Yeni biriyle tanışıp kısa sürede nasıl evlenilir? Ciddi niyetli, gönül eğlendirmeyecek biriyle nasıl bir tanışma imkanı olabilir? Mesela 6 ayda?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bence en az 2 yıldan fazla.
Yani size dünyanin en şerefsiz insanı bile ilişki başlarında melek gibi davranıp başı üstünde tutabilir. Bu cicim canım zamanlarında isterseniz güney ve kuzey gibi olun ama bu size asla batmaz, birbirinize bolca ilgi verirsiniz ve merak içindesinizdir.
Ama zaman geçip birbirinize alışınca ve birbirinizin hayatınızda artık yeni bir heyecan olmamaya başlayınca, çoğu kişi ilişkiden bıkmaya ve karşısındakiyle ne kadar uyuşmadığını fark etmeye başlar. O toz pembe göz perdesi inmiştir artık.
O yüzden bu canım cicim ayları bittikten sonra nasıl olduğunuza bakabilmek için belirli bir süre beraber olmanız gerekiyor bence.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılbaşta her iki taraf da abdestinde namazında duasında olacak..
araya aileler katılır. Anne baban o kişiyi sorar soruşturur akrabalarından, mahallesindeki bakkaldan gittiği berbere kadar sorar soruşturur.
Erkeğin arkadaşlarına bakılır. Yaptığı işe günlük rutinine. Dinine diyanetine bağlılığına..
Bu istişare aşaması olumluysa kızın anne babası da razı ise kız ve anne babası İstihare namazı kılarlar (bkz. İstihare namazı diyanet, İstihare namazı sorularla İslamiyet, istihare namazı fetva meclisi) istihare de olumlu giderse artık ciddi adımlar atılır. Naçizane bu şekilde yapanın umuyorum ki Allah'ın izniyle işi rast gider pişman olmaz.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇıkar bir yerden. Ama işte kriterler çok fazla. Hep daha iyisi olsa da. Hep daha fazla zaman yok.
011 Yorumla
Soran1 yılAynen zaman bitti onsekiz miyiz biz kalmadı zaman
Cevap sahibi1 yılDuygusal olarak daha fazla yıpranmamak, ilişkinin bir sonunun olması önemli. İnşallah güzel birisi çıkar. Hızlı bir şekilde olur bu iş. Kadınların aleyhine işliyor evlilik gecikince
Soran1 yılDenedikten sonra olmayan ilişkiler duygusal olarak yıpratıp hayat kalitesini düşürüyor
Cevap sahibi1 yılBurası kesin. Olmama sebebi insanlarsa istediğin hedefe ulaşmak için epey yol katetmis olabilirsin. İnsanlar konusunda daha tecrübelisin. Yok şartlarsa, işin daha zor. Bir çok yüz, bir çok huy, alışkanlık. Allah büyük, seni bu noktaya getirdiyse boş çevirmez.
Soran1 yılSebep insanlar.
Cevap sahibi1 yılO zaman tanıyorsun az çok insanları. Belli kalıplar arıyorsun o halde. Çok derine dalmadan, deşmeden.
Soran1 yılValla daha tanımadığım ne tipte insanlar vardır. İnşallah daha fazla tanımak zorunda da kalmam. İnsanın olduğu yerde çoklu ihtimal her zaman var. Tanımayı bile sorgulattı hayat
Cevap sahibi1 yılO kadar iyi anlıyorum ki sizi. Artık güzel bir şeyler olsun diyor insan. Anlamsızca neden tanıdım ki sorusu ve pişmanlığı geliyor. İnşallah diyelim. Belli kalıplara sahip birisi bulunur eş, dost tanıdık. Gözünü kapatıp yürüyeceksin artık.
Soran1 yılHayırlısı olsun. Nihayete varmayacaksa onca yolu neden yürüyüp bu kadar yorulduk demi ama.
Cevap sahibi1 yılHerşeyin bir sebebi olmalı. Ya da bir hatası ki bu noktaya süreklendi. Öğrenip yol almak gerekir. Hayırlısı olsun.
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu gerçekten önemli ve ince bir denge gerektiriyor. Öncelikle, senin ne istediğinden emin olman önemli ❤️. Tanıştığın kişiye, ciddi bir ilişki isteğini en baştan açık ve net bir şekilde ifade etmelisin. Bu, karşındakinin de niyetini anlaman için çok etkili olacaktır.
