Soruya alakasız cevap vermeden önce bir düşünün arkadaşlar😀
Ben bugün parkta yürüyüş yaparken, etekleri uçuşarak ama azimle spor aletlerinde egzersiz yapan teyzeyi görünce gülümsedim🤩
Kıyafeti uygun değildi belki ama o, kararlı şekilde sporunu yaptı. Ona bakınca fiziğindeki en ufacık bir farklılık yüzünden hayata küsenler aklıma geldi ve bir kez daha anladım ki ;
Bu hayatı direnenler, pes etmeyenler, her koşulda mücadeleye devam edenler yaşar..
2. turumda eşi de geldi yanına, 3. turumda da evlerine girdiklerini gördüm tesadüfen. Parkın karşısıymış..
Muhtemelen bu aileyle yolum tekrar kesişicek bir gün, bir şekilde..
Çünkü hep böyle oldu. Görüp, beğendiğim eve taşındım 1 yıl sonra. Gitmek istediğim yerlere, hep bir şekilde gittim..
Hayat bazen çok garip, bazen de çok basit..
Benimle aynı zamanda yürüyüş yapan 2 kadın daha vardı tekrar tekrar yolumun kesiştiği😍 Dönüşte de komşum, ablalar tarafından alıkonulup, sorguya çekildim 😂
Ahh! canım kadınlar🫠
İyi ki varlar, iyi ki varsınız, iyi ki varız🥰

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer