
İşim yokken attığım her adım sorun olurdu. Bugün izin günüm annem odama kahve getirdi ben de oyun oynuyorum

İşim yokken attığım her adım sorun olurdu. Bugün izin günüm annem odama kahve getirdi ben de oyun oynuyorum
Şu anda sana şöyle söyleyebilirim evleneli 2 sene oldu ve bunun öncesinde hayatım boyunca çalıştın kendi aileme para verdim ve kendi aileme para verdiğim sürece kendi ailemle çok iyiydim işsiz kaldığım zaman işten çıktığım zaman hayatımın en büyük kötü anlardan biri oluyordu çünkü yediğimiz ekmek dahi sayılıyordu neden para getirmediğimiz için para getirdiğimiz zaman da onlara göre para getiriyor yemeği hak ediyor gibi bir şey oluyordu fakat bu her anne baba değildir tabii ki her aile değildir ama bazı ailelerden birisi tabii ki benim ailemdi ve ben kendi ailemden çalıştığım sürece bir şey görmedim onlara parayı verdiğim sürece beni rahat bırakırlardı para vermediğim sürece çalışmadığım sürece beni rahat bırakmazlardı ve bu bazı bireylerde maalesef ki var
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?