Tanışmanın kısa sürede ciddiye dönüşebilmesi için de derin bir iletişim kurmaya çalış. Ortak hayalleri, hedefleri konuşun, birbirinizi gerçekten tanımaya odaklanın. Online flört uygulamaları gibi yerlerde de ciddi ilişki arayan kişileri bulmak mümkün. Ancak, acele etmeden ama açık bir şekilde hareket etmelisin 🌿. Unutma, sevgi ve uyum zamanla gelişir; bu yüzden karşılıklı güven inşa etmek de çok önemli. 🌸20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
52
Cevap
97Cevap
- Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.
1 yılBen eşimle tanıştığımda en başından söyledim. Çok yorulduğumu, anlaşırsak eğer kısa sürede aileleri tanıştırıp söz nişan yapacağımı söyledim. O da kabul etti. Tanıştıktan 16 ay sonra nişan yaptık, nişandan 10 ay sonrada düğün yaptık. 4 sene olacak evleneli. Pandemiden dolayı pek iyi tanıyamamış olsamda çok şükür iyiyiz. İşinde gücünde ailesiyle ilgilenen bir insan. Allah eksikliğini göstermesin
95 Yorumla- 1 yıl
Yine makul altı ayda evlilik bence büyük risk
- 1 yıl
@BekârTeacher 10-20 senede bile tanıyamazsın bir insanı aynı ev içine girmeden. Evlilik ve sorumluluğu çok başka bir şey. Aynı evde yaşayıp evlenince geçinemeyen insanlar oluyor. Çünkü nikah ve düğün sonrası yüklenen sorumluluklar sıfatlar vs daha farklı ve ağır oluyor.
- 1 yıl
@Belin35 ablam 2 ayda nişan yaptı 6 ayda evlendi
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Zaten 6 ay ideal bir süre, normalde nasıl tanışıyorsan insanlar ile o şekilde! 😅
Ameller niyetlere göredir hadis-i şerif başlangıç önemli! 😅
Başlangıçta dile getirmeli, yuva kurmak istiyorum diye! 😅
Hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar! 😅20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
1 yılO kiṣinin ciddi düṣünceleri olması gerekiyor ve cidden uygulaması lazım yani sadece lafta sözde değil. Seni hemen ailesiyle tanıṣtırmak istemesi lazım, ileriye dönük konuṣması ve hayalleri olması lazım, senide içine katması gerekli. Bide en önemlisi sende ısrarcı olması gerekiyor. Yani bugün aileyle tanıṣtırıp yarın istemiyorum da diyebilir güven olmaz. Sonrada hepsi kolaylıkla olur ama önce o kiṣiyi bulmak gerek ve bu inanılmaz zor.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı. İnsanlar 6 ayda tanıyamazsın demiş ama bazılarını 2 senede de 22 senede de tanıyamıyorsun ki.. insanın alacası içindedir derler ve herkes evlendikten sonra gerçek yüzünü gösterir. Evlenmeden önce görürsen şansına olur
20 Yorumla
1 yılSırf evlenmek amacıyla birini bulmak istiyorsan amacın sadece evlenmekse o evlilik sana mutluluk getirmez. Evlilik dediğin hayatıni normalce yaşarsın çevrende birini görürsün karşılıklı hoslanirsiniz onunla hayatını birleştirmek istersin onu en az 1 yıl tanıdıktan sonra evlilik öyle olur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bence bu iş planlı olmaz. niyeti evlilik olan erkek bulman gerek. gercek fikri ne insanlar pek belli etmez bunu. oylesine denk gelmen. süreci iyi yonetmen. karsı tarafın seni begenmesi de gerek. güzel olman. kader sans biraz boyle biriyle dogru zamanda denk gelmek. oyle kızları nasıl ayırt ederiz asıl onu sorayım sana. evlenem ya bi kocam olsun ciddi ilişkim olsuncu kız yani
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Sıfırdan biriyle tanışıp 6 ay içinde evlenmek tam bir piyangodur...
O kadar sürede tanıyamazsın, eğer şanslıysan düşük bir ihtimal de olsa iyi birine denk gelebilirsin, ama büyük ihtimalle hayatını zehir edebilecek ya da en azından hiç memnun kalmayacağın bir evlilik yaşarsın.01 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru en az bir yıl gerekli
1 yılNiyet önemli. Bir erkek kafasında ben şundan önce evlenmeyeceğim dediyse * sene uğraş gene o iş olmaz kolay kolay. Görücü usulu garantidir eğer varsa böyle yol yapabilecek bir ailen deneyebilirsin. Bunun haricinde biriyle tanıştığından gerçek beklentisini öğrenmen lazım. Beklentilerinin içinde artık aile kurmak istiyorum kafasındaysa olur neden olmasın veya bir meyve gibi yavaş yavaş büyütecen o kıvama getirecen.
