binmek, iyi bir evde oturmak, lüks yerlerde takılmak gerçekten bu kadar mı önemli oldu? Sahilde bir bankın üstüne kahve içip “gerçekten” sohbet etmek, sosyal medyaya atılamıyor diye mi önemini kaybetti?

Parayla sahip olunamayacak kadın kalmamış olması?
Cevapla