https://youtube.com/shorts/fJ5pXzfMmik?si=k8C7YT-EnLAuf358
Bu konu açıldığında altın istemiyorum diyorum ve herkes şaşırıyor.😂 Anormal miyim?

https://youtube.com/shorts/fJ5pXzfMmik?si=k8C7YT-EnLAuf358
Bu konu açıldığında altın istemiyorum diyorum ve herkes şaşırıyor.😂 Anormal miyim?

Merhaba,
Evet normal, anormal gören anormaldir! 😅
Gönlü zengin, gönlü yok, mal mülk peşinde değil, mutluluğu istiyordur, huzuru! 😅
Huzur ve mutluluğun para pulda olmadığını biliyordur filan! 😅
Teşekkür ederim 😅
Ricalar ve teşekkürler hanfendi 😅
Düğünü başlı başına saçmalık olarak görüyorum zaten ahass.. sevenlere yinede saygılar efendim😃🤭
Ben de aynı 🤭😅
Rica ederim 🌸
Kesinlikle normaldir kuyumcu dükkanı gibi takılmaya gerek yok:)
Bence de 🌸
Cevap
11Cevap
normaldir bence de
Altın olmadan düğün olmaz ki gadası
Anormalsin.. eşinin durumu müsait değildir anlarım da
Eşi yok
Normaldir. Kadınların müslüman âdetleriyle nikahlanıp evlilik sonrası Batılı âdetlerle muamele görmek istemesi bir fırsatçılıktır. Birinden vazgeçmeleri gerekir.
Ben de öyleydim takmadılar şu an o kadar pişmanım kii 1 kg isterdim
😂😂 pişman mi olacağım
Hem de çok erkek tarafının umrunda bile olmaz hele bı de altın takılanları görünce için içini yiyecek sakın deme altın istemiyorum diye sakın
Anladım 😅
Nasıl yani sen şimdi bilezik falan istemiyor musun
Hayır istemiyorum anormal miyim 🥺🤣
Evet anormalsinnn🥺🥺
Yaa 🥺🥺🥺
Kıyamamm🥺🥺
Dalga geçme yaa 🥺🥺🥺
Tamamm yaa🥺🥺
Ağlamaktan patlıcam şimdi 🥺🥺
Ağlama ağlama bayrama 2 ay var🥺
Eee ne alaka 🥺🥺
Ben de bilmiyorum kardeşimmmm🥺🥺
O zaman ağlamaya gidiyorum 🥺🥺
Gel dondurma yiyelim yaa 🥺🥺🥺🥺
Olmaz 🥺🥺
Oluyy 🥺🥺
Ne oldu 🥺🥺
Dondurma yemeyi bıraktımm🥺🥺
Çok iyi 🥺🥺
Evett 🥺
Niye ağlıyorsun 🥺🥺
Sen ağlıyorsun diye🥺🥺
Senin yüzünden amaa 🥺🥺
Yaa ama üzüldümm 🥺🥺
Sen niye üzüldün 🥺🥺
Sen üzüldün diyee🥺🥺
Amaaaaa senin yüzünden 🥺🥺
Ama senin de yüzünden 🥺
Ben ne yaptım abi yiiia 🥺🥺
Beni üzdünn 🥺🥺
Ne yaptım ki 🥺🥺
Bilezik istemedin🥺🥺
İstemiyorum napim 🥺🥺
Ben alırım senin yerine 🥺🥺
Nasıl alacaksın abi yaaaa 🥺🥺
Alırimm ben 🥺🥺
Timam abi ama ben evlenmeyeceğim 🥺🥺
O zaman neden üzüldükk 🥺
"""anormalsin ""dedin 🥺🥺
Ama altın istemen lazimm🥺🥺
Yaniiii 🥺🥺
Sen isteme bana takarlar bilezikleri tamam 😄
Ama abi sen unuttun mu ben zaten evliyim 🥺
Doğru bunu unuttuk abim😀
B12 şart abi 🤭
B13 kullanıyorumm ben 🤭
O da iyi 🤭
Hahah aynen bana özell☺️
nasi istemezsin onlari bozdurdugunu bi dusun bir suru sıcak para
normal değil bence, biraz garip kaçıyor
Zaten ben uzaydan geliyorum
Biliyorum başka çare yoktu
Tamam gideriz
Saygıyla egiliyorum. D
💗
Bence ilginç ya öyle ksdn vsr mı
İleride pişmanlık garanti
Man yak yaa🤣
Evetttt
Delii🤭
Aynen abi
💗
Normal değil bence
Niye kıvırcık
Önceden öyleydi şimdi beğeni başladı
Bence normal
Anormallik fhjk
Niye acabaa
neden istemiyorsun
Sadece istemiyorum
El öpülesi kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?