Eşim, ailemin misafirliğe gelmesinden rahatsız. Ailemi evime çağıracak mıyım?

Ben iki senelik evliyim … görücü usülü tabistik. Kendisi senelerdir yanliz yaşamış aile kavramını bilmiyor.. bugün ailem geldi çay içmeye. Kendisi söylenmeye başladı simdi mi söylenir falan şeyler. Enisteyide pek sevmez.. idare et dedim. Ben kendi ailesiyle aylarca yaşanmışken … yok enişte çok soru soruyormuş yok bilmem ne. Başladı… benimde moralim bozuldu yatmaya gittim. Kendisi Tv izliyor simdi. Her defasında moralimi bozar ben ailemi eve cagiramicakmiyim 🙄🤨😔

Güncellemeler
1 yıl
Birde kendi ailesi catkapi gelirdi. Ben yine saygını korurdum. Benimkiler haber ettiği zaman bile cekemiyor.. benim yerimde olsa beni çoktan boşardı sanırım. canımsın 🙄
Güncellemeler
1 yıl
*geri Z ekali olacaktı
Eşim, ailemin misafirliğe gelmesinden rahatsız. Ailemi evime çağıracak mıyım?
Cevapla