Evde kalan bir eş mi yoksa kendi ekmeğini kazanan bir kadın mı tercih edersiniz?

Kadınlara göre kendi ayaklarının üstünde durma, kimseye muhtaç olmama iç güdüsü oluştuğu için kendi ekmeğimizi kazanmayı tercih ediyoruz. Ama erkeklere göre erkeklik kazanılması gereken dişilik de korunup muhafaza edilmesi gereken bir şey olduğu için onlar genelde evde kalan kadınları tercih ederler diye düşünüyorum.
Evde kalan bir eş mi yoksa kendi ekmeğini kazanan bir kadın mı tercih edersiniz?
Cevapla