20 Yaş Altındaki Kız Çocuklarına Abilik Etmek İstiyorum Hep Normal Miyim?

Benim bir kız kardeşim yok yani olmadı ama hep istemiştim ki onu koruyup kollayayım. Neyse işte ne bileyim ve hem burada olsun hem de reel hayatta hep bir abi tavsiyesi vermek kollamak istiyorum. İnanın bana sapıklık değil bu yani asla öyle bir şeyde değilim ama belki de içten içe bir kız çocuğu babası olmak istememle de alakalı işte. Bu devirde erkekler çok kötü ve bilmiyorum hep o yaşlarda hata çok yaptıkları için de bir yol göstermek istiyorum nedense.

20 Yaş Altındaki Kız Çocuklarına Abilik Etmek İstiyorum Hep Normal Miyim?
Cevapla