Sana bir şey söyleyeyim mi bak ben altlı üstlü oturuyorum yaşamadığımız şey kalmadı Ben ailemi sildim mesela ama gene de kavga zamanlarında bile yok senin ailen yok benim ailem ama en son eşim mesela başlardı çok ailesi tarafından hani diyordu ailem iyidir sen abartıyorsun bilmem ne derken şu anda kendi ailesinin sırt çevirdi çünkü şu kavramı anladı artık onlar gittiğinde benim yanımda kalacak kişi karımdır yani bu böyledir evlendiğin zaman aslında aileler bir köşeye atılması gerekiyor senin işin bunu yapamıyorsa sen de eşine tavrını koymak zorundasın anlamıyorsa da bu şekilde devam eder evliliğinizde sorunlar büyüdükçe büyür ve en son Kendi aklına gelir biz ne yapıyoruz böyle diye
11 Yorumla
Soran1 yılYa ben hiç saygıda küsür etmiyorum… o daima kim gelirse gelsin söyleniyor yetti ama ya … ben onun ailesiyle kaç aydır sabah akşam bilirkgeydim o iki saat idare edemiyor
En İyi Cevaplar
1 yılCanım Kardeşim Evlilikte bazı şeyler idare edilir evlilik iki insan arasında Olan kutsal bir şeydir. ailelerin karışılmasına izin verilmez. ama aileler çocuklarını mutlaka görmeye gelmek ister ve bu onların en doğal hakkıdır. doğurmuşlar yıllarca bakmışlar eğitmişler büyütmüşler mürüvvetini görmüşler. ne yapacaklar bir kenarda köşede oturup kızlarının onlara gelmesini mi bekleyecekler? Bu ne saçma şey? Kocan bencillik yapıyor ve bunu yapmaya zerre kadar hakkı yok... ortada çocuk yoksa bu işi iyi düşün derim ileride büyük problemler yaşayabilirsin. Evli biri olarak sana tavsiyemdir. Bak yarın bir gün Çocuğun olursa ileride ben yapamıyorum deyip ayrılmak istersen bu hem sana hem çocuğa bir zarar olur evlendim ömür boyu bu şekilde yaşamalıyım diye bir zorunluluk yok. Oturup konuş, çözmeye gayret et. Yoksa iyi düsün... kimse kimseye bu şekilde çekmek zorunda değil.
15 Yorumla- 1 yıl
@bilmem533 ne olursa olsun kizinı oglunu gormek her anne babanın hakkıdır.
- 1 yıl
@bilmem533 anlamadin galiba kizi bezdiren. yok. . Benimkiler geldiği zaman hocam sıkıntı yapıyor diyor, Ama onun ailesi Çat Kapı gelebiliyor diyor :) yani kocası ailesinden haz etmiyor. Konu bu :)
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılİşin çok zor. O iflah olmaz. Kocan senin her türlü ihtiyaçını karşılamak zorunda. Senin karnını doyurmak, kıyafetini almak, ruhun ve bedeninin ihtiyaçlarını gidermek zorundadır. Sana ilgi göstermek, sevmek, saygı göstermek, şefkat göstermek, koruyup ve kollamak zorundadır. Bu hayatta böyle ve bununla bitmez
16 Yorumla
Soran1 yılYok ya nerde… bende ise başladım borçlarımız var. Kendinkiyafetimi kendime alıyorum mesela
- 1 yıl
Adam sana güvenmiyor ve değer vermiyor , dikkat etmelisin
Soran1 yılÖylemi dersin… 🥺
- 1 yıl
Kesinlikle. Eğer seven insan olsa; Saygısını sevgisini ve ilgisini bariz belli eder. Çift kişilik düşünür. Güvendiğini ve sadık olduğunu bilirsin. Sahiplenici olur, Huzurlu ve güvende olmanı sağlar. Naz ve tribini belli ölçüde çeker.
