Evlendiğinde eşine ismiyle mi yoksa aşkım, hayatım, bebeğim vs hitap kelimeleriyle mi sesleneceksin?

✌🏻

Güncellemeler
1 yıl
@Aybuke6 @lotus-patra @Barış_LonelyForever ve sorumu beğenenler 🙏🏻
Evlendiğinde eşine ismiyle mi yoksa aşkım, hayatım, bebeğim vs hitap kelimeleriyle mi sesleneceksin?
Cevapla