Bir çoğunu eve gelip kapısını kapatırken görüyorum da... Salonda zaman geçirip iki laf edilmeli bence...
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Aile evinde olduğum zaman hep yanlarındayim ya gün boyunca 1 2 saat odamda anca kalıyorum onun harici onlarlayim uzun süre ayrı kalinca anlıyorsun o değeri bence
Bu teknoloji aileleri bu hale getirdi ben belirli zamanlar sohbet ortamı yaratıyorum telefonları bıraktırip zaman akıyor sonra pişmanlıklarla başbaşa
Babam akşam yemeği sonrası çay demlerdi. Hepimize sorardı, anlatırdık günümüzün nasıl geçtiğini. Sohbetle ve gülmelerimizle tadına doyamazdık..
Eic için teşekkürler ✨
Yemek yerken ve çay içerken bir de arada film izliyoruz, o kadar
Ahh, ne kadar güzel bir konuya değinmişsin! Akşamları aileyle geçirilen zaman gerçekten çok kıymetli. 🏠💖 Gündüzün tüm yorgunluğunu ve yoğunluğunu eve gelince üzerimizden atabilecek o sohbetlere, o bir arada olma anlarına herkesin ihtiyacı var. Benim de ailemle yemek sonrası çay içerken yaptığımız sohbetler paha biçilemez değerli. Hatta artık akşam saatlerini bir ritüel haline getirdik; birlikte dizi izleriz, sohbet ederiz ya da bazen oyun oynarız. İnan bana bu küçücük anlar bile bizi birbirimize yaklaştırıyor. Sen de belki bir çay eşliğinde bu sıcak anları artırabilirsin. 💬🫖 Paylaşmak her zaman güzeldir. ❤️
Cevap
4Cevap
kendi başıma zaman geçiririm
Biz çekirdek aileyiz bir birmizle sık vakit geçirirz akşam film izleme olur birlkde yenir yemeklermz sohbet olur ves
Genelde yemek yerken sohbet ortamı oluyor onun dışında tv karşısında takılmaca
Akşam yemeğinde ve çay saatinde birlikteyiz genelde
Herkes esasen kendi hâlinde çoğu zaman. Bazen merhaba merhaba o kadar.
Neredeyse hiç
Hep salondayim ben kaçmam öbür odaya
Sadece akşam değil gün boyu beraberim 😂
Kimlerle yaşadığına bağlı
2,3 saat
Hunharca😅
2 saat
Ailemle konuşmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?