013 Yorumla- 1 yıl
Hayır oyle erkekler sevdiği kadın rest çekince hemen evlenir
- 1 yıl
@biranbirhatıraa Ben evlenmem, evlenen vardır herhalde böyle dediğine göre.
- 1 yıl
Niye sen erkek değil misin. Ne farkın var , erkekler genelde mümkün mertebe süreci uzatmaya meyilli olur zaten bu genel bir davranış paterni, kız surec gereksiz uzayınca uyanık olup açık açık birseyleri artık resmilestirmek istemezse erkek bunu kullanır. Yol ayrımında ya sevdiği kadını kaybetmemek için süreci hızlandırır sevmiyorsa da ayrılığa razı gelir. Bu böyle.
- 1 yıl
@biranbirhatıraa Ben erkeğim ama herkes bir değil bazı konularda bence. Dediğim gibi benim için evlilik süreci başka benim kendi kafamda karar vermem lazım ben karar vermeden bir kız beni zorlarsa büyük ihtimalle bir şey olacaksa da olmaz fakat bu tamamen kişisel bir şey.
- 1 yıl
Göze alırsan bitirirsin tabi karar senin. Yaşamadan anlayamazsın.
- 1 yıl
@biranbirhatıraa Ben kendini bilen bir insan olduğum için bu duruma düşmedende ne yapacağımı bilirim. Nasıl istediğim gün sigarayı bırakabilirim dedim kimse inanmadı ve 3-4 ay önce bırakıyım şu mereti diyip ağzıma vurmadıysam. Nasıl bir kız mantığıma yatmassa ne kadar aşık olursam olayım bitiririm dediğimde insanlar inanmadıysa ve bu yaşandığında bunu yaptıysam. Burada sana cevap olarak yazdığım şeyide yaşanırsa net olarak yaparım.
Benim için kafamda o kişinin doğru kişi olduğunu oturtmam lazım. Şuanda böyle biri var hayatımda gerçekten evlenebileceğimi düşündüğüm biri ama biraz daha zamana ihtiyacım var fakat bu zamana ihtiyacım varken beni zorlamaya çalışırsa ve beni tehdit ederse kapıyı gösteririm.
Bu benim kişiliğim, benim yapacağım şeydir. Ben her erkek böyledir demiyorum daha öncede belirttiğim gibi öznel yani kişisel bir şey. - 1 yıl
Tamam aşko sensin🙃
- 1 yıl
@biranbirhatıraa yook canım o sensin ben olamam :D
- 1 yıl
Benim 👍
- 1 yıl
Bu arada bir şey diyeceğim. İnanmayacaksın belki ama tıpkı senin gibi birini tanıyorum iradesi güçlüdür bir kere sigarayı bıraktı bir daha ağzına sigarayı sürmedi ve zamanında asla evlenmem bile dediği halde kız arkadaşı zamanı geldi ya evleniriz ya da ben ayrılıyorum , başkasıyla evlenirim diyince şak diye evlendi. Bir alfa sen değilsin yani o işler öyle olmuyor soyliyim.
- 1 yıl
@biranbirhatıraa Yav niye taktın sen bana he de geç. Kabul etmiyicem işte belli yazdıklarımdan :D Ben farklıyım arkadaş, ben senin arkadaşına benzemem. 2 senelik ilişkimi sırf ileride mutlu olmayacağız diye tek kalemde silip attım (çok fazla birbirimize zıtlığımız vardı ve bazı sosyal problemler yaşıyorduk kısacası) ve kendisine aşıktım (dipnot: ilk aşkımdı kendisi). ve evliliğe gidiyordu bu iş. Sonra acısınıda çektim. Arkadaşında mı yapmış böyle bir şeyi?
Benim kafa farklı bacım ben başkasına benzemem başkası da bana benzemez. Değişik bi tipim ben. Değişik bi kafayım. - 1 yıl
Ben ne diyorum sen ne diyordun ya aklıma geldi söyledim farklısın he tamam en farklı sensin 👋
- 1 yıl
@biranbirhatıraa heh en farklısı benim eyvallah :D
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıl6 ayda niye biriyle evlenmek istiyorsun ki? Bence bu tarz şeyler istiyorum o halde olsun demekle olmuyor. Karşına çıkarsa evlenirsin çıkmazsa bekar yaşarsın. Neden orada kendi elinde olmayan bir şey zorlanıyor yani? 18. Yüzyılda yaşamıyoruz, o zamanlar iyi bir evlilik yapmak kadınlar için bir kariyerle aynı anlama geliyormuş. Ama artık öyle bir durum yok..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen 8 ay önce böyle evlendim , İnstegram dan tanıştık ben ilk başta onu ciddiye bile almadım eşim niyetim ciddi vs diyordu ama ben bunu çok duyduk modunda idim beraber zaman geçirdikce bende iyice bağlandım ama eşim 32 yaşında idi birazda yaşının verdiği olgunluk galiba 6 ay sonra evlenme teklifi etti aileler tanıştı 6 ayda nişanlı kaldik sonra evlendik. Ama şunu belirtmek istiyorum erkeğin istediği şey evliliğe gidiyor beni o ikna etti kendine bağladı ☺️
02 Yorumla
Soran1 yılBak işte bu 😊
Gizli Üye(36-45)1 yılKimse kimse ile gönül eğlendirmiyor, ancak beklentiler uyuşmayabiliyor günün sonunda...
4+1 ev
Araba
80k maaş
9 adet adana burma bilezik
Havuzlu düğün vb isteklerin varsa benim ex gibi
Her akıllı erkeğin vazcayma hakkı vardır...
Vazcayınca da " Gönül eğlendirdi" oluyor...
01 YorumlaGerçekten sevip sevileceğin, senden hiçbir şeyi esirgemeyecek -tabiki senin de- bu sadece para pul değil. Hayatını esirgemeyecek en önemlisi. Seni hayatının dışında tutmayacak. Böyle biri bulunca evlen bence. Aksi zulüm eziyet. Aksi hayatını bitirir, heveslerini alır senden. Yaşama sevincini yok eder. Tüm güzellikler seni bulsun. Çok mutlu ol❤️
10 Yorumla
1 yılBiriyle tanis seviyorsan flört et teklif bekle. Sevgililik teklifi geldiyse gerisi kolay. Ben ciddi ilişki istiyorum ona göre de. Sonra birkaç kere ciddi şekilde buluş ölç tart hoşuna gittiyse beni işte artık yoksa bitsin uzamasın boşuna de. 6 ayda oğlan paket. NotSakın kendini kullandırma güller gülü.
10 Yorumla
1 yılÇok hızlı bir karar değil mi evlilik bekarlara kolay geliyor sanırım bir birikim olmadan evlenme bence ama yinede senin hayatın tabi
21 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. 6 ayda imkansız. Senin için çocuk oyuncağı bu işler demi. Bir erkek neden 6 ayda tanıdığı bir kadına o kadar bileziğini kolyesini taksın yatırım yapsın? Siz enayi arıyorsunuz.
00 Yorumla
1 yılEvlilik işi plan ve proje ile olacak bir iş değildir. En güzeli dua etmek ve hayırlı yerlerden kısmetini aramaktır. Ve sonunda kim nasibin ise o kişi karşına çıkar.
00 Yorumla
1 yılBen ciddi düşünüyorum diyeceksin adamda biraz ilerledikten sonra ben cinselliğ önem veririm deyip seni yatağa atacak bi kaç pompa falan filan herkes yoluna
00 YorumlaÖncelikle öyle biri net olmalı ve seninle ilk tanıştığı andan itibaren zaten az çok niyetini anlarsın eğer seninle cinsellik konuşup ya da sadece eğlence amaçlı konuşursa bunu zaten anlarsın
00 YorumlaValla ne kadar tanırsan tanı aynı çatının altına girmeden gerçek yüzünü göremezsin o yüzden ben bu sevgili olaylarını çok uzatmama taraftarıyım niyet ciddiyse
00 Yorumla6 ayda zor tabi isteklere ve ekonomik güç iyiyse olur ama en az 1 senesi olmalı, hemen insanlar birbirini kolay kolay tanıyamıyor.
10 Yorumla
1 yılAynı şeyleri düşünüyorum bende hatta bazen hiç tanımadan direk evleneceğim diyorum sonrasında gözüm yemiyor 😅
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılDirekt evlilikten söz ederek girişirsen kaçırırsın diyeyim.
