Annem evlensem kocayı ben bakayım diyor sizce haklı mı?

Ya ben erkeğin t***kları için mi evlencem diyor. Bir nevi haklı da. Ben çalışsam babana tekmeyi çoktan koymuştum diyor. Açık açık babama da dedi çalışsam sana ihtiyacım olmaz diye. Annem çalışan birini evlenmesini saçma buluyor. Ev hanımı olacaksan evlen yoksa sen de rezil olursun hem evin işini de senden bekler diyor. Zaten ev işini yardım etmeyecek erkek evleneceği kadının çalışmasını istemeye hakkı olduğunu düşünmüyorum. Kadın tamamen amele gibi olur bence bu durumda hem ev işi tamamen ona ait hem çalışıyor. Erkek ne yapıyor sadece işe gidiyor. Nerede adalet? Benim yükselenim terazi ben de boşarım öyle erkeği. Net!!

Annem evlensem kocayı ben bakayım diyor sizce haklı mı?
Cevapla