26 yaşındayım evlenmedim diye evde sığıntı gibi hissediyorum. Bunu yaşayan var mı?

Ailem yaşım geldiği halde hala evlenmediğim için itip kakıyor çocuk gibi görmezden geliyorlar evde ha varlığım ha yokluğum hiç saygı duymuyorlar sürekli ayak işlerini yapıyorum bu sene 27 olucam sürekli herşeyi evliliğe getiriyorlar babam bana yatak odası takımı aldı annem kızıyor evlenecek zaten buna ne odası alıyorsun diye yâda bir şey dediğimde sen karışma sen evleneceksin diyorlar ama ben evlenmek istemiyorum kimseyle hiç bir şekilde düşünmüyorum ailemden bir şey istemeye çekiniyorum misafir gibi yaşıyorum

26 yaşındayım evlenmedim diye evde sığıntı gibi hissediyorum. Bunu yaşayan var mı?
Cevapla