Özellikle özel günlerine yakın sana Çikolata sepeti, Çiçek ve Parfüm alır. Eve girmeden ya da gideceğin yere gitmeden vede iyi olduğunu bilmeden rahat etmez. Tek olsun, benim olsun ve hep olsun ister. Seni hoş tutar. Yemeğe çıkartır, birlikte olmaktan keyif alır
Soran1 yılBiz görücüyken hoşlandık ettik okadar… ama evlenmişiz artık insan yinede saygı duyardı. Onun ailesinde mükemmel değil annesi herseyimize karisir ben ama hiç birzaman ona saygısız davranmadım
- 1 yıl
Adam KÜTÜK. Düzde okusan tersten de okusan KÜTÜK yine KÜTÜK’ tüt. Yatak ta ehlileştireceksin hayvanı.
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Odun öküz anlayışsız merhametsiz! 😅
Allah'a ve ahiret gününe iman eden misafirine ikramda bulunsun, komşusuna eziyet etmesin ya hayır söylesin ya da sussun, hadis-i şerif!
Ayrıca aileniz misafir olmaz ki, aileniz! 😅
Yaptığı terbiyesizlik!12 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle 💯 Benin’inin ailesine hiç saygısızlık yapmadım
- 1 yıl
Ama hep böylesini tercih ederler nedense 😅 severler
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni anlıyorum, böyle durumlar gerçekten insanın moralini bozabiliyor. 😔 Evlilikte aileler arasındaki dengeyi kurmak bazen zor olabiliyor, hele ki eşin daha önce yalnız yaşamışsa bunlara alışması zaman alabilir. Onun, sıcak aile ilişkilerini görüp öğrenmesi için sabır göstermek önemli. Ama senin de rahatsızlıklarını dile getirmen gerek. 🌸
Ona hislerini kızmadan, suçlamadan anlat. Mesela "Ailemle zaman geçirdiğimde moralim bozuluyor gibi hissediyorum. Bu durumu birlikte çözebilir miyiz?" gibi bir başlangıç yapabilirsin. 🍵 Ayrıca, birlikte vakit geçirerek ortak bir alan yaratmayı deneyebilirsin. Aile ziyaretlerini daha samimi hâle getirmek için de ufak detaylara dikkat etmek faydalı olabilir. 💡 Unutma, her şey zamanla! 🕰️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılbence konuşun onlarla
00 Yorumla
1 yılBu ne absürt bir soru bu tarz sorular gelince önce yaşa bakıyorum.. nasıl evlenirsen evlen.. ya da ne olursa olsun evet hayat arkadaşın ve evet kocan.. kocan aileni sevmiyor olabilir ama yani istemiyor ne demek mecbur kardeşim sevmiyorsa saygı gösterecek sen de ona destek veriyorsan vay haline..
00 Yorumla
1 yılGelen misafire sen hizmet ediyorsun çok rahatsız sa hoş geldin edip içeri gitsin gerçekten anlamıyorum böyle insanları erkeklere göre evlenince kadınlar kendi ailelerini yok saymak zorunda sanki
13 Yorumla
Soran1 yılSorma benim de evim ben istediğim gibi evimde çağıracakmıyim? Onlar gelemicekmi? Kendi ailesi simdi uzakta bize ama düne kadar vursaydılar. Çatı kapı geliyordu. Herseyimize karisiyorlsr…. İyiki şimdi uzaktılar yani
- 1 yıl
Sakın taviz verme unutma eşin elin oğlu ama ailen senin kanın canın eşinle mesafen olursa asla istediğini söyleyemez bunu ona yansitman gerekiyo ne yazık ki
Soran1 yılKaç defa dedim illa zamanlar anneme laf etti 🙄 neymiş çok soru soruyormuş bend saçtın ağzımı yumdüm gözümü..
