Yüzünüzü en son ne, neden gülümsetti?

Soruya alakasız cevap vermeden önce bir düşünün arkadaşlar😀

Ben bugün parkta yürüyüş yaparken, etekleri uçuşarak ama azimle spor aletlerinde egzersiz yapan teyzeyi görünce gülümsedim🤩

Kıyafeti uygun değildi belki ama o, kararlı şekilde sporunu yaptı. Ona bakınca fiziğindeki en ufacık bir farklılık yüzünden hayata küsenler aklıma geldi ve bir kez daha anladım ki ;

Bu hayatı direnenler, pes etmeyenler, her koşulda mücadeleye devam edenler yaşar..

2. turumda eşi de geldi yanına, 3. turumda da evlerine girdiklerini gördüm tesadüfen. Parkın karşısıymış..

Muhtemelen bu aileyle yolum tekrar kesişicek bir gün, bir şekilde..

Çünkü hep böyle oldu. Görüp, beğendiğim eve taşındım 1 yıl sonra. Gitmek istediğim yerlere, hep bir şekilde gittim..

Hayat bazen çok garip, bazen de çok basit..

Benimle aynı zamanda yürüyüş yapan 2 kadın daha vardı tekrar tekrar yolumun kesiştiği😍 Dönüşte de komşum, ablalar tarafından alıkonulup, sorguya çekildim 😂

Ahh! canım kadınlar🫠

İyi ki varlar, iyi ki varsınız, iyi ki varız🥰

Yüzünüzü en son ne, neden gülümsetti?
Yüzünüzü en son ne, neden gülümsetti?
Cevapla