Sigarayı bıraktım 3 gün oldu ama hala çok kötüyüm, önerileriniz var mı?

3 günü devirdim ama cok kötüyüm hala sersem gibiyim beynim uyusuyor resmen önerileriniz varmi nikotin sakızından baska oda pek ise yaramıyor artık :s
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar son durumumu belırteyım dedım bugun ıtıbarıyle 7 gun oldu gunduzlerı hıc sıkıntı cekmıyorumm ama gece olunca krıze gırıyorum ama bunlarda gecıcek ınancındayım sigarasız hayata alısmaya basladım bıde hukumet sıgaraya %20 zam yapcakmıs yılbasından sonra bu benı dahada ınatlastırıor ıcmemek ıcın herkese tesekkurler..
Sigarayı bıraktım 3 gün oldu ama hala çok kötüyüm, önerileriniz var mı?
Cevapla