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılSen de onun ailesini eve alma. Bak sakın alma, her şey karşılıklı olmalı. Saygısızlık resmen benim eşim ailemden rahatsız olsa keyfiyen, boşarım o cano
11 Yorumla
Soran1 yılAilesi Şu an uzakta.. ama gelirlerse yaoicagimi biliyorum
Gizli Üye(30-35)1 yılErkeklerin genelinde bu sıkıntı var yerleri daralıyor galiba kızın ailesi gelince g** verenlerin
26 Yorumla
Soran1 yılBiz onların ailesini idare ediyoruz ama 🤨
Cevap sahibi1 yılKadın etmek zorundaymis gibi davranildigi icin
Bir de biz saygıyı koca için taşımıyoz ki
Karakterimiz saygılı onlar gibi öküz olmayalim
Soran1 yılOkadar çok haklısın ki.. biz onlarla evlenmişiz diye mecbur görüyorlar. Biz gelin olarak erkeğin yanından geldiğimiz için onlar hicbiseye mecbur değilmiş biz onların malları gibi görüyorlar
1 yılKurallarını koymalısın bence aile benim ince çizgim diye üzerine basa basa belirt o sevsin sevmesin sonuçta sen seviyor katlanmak zorunda hem bunda kötü ne varki ailecek yapılan sohbetler kadar güzeli var mı
04 Yorumla
Soran1 yılKimse dört dörtlük defil.. sanki kendi ailesi mükemmelmiş gibi benim aileme laf söyleyip duruyor
- 1 yıl
Tabikide öyle kimse değil ama senin kırmızı çizgini sert bir dille belirlemen gerekiyor noktayı koyman gerekiyor yoksa zaman geçtilce iyi problem olacak ona anlatman gerekiyor bak senin ailen geliyor bende senin gibi davransan güzel olur mu falan diye sen kendini üzme sakın
Soran1 yılKaç defa dedim arkadaşım …. İyilikle kötülükle herzaman aynı dava
- 1 yıl
Yorumsuz ozaman ilk seferde anlamayan diğerlerinde hiç anlamaz
- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılSanki eve gelen misafire o hizmet ediyor bir de afra tafra yapıyor...
22 Yorumla
Soran1 yılAynen ya 🙄 bendim onun ailesine sabahtan akşama kadara hizmet eden temizlik yapan… benim yerimde olsaydın çoktan kafayı yerdin dedim ona
- 1 yıl
Erkeklerin umrunda değil hayatım böyle yetsitirdiler ve empati yetenekleri de yok kendilerini de duygusal anlamda gelistiremiyorlar..
Kendi ailesinin gelmesi sorun olmuyorsa seninkide sorun olmamalı tabiki aileler gidip gelebilir kısa süreli kalabilir düzgünce konuşmayı dene büyük bir sorun bu
02 Yorumla
Soran1 yılKaç kez konuştum iyilikle kötülükle.. benim ailem hiç olmazsa arıyor gelmeden. Babası catkapi geliyordu
Seni mal yerine koymak yerine Sana değer vermeli Her ne olursa olsun senin ailen kötü olsa bile ki bilmiyorum bunu sana saygı duymalı ve ailene de saygı duymalıdır kısaca Herkes haddini bilmelidir😎
02 Yorumla
Soran1 yılYani ben onun uyuz ailesine hem saygılı davrandım hiç saygısızlık etmedim
1 yılNefret ediyorum zamanla hallolur alttan al diyenlere, hepinize boydan gireyim. Niye evlendin ki evlenme boşan ya. Hayat böyle bir dingille yaşamak için çok kısa niye tutmaya çalışasın ki ilişkini
02 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
- 1 yıl
@Zamanın_izinde faşist
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. 2 senelik yabancısınız. Evde kalmamak adına zoraki evlilik yapmışsınız. Bekarlara örnek olacak konu ve soru
21 Yorumla
Soran1 yılSanırım…
- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
1 yılBirazda bu yüzden evlenmek istemiyorum valla... Evlenip birde baska insanlarla uğrasacagim cok varoşça ya kendi ailem yetiyor bana.
13 Yorumla
Soran1 yılBirgün evleneceksin ama sevgi saygi cerceveinde olduğu sürece
- 1 yıl
Eşin de senin ailenle uğraşacak
- 1 yıl
Evlilik düsünmüyorum konforum yerinde... uğraşmaya gerek yok kimseyle.
1 yılSülaleyi karıştıran yengeden hallice dırdırcı koca. Östrojenleri fazla gelmiş bu adamın. İki gün önceden söyle de hazırlık yapsın misafire.
02 Yorumla
Soran1 yılDimi sanki kendisi hizmet ediyor hazırlık yapıyor 🙄 ben yapıyorum onun ailesine yaptığım gibi kendi ailemde yapabilirim !!
