Geleceği iyi görmüyorum. Ne yapmam lazım?

Yakın arkadaşım evli, hem de 2-3 yıldır. Eşinin çocukça hareketleri ve ilgisizliğinden ötürü ondan soğumuştu. Eski flört ettiği kişi aylar öncesinde yazmaya başladı. Başta sadece arkadaşça konuşuyorlardı. Sonra çocuk ilgisini belli etti, ve bu arkadaşımın hoşuna gitti, yıllardır hissetmediği heyecanı tekrar hissettiğini söyledi. Zararsız küçük heyecanlar dedi. Ama bu aralar zararsız küçük heyecanlar ciddi boyuta ulaştı. Çocuk, bunu öptü. Ve aşkını ilan etti. Arkadaşım hala bunu bitirmiyor. Evet de demiyor, sadece biliyorsun ben evliyim bu olamaz diyor. Ama ona karşı hisleri olduğunu da belli ediyor. İlerleyebilir bu durum. Arkadaşım hala bana güven, ben sınırı aşmıyorum, ilerlemeyecek diyor ama, hani zaten ilerlemiş durumda. İyi görmüyorum sonunu, ne önerirsiniz?
Geleceği iyi görmüyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla