Eşimin akrabasını ziyaret etmek zorunda mıyım?

Neymiş; halası apandisit ameliyatı olmuş, geçmiş olsuna gidecekmişiz. Ben ölümden döndüm, 4 gece hastanede yatırıldım, telefondan mesaj attı sadece geçmiş olsun diye. Ben de bir tık üstünü yapıp mesaj değil de arayıp geçmiş olsun dileyeyim diyorum, olmaz, sen neden ailemi yok sayıyorsun diyor, kafayı yiyeceğim. Gitmek istemiyorum.
Eşimin akrabasını ziyaret etmek zorunda mıyım?
Cevapla