- 1 yıl
Bu konuda taviz verme, o değişsin.
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu durum tek taraflı olmaz. Onunkiler geliyorsa seninkiler de gelebilmeli. Bu davranis sekli yanlıştır.
02 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle … çok Egoist biri
1 yılSenden ailesine beklediği saygıyı onun, senin ailene göstermesi lazım. Böyle olmaz
11 Yorumla
Soran1 yılBende onu diyorum ben aylarca idare ettim babası vaat kapı gelirdi o isteyken mesela … benimkiler haber ediyor hicolmazsa ona bile laf söylüyor
1 yılBöyle insanlar var maalesef.. sevmesen de eşin için katlan yani ne olur sanki
111 Yorumla
Soran1 yılDimi ama ben onun uyuz ailesiyle yaşadım. Ama o iki saat idare edemiyor … sevmiyorsan bile saygı duy benim gibi dedim ona kaç kez
- 1 yıl
Yani kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama herkes birbirine saygı duymak zorunda. Bide arada sevdiğin bir eşin varsa onun için herşeyi yapar insan
Soran1 yılBazen düşünüyorum sevse böyle yapmaz
- 1 yıl
Yani seven insan yapmaz ama insan bazen dayanamıyor. İyi düşünmek lazım
Soran1 yılEvet.. kimse dört dörtlük değil biliyorum ama
- 1 yıl
Evet tabiki dört dörtlük değil. İnsan dayanamıyor kolay kolay
- 1 yıl
Yine de eşi için sabretmesi lazım kişinin
Soran1 yılAynen.. birde kendi ailesi o üsteyken mesle acarları gelip gittiler bende mi söyleneyim.. simdi
- 1 yıl
Yani söylenmek anlamsız tabi. Sende söylensen kavga gürültü ne gerek var
Soran1 yılO yapıyor ama
- 1 yıl
Bir taraf alttan alacak mecbur. Yoksa evlilik yürümez. Ama her zaman sen alttan alacak değilsin
1 yılÇocukla mı evlendin, neymiş be, dırdır ettiği zaman duymamazlıktan gel bence, o yokmuş gibi davran, baktın haddini aşıyor al eline sopa bir güzel döv
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Çok sık geliyorsa ve huzur vermiyorsa rahat davranamıyorsa rahatsız olur.
02 Yorumla
Soran1 yılKendileri ilk defa evimize geldiler ablam ve eşi
Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı. Deki nasıl davranırsan bende öyle davranırım seninkiler akrabada benimliler değil mi kendine çeki düzen ver de
00 Yorumla
1 yılSert bir şekilde twpkini ortaya koymazsan yarn ailen evine bile gelemez
02 Yorumla
Soran1 yılDur daha..: neler yapicam ona
- 1 yıl
Bı tane de bundan bnde var gelsn ağzına edicm sümsük
Gizli Üye(25-29)1 yılOnun ailesi de gelmeyecekse bi zahmet senin ailen de gelmesin. Aileler evliliği bozmaktan başka bi işe yaramıyor
02 Yorumla
Soran1 yılOnun ailesi geliyor güzelim.. soruyu ne tarafinla okudun bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılValla dürüst olmak gerekirse uzun diye okumadım affet abla
Çok mu canın sıkkın. Ne zamann gelcek seninkiler?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOnla ömür geçmez abla yol yakınken dön zaten erkekler görücü usulü evlenınce yobazlaşıyor
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılÖyle ama çekmek zorunda değil bi tarafları kalkıyo alttan aldıkça bu tiplerin
Soran1 yılDüpsnlyirum zaten. Kimse mükemmel değil bende öyle ama ben saygısızlık yapmıyorum onun gibi… biz geliniz diye kendi malları görüyorlar
Cevap sahibi1 yılAynen valla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen eşimin ailesine saygıda kusur etmedim sağolsun o da çok saygılıydi ama ailesi evliliğimizi kıskandı huzursuzluk yarattılar ve boşandım
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen buradakilerin doldurusuna gelme tek sorun buysa konuşarak çözersin
Cevap sahibi1 yılÜç sene neden?
Cevap sahibi1 yılHaksızlığa gelemiyorum birde kötü insanlarla bir ömür muhatap olmak istemiyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı kültürde nüyğmek önemli işte bi kez daha anladıö
01 Yorumla
Soran1 yılKarakter meselesi ya
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlilik zor işte ya hep dert üzüldüm adına anlayışsız birisi ile birliktesin
06 Yorumla
Soran1 yılKaç kez de konuştuk bunu iyiliklerde kötülüklerde.. ben onun ailesini kendisidinen fazla düşünürdüm hatta. O kendisinden başkasını düsünemz
Cevap sahibi1 yılDediğim gibi anlayışsız birisi ile evlisin umarım düzelir odada tel başınasın ve gelip konuşmuyor bile gizliden çıksam istek atabilir misin?
Cevap sahibi1 yılTabi istersen
Cevap sahibi1 yılVeeee erkek sanmaz isen 😂
Cevap sahibi1 yılSandın bile ah bu ön yargılar
Cevap sahibi1 yılKırıldım sana
Onun ailesi gelince inanılmaz şekilde iyi davran gittiklerinde de mutlu görünmeye devam et belki o da senden feyz alır bırakır bu tepkileri.
11 Yorumla
Soran1 yılAh ahhhh ben kaç ay birlikte yaşadım senin yaptığın gibi yaptım … ozamalar feyz alirdi ama yok
1 yılGörücü usulü evlilikten pek bişey bekleme sevgi olmaz ama saygısı olaydı iyidi oda yok sen nasıl dayanıyorsun bu adama
14 Yorumla
Soran1 yılBilemiyorum.. bazen çok iyi bazen böyle öküz iste
Soran1 yılYok suan… yapmyiorum
- 1 yıl
Cevap
- 1 yıl
Günaydın
Sende onun ailesinden rahatsız ol.
Ne münasebet bu?
Sürekli gelmiyorlarsa, asla böyle bir şey yapma hakkı yok diye düşünüyorum canım.03 Yorumla
Soran1 yılHaftasonlaru mesela haftada iki haftada bir … birde büyük ablam ilk defa ailece geldiler..
Soran1 yılŞimdi de yağ çekiyor.:: sırnaşıp duruyor 🤨
1 yılNe demek rahatsız onun da ailesi gelmesin o zaman. bu durum başıma gelse tepkimi direkt ortaya koyarım anlayışsız biri eşin maalesef
03 Yorumla
Soran1 yılKaç defa dedim … yapma böyle diye
- 1 yıl
İşin çok zor. yorumlarını da okudum alttan almanı önermem yeterince alttan almışsın zaten daha neyi alttan alacaksın sabır da bir yere kadar epey yorulmuşsun bu durumdan belli rabbim sana güç versin...
Soran1 yılSagol arkadaşım…
Gizli Üye(18-24)1 yılAilelerinizde çekilmez insanlar varsa iki tarafın da rahatsız olması normal artık insan ilişkileri pek kalmadı bende eşin gibiyim açıkçası hoşlanmıyorum kimseden gelip gitmelerini istemiyorum herkesin kendi tercihi tabi
01 Yorumla
Soran1 yılKendi babasını sevmez çünkü aksi … yanında kalamiyordu ama benim sabretmeministedi
Gizli Üye(30-35)1 yılEsitlik ilkesi.. sana ne yapilirsa ona da olacak
00 YorumlaNeden rahatsız olduğunu sorsan iyi olur bence mantıklı bir açıklama yapmasını iste eşinden
16 Yorumla
Soran1 yılSaçma sapan bahaneler buluyor biliylrmusun , neymiş lambalar yarısı yanmıyor eee haftayada arkadaşı gelicek. Ozaman oda gelmesin dimi
Soran1 yılKaç defa dedim inanki
Soran1 yılYani…. Haftada birlere anneme gideriz onlarda acelemde hakkı var sonuçta … beyefendi rahatsız olmasın 🙄 ben aylarca ailesiyle kaldım o ise gitti.. sabahtan akşama ben idare ettim onları o iki saat idare edemiyor
1 yılAynı şekilde onun ailesi gelince o ne yapıyorsa noktası noktasına sende yap ve söyle...
