AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Kız çocuğu olmayı zehir zıkkım eden de gene anne yahu şaka gibi
Kendi evinmi yoksa kaynana evindemisi n evin ayrısa sıgıntı lomaz
Yaşamayan yok ki. 17 18 olsa da fark etmiyor. Evlenmemek en doğru karar bu arada.
Annenen noluyor ya. Sende evde is mis yapma annene laf sok surekli.
Bende komşunun 25 yaşındaki kızı niye pencereden bana bakıyor diye düşünüyordum demekki o da evlilik baskısı görüyor 😮
O kadar kötü ki
32 yasındayım ben kaldım sanırım da sen daha gençsin ya
Kimse kalmaz üzülme nasip elbet biryerde bekliyordur
@AHMET5800 nasibimn başına bi şeyler geldi galiba😅
İş bulup çalışmaya basla. Kafan dağılır. Ayrıca önemli olan evlenmek degil o evliliği sürdürebilmek. Doğru insan çıkana kadar bekle.
20 yasindan sonra aile evinde kalmaya devam edince boyle oluyo. Aynisini yasiyorum evlilik haric
Sıkıntı yaşın değil ailen maalesef çok gaddar ve acımasız Allah yardımcın olsun
😞😞 sen evli misin?
@Zamanın_izinde değilim fakat evlenmediğim için mutsuz değilim bilakis halimden memnunum
Ne iş yapıyorsun?
Yani ailen bu konuda yanlış, istemiyorsan evlenmezsin ve gerçekten evlilige gerek yok bence de daha hic sevgilim olmadı 😂
Kaldımı be böyle kişiler
@slotcu1 ben kaldım 😂
@slotcu1 yani yeterince erkek arkadaşım var tanışmak istemem ondan dolayı
Fazladan zarar gelmez bence
@slotcu1 gay degilim
Ailen baskıcı görünüyor ama şakasına söylüyor da olabilirler sana bir şey diyim mi evlilik akıl işi değil hele ki bu devirde boş ver bekarlığa devam bende 27 yaşındayım durum aynı muhtemelen 40 yaşında da bekar olacağım
Maalesef ülkemizde bize biçilen hayat bu doğ büyü 20nde evlen git evlen demesi kolay da insan gibi eş bulmak çok zor bilmiyorlar sanki takma kafana canım yapabiliyorsan işe gir evini ayır kendi huzurunu bul
Vallah aynı durumdayım baba evinde yaşıyorum ama sıkıntı kendi evim var bekarım diye gidemiyorum oraya çok kötü bir durum
senin yaşında bi kız üniversitenin rektörünü ayartmış 21 yaş büyük
Bu sorunun cvplqrı neden yapay zekaya yazdırılmiş gibi. Çok garip.
Çok zor bir durum gerçekten ama bu konu ciddiye binmiş evlenmen senin için en sağlıklısı olacak gönlünde birisi yoksa görücü üsulu en sağlıklısı yoksa o evde sana zaman geçmez
Kadının kaderi. Bu avrupada da böyle maalesef. Boşuna dememişler kadının adı var diye. Birde kadının en büyük düşmanı gene kadın. Kendinizi de düzeltmeniz gerekiyor bacılarım
Üzücü yaşadıkların. Ama kendi ayakların üstünde durmaya çalış. Ve evini ayır.
Ben eşimle evlendiğimde 33 yaşındaydı fazla geç kalma iyi olmaz
Ailende sorun var umarım bi an önce kurtulursun o evden
Okul okumadın mı sen işini yap ayrı eve çık anlaşılan ailen cahil biraz
Bende senin erkek halinin ne olacak sonu bilmiyorum
Bi de çalışmıyorsan tam bir ezik gibi hissediyor olmalısın, çünkü ben böyle hissediyorum
1.80 üzeri erkek bulamadığın için evlenmedin değil mi?
Kendine niye zulüm ediyon yaşın tam müsait evlenmeye
Ayni şeyi yaşıyorum senin kadar olmasa da ders çalışıyorum atanır giderim diye düşünüyorum ama ondan da ümidim kalmadı calismiyo musun sen yaslarimiz da aynı Ekim'de 27 olacağım bende
Bence bir işe girmelisin o zaman susarlar en azından ayağının üstünde dur paranı kazan nasip kısmet işleri de tartışmaya da gerek yok
26 da yaş mı 30 da evlenmeyi düşünenler var bence takacağın bir durum yok hem evlenip mutsuz olmaktan iyidir
Ailelerin çocuklarına böyle davranması çok üzücü bir durum
Evlenmek isteniyorsan vardır bir sebebi bunu anlayışla karşılamaları lazım
Kadınlar şu yaşta evlenecek diye bı kural yok. evlenmek zorunda da değiller herşeyin hayırlısı. senin adına üzüldüm keşke bişey yapabilsek
Böyle davranmaları yanlış evleneceksin diye bu tutum doğru değil evlenmen aslında en güzeli ama böyle bi ihimal yoksa bu davranışta hoş değil
Ya uzulme senden daha beterini yaşayanlar var bi işe gir calış kuzum sevdiğin biri çıkınca zaten sne evlenmek isticeksin
Evlen ne iş yapıyon hangi şehirdesin abim polis 30 yaşında ayarlıyım sana
burada mısın bebeğim
bende öyleyim ama umrumda değil 26 yaşın çooook fazla olmadığını düşünüyorum
Annenin yaptığı yanlış. Niye zorluyorsunuz ne istiyorsunuz benden desene annene
Bazen bende öyle hissediyorum ev alıp taşınasım var 🤦🏻♂️
Selam ailen sana üvey evlatmişsin gibi davranıyor.. kendi ayaklarının üstünde durabilirsin aslında?
Ailen mi hissettiriyor yoksa sen mi böyle hissediyorsun
Bir ise gir cakis kendi evinde yasa kendini aska da kaoatma digru kisi yukunu azlator terapi etkisi yapar ailenle de cok görusmezsin
Ben de öyle olmiim diye evlendimdi
Aile insani vezir de ediyor rezil de
Herkes evlenmek zorunda değil. Seninde sevgililerin olur mesela.
Söz hakkı verilmez, alınır.
Böyle bir saçmalık olabilir mi
Nasip kısmet işi bu bence üzülme
29 yaşında bekar ben buna güldü 😂
Yani bazen olur öyle takılma.
Merhaba,
Ayrı eve çık, bu kadar basit!
Temiz biri denk gelirse evlen
26 yas cok erken meslegin falan yokmu?
Allah affetsin ama böyle aile insanı katil eder
yok mu talip güzel yakışıklı biri
Sakın öyle hissetme
Bir işe başlamayı düşünmüyor musun?
Bu anneler neden böyle 🥲
Bi işe girersen demezler
Bende 25 yaşındayım aynı hissediyorum
Oda birseymi 33 yasinda evlenmeyen tanidigim var
Saçma bence sonuçta sen de ailenin bir ferdisin
İş bul çalışmayı dene