01 Yorumla
Soran1 yılYok ya direkt evlilik değil ama ilişkiden beklenti ne sorarım.
- Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.
1 yılAkrabalarının, yenge, enişte olabilir, ya da arkadaş olabilir. Birileri vesilesiyle tanışman lazım, konuşcan, ciddiyetini belli etcen. Öyle
00 Yorumla
1 yılSosyal medyası olmayan erkek, foto çekinmeyi çok sevmeyen erkek, karakteri güzəl, işinde gücündeyse evlən gitsin.
04 Yorumla- 1 yıl
Öyle bir kişi yok
- 1 yıl
@bekârTeacher nerden biliyorsun :)
- 1 yıl
@BekârTeacher neden bu kadar önyargılısınız acaba ben bugüne kadar burası dışında hiçbir sosyal mecra platformuna üye olmadım ne gerçek kimlikliğimle üyeliğim var ne de feyik hesapla hiçbir sosyal medya platformuna kayıtlı değilim ha diyeceksin ki o zaman burada ne işin var burada da günlük rutin çalışma vakitlerinden mola zamanlarım arta kalan süre zarfında kafa dağıtmak üzere çok az soru sormak ve de sorular sorulara özellikle de kendi alanımla ilgili bilimsel yaklaşımlarla bildiğim ölçütlerle millete yardımcı olmak amacı ile insanlığa bir nebze de olsa hizmet için varım. Onun için bu kadar önyargılı olmasanız keşke ayrıca fotoğraf çekmekten de nefret ederim karşımdakinden de fotoğraf isteme gibi deli saçması bir huyum yok ço şükür karakterim de düzgün içimde gücümdeyim eminim benim gibi yüzlerce binlerce de insan var o yüzden bir mantıkla herkesin aynı kefede değerlendirilmesini çok saçma sapan buluyorum şahsen
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Her iki taraf da ayni seyi isterse olur ve birbirlerinden beklentileri neler konusulursa olur
00 Yorumla25 yaşına gelip evlenemedim diye aklın çıktı demi😂😂
010 Yorumla
Soran1 yılEvet bacım sen evlisin zaar😂😂
Soran1 yılBacım 25 te psikolog sesi duydurttu. Helal be kız😂💪 bunaldım be valla
- 1 yıl
Kizzzlar 29 erkek geç kalmış oluyor mu peki?😃
Soran1 yılGeç kuşumm😂😂
- 1 yıl
Ağlıcam ama 😅
Soran1 yılBen psikologluk oldum ohoo😂
- 1 yıl
Ee söyle bakalım nedir benim ilacım 😅😅
Soran1 yılValla bilmiyorum şaka maka yarın terapime gidicem😂😂
- 1 yıl
Bende geliyimmi merak ettim 😅
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılSorunun ciddi olduguna inansaydim bu sebeble seninle konusmak isterdim ama senn ciddi degilsin. kadinlar evlilikten uzaklar
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.
1 yılErkekler çok rahat yeni biriyle tanışıp, 6 ayda evlenebilir. Ama kadın için zor. Karar vermek, uygulamak, güvenmek. 6 ay yeterli süre değil
02 Yorumla- 1 yıl
Geneli hızlı diyelim o Zaman
6 ay kısa bir süre bu yola girmeye emin olmak için
04 Yorumla
Soran1 yılYıllarca ilişki sürdürüp evlenmeden ayrılmaktan iyidir
Soran1 yılBence de. Yıllarca ilişki devam ettirip tüketenler zaten evlenemiyor da
Gizli Üye(30-35)1 yıldaha çok beklersin. o tanışma işi sana göre olmaz kaderinde varsa şansa biriyle karşılaşırsın sen onu asla bulamazsın o sana gelmek isterse gelir
03 Yorumla
Soran1 yılBacım çözüm arıyorum farkındaysan.