11 Yorumla
Soran1 yılDedim ona bilere.. bundan sonra sen neyaparsin öyle yapicam dedim
1 yılAile kavramını gayet iyi biliyordur iyi niyetli düşünme o kadar da.. sorun yapmamalı onlar senin ailen işin zor
00 Yorumla
1 yılMesela arkadaşı gelince surat as basit şeyler yap yiyecek olarak arkadaşının yanında kaale alma aynı şeyi anası babasının yanında da yap
00 Yorumla
1 yılNe saçma biriymiş bence taviz verme bu konuda
08 Yorumla
Soran1 yılBirazdan kalkınca hincimi alicam.. yeter ya.. kendi babası var kapı gelip gidiyordu
- 1 yıl
Sınırlarını çiz yoksa ilelebet ezilirsin
Soran1 yılYani yeter artık…
- 1 yıl
Bana bu şekilde davranamazsın de ailem gelmeyecekse ben de gideceğim de bye bye de
Soran1 yılİstiyor kimse gelmesin gitmesin… kendi rahatı 🤨 bir hafta izinli simdi zaten evde olacak yani istediği gibi yazsın uyusun
- 1 yıl
Sen bence keyfine bak umursama onu
Soran1 yılÖyle yapayım diyorum anlasin. Bugün kahvaltıda hazırlamican
- 1 yıl
Tavir koymalisin
1 yılNe kadar ayip.. keske daha cok tanima firsatiniz olsaydi evlilik oncesi.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Oldu başka kendi evimi sadece.
10 YorumlaKaç yaşındasın? Umarım çocuk yoktur
01 Yorumla
Soran1 yılYok … 40 oldum geç evlendim
1 yılEşin ailene saygı duymalı sonuçta ailen
01 Yorumla
Soran1 yılAynen.. birde ben ailesine hiç saygısızlık etmedim
İnsan insanı yorar anla bence eşini
01 Yorumla
Soran1 yılAnlamakmış? Ben aylardır ailesiyle yaşadım idare ettim babası annesi herseyinize karisti. O beni anlamdı ama.. ben yinede ailesini ondan fazla düşündüm
1 yılOff su okuzlukler bitmeyecekmi
03 Yorumla- 1 yıl
Cok sinirlisin. Sakinles ve karsina alip guzelce konus
Soran1 yılKaç defa dedim … hatta hislerimi katıda döktüm
- 1 yıl
Peki karsiliginda ne oldu?
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılBoş ver kafana takma eşini değiştiremezsin
018 Yorumla
Soran1 yılMoralimi bozuyor her defasında.. birde ben onun ailesini aylarca idare etmişken
- 1 yıl
Bu saatten sonra anlayış beklemen beyhude en güzeli oluruna bırak yoksa üzüldüğünle kalacaksın
Soran1 yılAlman’ken hiç ailemi eve davet edemicekmiyim.. her defasında bisey söyler
- 1 yıl
Sen davet edeceksin o da mecbur somurta somurta çekecek
Soran1 yılDimi ama … benim ailem sonuçta
- 1 yıl
Tabi ki sen gönül rahatlığıyla ağırla o somurtsun dursun
Soran1 yılYani…. Birde yeni taşındık. Evin lambaları bozuk. Lambalarda böyle söyle diyor haftayada arkadaşı gelicekti eşiyle. Ozaman diyecektim onlarda gelmesin lamba bozuk ya
- 1 yıl
boş ver sen bir şey deme alttan al şimdilik
Zamanı var daha bekle intikam için
Soran1 yılNezaman kadar alttan alicam. Hep aynı tantana
- 1 yıl
Sen sabret ılımlı eşi oynamaya devam et her şeyin bir zamanı var
Soran1 yılAllah büyük… zaten hep böyle oluyor biliyormuşuz. Bana bisey dedigi zaman kendi başına geliyor bende lafımı söküyorum
- 1 yıl
Sen sakin ol hiç üzerine gitme her şeyin zamanı var, öfkeyle oturan zararla kalkar
- 1 yıl
Sen canını sıkma şimdilik her şeyi ağırdan al
- 1 yıl
Daha ne kadar ağırdan alıp ılımlı olacak? Adam görücü usulü diye kadını yok sayıyor ailesini istemiyor ılımlı olup alttan alması gereken erkek burada. Biraz erkekler koysun elini taşın altına hep kadın hep kadın
Soran1 yıl@Esrademir3593 çok teke derim arkadaşım.. aynen daha Neyapim… ben kendi ailesini ailem gördüm kaç ay idare ettim o yapamiyor
- 1 yıl
O zaman hemen boşan ne duruyorsun ne de olsa bekarlar güzel akıl vermiş hiç bir dakika düşünme hemen boşan
- 1 yıl
Bence de boşan. Çocuk yok nasıl olsa adamın ailene tahammülü yok bu nasıl terbiyesizlik. Ailene tahammüllü olmayanın sana hiç yok demektir. Adamda sevgi yok anladık saygıda yok. Böyle birini adam yerine koyman büyük sorun.
- 1 yıl
Böylelerinde saygısızlardan ayrılın ki çeki düzen versin kendilerine alttan almayla düzelmez bu. Devam eder erkek aklı sorun yok der. Sorun var belli edeceksin ayrılacaksın ki düzeltsin kendini. Yoksa kapı önünde bulur kendisini. Böyle böyle saygı duymayı öğrenecekler.
- Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı.
1 yılYaşlar ne. Esin öküz
06 Yorumla
Soran1 yıl40-46
- 1 yıl
Ailenin gelmesi gayet doğal.. ikinci evlilikli mi ikiniz içinde.. Bu konuyu konuşmalisjn
Soran1 yılYok birinci
- 1 yıl
O zmaan esin biraz odun. İnsan ilişkileri de zayıf. Sana karşı nasil
Soran1 yılBencede … bana iyi dönemdi sövmesi yok ama böyle yaparak üzüyor beni
- 1 yıl
Sende ona oyle davran.. özel. hayatiniz nasıl olunca ceza ver
Gizli Üye(36-45)1 yılAnlayışlı olması gerekiyor. Sevse de sevmese de denşn akrabalarını kabul etmesi gerekir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılTabii ki çağıracaksınız
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yılBize niye anlatıyorsun ki git onla konuş
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılBoşan böyle olur mu hic
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBir de olayı enişteden dinlemek gerek
02 Yorumla
Soran1 yılNeyini dinleyeceksin… ben kaç ay birlikte yaşadım diyorum. O bir kaç saat idare edemiyor
Cevap sahibi1 yılAilene karşı özeleştiri yapar mısın harbiden iyi insanlar mi
Gizli Üye(30-35)1 yılEmpati yapmasını sağla güzelim
02 Yorumla
Soran1 yılAh kaç defa dedim
Cevap sahibi1 yılVazgeçmee
1 yılDeğer verdiği kadar değer görmeli insan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşlarınız kaç
00 YorumlaNiye istemiyorki Bi yanlisinimj gördü
11 Yorumla
Soran1 yılYok ya tam tersi hep maddi manevi destek oluyorlar kendi ailesi aksi babası
1 yılAilen tabiki de gelecek ne saçma
01 Yorumla
Soran1 yılYani.. sırf kendisi rahatsız oluyor diye. Neymiş akşam 20 olmuş ya babası var kali gelip gidiyordu
1 yılKonuş yaptığı çok ayıp
03 Yorumla
Soran1 yılYani.. ama kaç defa dedim
- 1 yıl
Ozaman senden onun yaptığını yap
Soran1 yılYapicam beklesin.. ailesi simdi uzakta ama yarın onlarda gelecek elbet
1 yılSende dök içini
01 Yorumla
Soran1 yılKaç defa dedim konuştum mektup yazdım.. her defasında aynı tantana
- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılOdun bi adamlasin
02 Yorumla
Soran1 yılBiliyorum
- 1 yıl
geçmiş olsun zor öyle biriile evlilik
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılsen onu boşa
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılSaygı yoksunu
10 Yorumla - Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer