Nişanlanırken altın istememek iyi bir şey mi?

Nişanlanırken damat tarafı ne kadar altın istiyorsunuz dediklerinde ailem ne kadar takarsanız farketmez dediler onlarda nişanda bi tane bilezik bi tane saat kolye taktılar düğünde de ne kadar takacaklarını bilmiyoruz bile istemediğimiz için fazla bişey takacaklarınıda sanmıyorum başta bende istememiştim ama insan özeniyor herkesin kolunda bi sürü bilezik altın falan zamanında annemede takılmamış banada takılmayacak sonradan aileme kızdım onlar soruyorsa sizde isteseydiniz ayıp mı dedim adet sonuçta böyle hiç bişey istemeyince kıymetsiz oluyor insan nasılsa istemiyolar vs diye tepenize çıkıyorlar o yüzden biraz sinir oldum
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu erkeklere kapalı yapmalıydım sanırım ama paylaşınca anladım lütfen sadece kızlar yorulmasın bu durumu erkeklerle alakalı değil bu soru
Nişanlanırken altın istememek iyi bir şey mi?
Cevapla