Soran1 yılYapan onlarca örnek var kısa zamanda evlenip götüren
Cevap sahibi1 yılkısmetlerinde varmış seninde varsa şansında yaparsın bunu da bilemezsin yaşayarak öğrenirsin
Dananın gözü. 6 ayda iş anlaşması imzalanmıyor. Hayat arkadaşına nasıl imza vericen
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. Karakter uyumunun belirlenmesi yılları bulacaktır, ne yazık ki imkânsız.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Bu devirde zor hele ki çok beklemeden evlenmeyi kendi iyiliğin için istememelisin.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kadınlar buna Hazırdır. Ama sonunda pişmanlık duyarlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
1 yıl6 ayda tanıyamadım yapma öyle hatalar pişman olursun
00 Yorumla Bu devirde insanlar önce iş bulamıyor, eş nasıl bulsun
00 YorumlaAsla ama asla evlenmem erkekleri de uyarıyorum burdan evlenmeyin
01 Yorumla
1 yılBacım benle aynı kafadasın ama artık erkolar prenses onlar evlenmez 😂😂
01 Yorumla- 1 yıl
Yoo her erkek prenses değil kendimden biliyorum 😌
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yıl6 ay kısa bir süre olabilir ama en az 1-2 yıl daha münasip gibi bence
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
1 yılkız istekli olunca her türlü evlenirsin. ama önemli olan doğru kişi mi evlendiğin.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılErkek isterse evliliğe gider istemez ise bir adım atilamiyor
00 Yorumla
1 yılZor. Kolay da, sonrası zor, tanımak ve yanılmamak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılKader umarım gönlünüze göre birini bulup mutlu olursunuz
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. Karşıdaki de senin gibi düşünüyorsa evlenirsin telaş yapma
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılAcele işe şeytan karışır. Daha bu işin şeytanlaşmışları var, nefsi var, elalemi var...
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBurdan yaz ilan et muhakkak birileri talip olur
00 Yorumla
1 yılBu gidişat ilk 3 ayda belli olur ilişkinin nereye gideceği 😉
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılŞansın yaver giderse karşına çıkar, yoksa erkenden evleneceğiz nasılsa deyip seni yer bitirir ayrılırlar şekerim hissederlerse
08 Yorumla
Soran1 yılŞansım yaver gitmedi ikinci dediğin oldu bile
Cevap sahibi1 yılAklın yolu bir demek ki, ama üzülme, bir şey kaybetmedin emin ol
Soran1 yılYani
Soran1 yılKimse yiyip bitiremedi beyefendi. Ben kapıya koydum
Soran1 yılHadi canım hadi bura ağlama duvarı değil GHSEFVJBDF ağlayanları kapı dışarı ettik sen bilmezsin kadım işlerini
Soran1 yılKadın*
1 yıliyice tanımadan evlenmek büyük pişmanlık olur
00 Yorumla
1 yılMantikli dusunun kalp ole degil o zaman cevabi bulursunuz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBu kadar kısa sürede evlenmeye nasıl karar vereceksin tanımadan
00 Yorumla
1 yılŞaka mısın altı ayda neyine evlilik erkekler rol yapıyor uzaktan gözlemle en az bir altı ay sonra tanış bir üç ay konuş sonra Nisan sonra bir üç ay sonra düğün alti ay çok kıza bir yıl makul bence
11 Yorumla- 1 yıl
Kadınlar için de geçerli değil mi bu tezin
Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. 6 ayda tanışma evlenme paket program olur o da zor olur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik işi artık çok zor
Bol şans diyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılŞimdiye kadar yıllarca ilişki yaşayıp da ayrıldın mı hep? Bu yüzden mi bu umutsuzluk?
016 Yorumla
Soran1 yılYoruldum ya hep aynı sebeple ilişki bitti sebep kökende annem var
Soran1 yılVe ben bunu yeni fark ediyorum
Cevap sahibi1 yılÇalışıp annenden bağımsız kalabiliyor musun peki?
Soran1 yılOnu başardım da ciddi iliski yapamadım. Annemin zamanında yaptığı suçlama, tehdit ve korkutmalar sagolsunlar
Soran1 yılYanı on tane insanla aynı sebepten bitirsen ve altında anne travması olsa sende umutsuz olurdun.
Cevap sahibi1 yılAnlıyorum, psikolojik destek almayı denedin mi? Madem ki böyle bir şey var.
Soran1 yılDüşünüyorum
Soran1 yılAma çok geç ya ben gelmişim 25 yaşına. Mahvetmiş atmış her seyi
Cevap sahibi1 yılBen 27 yaşımdayım ben bile geç olmadığını düşünmeye çalışıyorum bence sen de umutlu ol, yoksa kendine zarar.
Soran1 yılHer şey bitti gitti ne olacak ki bu saatten sonra
Soran1 yılKadın benim en güzel zamanlarımı yok etmiş. Ben denediğimde de travma gölgesinde yanlış insanlarla bir posta daha yorulmuşum. Olan bu.
Cevap sahibi1 yılBöyle düşünmemelisin zira en güzel yaşların hala devam ediyor, psikolojik destek alarak sorunlarını çözmeye çalışarak ilk adımı atabilirsin hiçbir şey bitmiş değil.
Soran1 yılBilmiyorum ki çok denedim, çok mücadele ettim ve tabi yoruldum da. Allahtan umut kesilmez ama ne bileyim herkese rahat olan şeyler bana gelince yokuşa döndü gitti
Soran1 yılBir baktım yıllar geçmiş, boş yere o kadar hayal, umut, çaba hepsi yalan olmuş
- 1 yıl
Ben 29 yaşındayım ben bile senin gibi umutsuz değilim kim seni böyle umutsuzluğa sürüklüyorsa dikkate alma. Genceciksin daha ömrünün baharındasin duyan da seni kocamıs kadın sanar ne geçi dur. Adam gibi adam olmadıktan sonra 18inde evlensen ne. Kısmet bu işler kendine yazık etme kendini böyle hırpalama
Soran1 yılPsikologa gidicem maalesef. Kendim çözemedim yani. Ne bileyim ya her şeyin hayırlısı hayatta.
Gizli Üye(25-29)1 yılHizlandirilmis iliski mi olur ablam. Karsindakini tanidikça seveceksin. Ne bu acelen acep?
052 Yorumla
Soran1 yılBıktık çünkü duygusal bağlanmayıp sömürmeye kalkan tiplerden akran
Cevap sahibi1 yılValla haklisin amme dedigin turlude görucu usulune gidiyorr
Soran1 yılGörücü olmayanlardan ne fayda gördük. Bir sevelim, aşık olalım dedik bir cenazemizin kalkmadığı kaldı
Cevap sahibi1 yılAhh ahh bende neler neler yasadim bir bilsemm
Cevap sahibi1 yılDert babasi olduk anasini satimm
Soran1 yılTabi dünyanın derdini biz mi çekicez yahu hamal gibi. Bu ne be corap gibi ruh hastası insanla ugras dur ugras dur.
Cevap sahibi1 yılİskender abimin güzel bir sözu var ama burada demek doğru olur mu bilemedim.
Soran1 yılNeymiş yav arkadaş ya anasını satayım evlensekte kafamız rahatlasa kurtulsak be
Cevap sahibi1 yılValla eskiler en iyisini yapiyordu
Cevap sahibi1 yılDeni dana gibi aranip duracagina evlenirsin zamanla sevgide olur askta
Soran1 yılTabi. Aşkı bulacam diye yaşam sevincini yanlış insanlarda harca sonra ne derman olacak. Sikilmis hevesin isin seyi mi olur
Cevap sahibi1 yılHaklisin bende o tükenmislik sendromuna yakalandim
Soran1 yılGelen geçen gönül eğlendiriyor zaman ve sabır bitti uğraşacak ya. Heves ramak noktasına gelmiş.
Cevap sahibi1 yılAynen oylee. Bizi bu hale getirenler utanir mi kendinden acabaa
Soran1 yılNe utanması. Yapıp edip hadi ordan
Cevap sahibi1 yılBize mi denk gelir hepp
Soran1 yılGelir nerede bir ruh hastası varsa sanalda veya gerçekte bizi buluyor anasını satayım böyle kaderin
Cevap sahibi1 yılValla cidden öyle. İnsani bin pişman ediyorlar
Soran1 yılE tabi gece gündüz mutluluk ara bela bul döngüsü. yok mu bunun sonu kardesim
Cevap sahibi1 yılDoğru insana denk gelsek sıkinti yoktaa insan o doğru insana gelene kadar yoruluyor tükeniyor
Cevap sahibi1 yılAkisa birak diyorlar ama o şekilde olmuyor.
Soran1 yılOlmuyor olmuyor ne akışı ya. Bir noktadan sonra rahibe bağlarsın yine mi gol değil diye diye.
Cevap sahibi1 yılHahaha aynen öylee. Ben nasil birisini isterim biliyor musun duygusal zekaya sahip olan birisini mesela ben daha anlatmadan beni anlayabilmesi ve dinlemesi beni o kadina ceker
Soran1 yılYa zaten anlayamadığın insanla ilişkiyi geç hava su dışında bi şey paylaşıp konuşamazsın hahha
Cevap sahibi1 yılYa hani demek istediğim daha ben anlatmadan beni anlamasi, derdimin ne oldugunu bilmesi. Ya insan sevdiğini dinleyecek anlamaya calisacak yeri gelecek moral verecek yeri gelecek firtinali bir denizde ona giderken onun siginacaği güvenli limani olacak
Soran1 yılTabiki öyle. Senin nasıl olduğunu soracak, yanında olduğunu hissettirecek, kendi isteklerini dayatmayacak.
Cevap sahibi1 yılKarsindaki insanin sınirlarina saygi duymasini bileceksin. Zorlama ve baskilama ile bir netice alamayacagini bileceksin. Hayatindaki insana zincir değil kanat takacaksin. Eğer buna rağmen hala yanindaysa o gerçekten senin nasibindir
Soran1 yılEvet öyle. Taşıma su ile değirmen dönmediği gibi ilişkide olmaz
Cevap sahibi1 yılİkimizde ne kadar mantikli konusuyoruz değil mi?
Soran1 yılErgenlik yapacak zamanlar bitti artık
Cevap sahibi1 yılCiddi iliski istemeniz gayet normal. Bu yaslar tam evlilik zamanlari
Soran1 yılÖyle. Bilmiyorum ya nolacak
Cevap sahibi1 yılİnsan kendi kaderini kendisi çizer nasipte de varsa olur zaten
Soran1 yılTavsiyen ne. İstediğim, olacak biriyle nasıl karşılaşıcam
Cevap sahibi1 yılHemen evlenmek gibi bir düsunce olmasin aklinda ama en az senin ciddiyetine sahip bir insanla olmalisin
Cevap sahibi1 yılNasip belli mi olur hiç ummadiğin bir yerde cikar karsina
Cevap sahibi1 yılSenin erkekten beklentilerin neler ki
Soran1 yılDürüst olması, paylaşımcı olması, kişisel temizliğine özen göstermesi, ailesiyle ilişkisi arasında sınır bırakabilmesi, doğayı ve gezmeyi sevmesi, özgür ruhlu bir karakter
Cevap sahibi1 yılHmm
Cevap sahibi1 yılMesela iliskide olmazsa olmaz dediĝin seÿler nelerdir ya da kesinlikle olmamasini istedigin birseyler var mi?
Soran1 yılYalan, aldatma, manipülasyon, kontrolcülük kırmızı çizgi.
Cevap sahibi1 yılFazla kontrol altina alinmaktan hoşlanmiyorsun galibaa
Cevap sahibi1 yılKontrolculukten kastin ne meselaa giyim tarzin mi falan mi?
Soran1 yılGenel olarak çoğu şey. Kendimle ilgili son kararı kendim vermek isterim ve bu beni bencil biri yapmaz. Kendine saygısı olan biri yapar. Karşımdakini de kontrol etmeyi baskıyı sevmem. Tabi bunlar ilişkide olduğunu unutmama kaydı ile
Cevap sahibi1 yılKendi hayatinla ilgili kararlari almak tabi ki senin hakkin kimse buna karisamaz. Bazi verilmesi gereken ortak kararlar vardir oturulur konusulur ve bir karara varilir
Soran1 yılEvet kendi kararlarım ve ortak kararlar şeklinde
Cevap sahibi1 yılÇok akli basinda birisine benziyorsun. Sağlikli bir ilişki nasil yasanilir sorusunun canli yaşayan örneklerinden bir tanesisin
Cevap sahibi1 yılBen senden bir pozitif bir vibe aldim. İstersen tanisabiliriz
Soran1 yılTeşekkür ederim. Üzerine düşünüyorum bayadır
Cevap sahibi1 yılRed mi edildim tam anlayamadim benn 😃
Soran1 yılRed edilmedin sohbet ettik sadece akran olarak
Cevap sahibi1 yılHmm sohbetimizi bir üst seviyeye taşimak isterdim ama madem ki burada noktalayalim istiyorsunuz peki o zaman
1 yılakrabalarına söyle onlar sana bulur. görücü usulü 1 sene içinde evlenirsin. ama evlenmek için evlenilir mi orası da ayrı muamma. hem kendine hem de karşındakine yazık edersin.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılTeslim olmalısın. Ya nasip demelisin. Gözünü karartmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl'Kısa' anlayışlarımız farklıymış bundan o sonucu çıkarttım.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılMesela benle olabilir. Evim hazır işimi de buldummu tamam. Sen de çalışırsan gül gibi geçiniriz
00 Yorumla- Devamını Gör (89)
Devamını Gör(134)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer