AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Niye saçma olsun eğlence için. Bu mutlu günde aramızda sizi de görmek :))
Sünnet etme işleminin sağlık açısından zararlı olduğuna dair çalışmalar var.
Saçma ayrıca evlilik de saçma yani düğün işte. Bu gece yapacağız biz diye herkese haber vermek gibi
Eskiden gelen bir gelenek Düğün olayı, Düğün yapmam lazım kafada otururmuş bir şey
Değil. O maksatla da yapılmıyodur. Direk aklınıza ü geliyo
Saçma. Özellikle son zamanlarda iyice saçmalamaya başladılar.
Kıskandin mi sen bizi kiyamam
Askere zorunlu gidip ölen de erkek şehit olan diyelim
Peki doğum yapan kadınların fedakarlığına ne demeli? Doğum esnasında şehit düşen kadınlara ne demeli?
Kadınların haklari elbette çoktur
Ama eşitlik arayamazsin
Adalet arayabilirsin bu konuda
Kesinlikle çok saçma erkek çocuklarına işte tamda bi erkek oldun diye sünnet düğünü yapmak yerine adam olmayı öğretseler keşke
Sünnet düğünü bana komik geliyor 😂 illa bir şey yapmak istiyorlarsa mevlit okutabilirler mesela ama düğününü yapmak nedir ahadjdnsh
Evet kadınların sağlıklı yaşam döngüsü var regl olması regl olmalarına sakliyorlar kadın lanetmis gibi halbu ki kadınların regl olduğu sağlık ve yasam döngüsüne kavuşmanın düğünü olmalı
Bunlar bizim örf adetimiz kültüründen uzaklaşmak saçma bence olaya öyle bakma kutlama olarak yaptığımız çok örf adet var bence sahip çıkmak gerek
Sünnet olmak sağlık acısından çok önemli bunu saçma gören hem cinslerim demekki sünnetsiz ayıp yani doktorların açıklamaları var ne kadar sağlıklı olduğuna dair.
Hem biz Hristiyan değiliz onlardan farkımızı gösteren biri ise sünnettir.
@mahirbeysair saglik mi dedin
Evet
bir müslümanlar mi bunu biliyor sagliklidir diye avrupadaki gayri müslümanlar ama süünet etmiyorlar bu nedendir
birde islamciligi savunuyorsun dimi
Gayrı müslim lerin zaten dini inancı olmadıkları için yapmıyorlar
Elhamdülillah islamla huzur buluyoruz
Sen bulamıyosan sıkıntı sende
senin inancin var mı bana söylermisinhangi inancin dir
İslama inanıyorum ben
onun icin her islamda savas var kan var baski sideet zülüm var sapiklik var
İslam'da böyle bişey yok sapıklık sadece Yahudiler ve hristiyanlarda var ama gayet tabi biz müslümanlarin arasındada sapıklar var lakin bunu islam dinine bağlayamazsın
Savaş kan ve baskı ya gelince Allah hiç bir şeyden habersiz değildir ve onlar ettiğini bulacak tır. Ayetle sabit bu söz
tefecilik var raki var alkol var 9 11 yaslarindaki kizlarla evlenmek var haci hocalarin tecavüzleri var bir de hala savunuyirsun dimi
seni bekliyorum
Ben o kişileri savunduğum bi tane delil göstersene
Baska ulkelerde kizlarin ilk adetindede dugun yapiyorlar.
Kafaya takilacak bir durum deyil. Kulturel seyler
Mısır da başlar. Yahudiler de böyle yapar. Beyaz kitafet bir başlık önce dua sonra eğlence
Al bak işte biz müslümanlara ait değilmiş bile
Ben bunu biliyordum ayrıca farklı kaynaklardan teyit ettim. Sen Yahudilerin sünnet törenini izledin mi? Benim meslek büyüklerimin arasında var yahudiler çok da harika kişiler
Uzun zaman önce izlemiştim, ama yahudilerin milletini cok arastirmadim.
Ben araştırmak yerine onları tanıdım
İyi yaptın farklı kültürün insanlarını tanımak iyidir
Evet
Kesinlikle sünnet düğünü saçma birde eskiden milletin içinde yapılıyodu
Saçma bide o yaşta çocukta travmaya sebep olur, bebek olucak aklı sarmadan hastanede sünnet ettirecekler bu kadar.
Sorma bide olduda bitti maşallah derlerdi
Ya şu an gene o kadar değil eskiden daha kötüydü çocuğa uyuşturu krem sürmeden penisine iğne yapıyolardı bide tutuyordu kaç kişi çocuğu
Sanki kurban kesiyolar
Yahu insan bu
Kucucuk cocuk
Maalesef bizim gereksiz geleneklerimiz yaptır adam akıllı hastanede anestezi ile
Daha cok var oyle seyler, soylemeye utaniyo insan, kanli carsaf beklemek, damadin sirtina vurmak.
Onlar tamamen rezillik
Geçenlerde burdan biriyle konuştum evleneceklerdi yakın zamanda ilk bir gece aile evinde kalacaklarmış kız balayına gidince yapmak istiyor çocuk çarşaf görmek istiyorlar sessizce yapmamız lazım demiş bu ne saçmalık
Hala kaldımı boyle seyler, kız tarafına güvenmemek demek kanli carsaf beklemek kizin ailesinede saygisizlik, aksi durum olsa ne olacak babasinin evine yolluycaklar cunku kadina verilen deger bu kadar, kizin bakire olabilirde olmayabilirde kontrol edicez demenin bi yolu bu ve muslumanlikta bir yeri yok, türklerde gelin hamamı dedikleri şeyde burdan geliyo diye biliyorum.
Aynen öyle hamama gitmelerinin amacı kızın malum yerine bakmakmış okumuştum bunu
Çok saçma şeyler harbiden düğün olmuş bitmiş ee kız bakire değil geri iademi malca şeyler
Ne kızın onurunu dusunuyolar nede ailesinin
Evlenmisler artik kocasiyla kendisi ne yapacagini dusunsun
Evet tam olarak da o kizin malum yerine bakmak
Cunku eşyadan farksiz alınan bir eşya gibi
Cehaletten başka bir şey değil allahtan böyle takıntılarım yok benimde aileminde
Bir vazo alıyosun catlak cikarsa goruturup veriyodun iade, kadina verilen degerde bu kadar.
Maalesef ki hala var böyle tipler
Çokta umrumda değil açıkçası isteyen isteğini yapar
Sünnet gerekli ama düğün yapmak gereksiz tabi.
Sünnet sağlık için zararlıdır, bilip bilmeden konuşmayın lütfen. Şarlatan doktorların laflarına kanıpta oğlunuzu ömür boyu cinsellikten alacağı hazdan mahrum bırakıyorsunuz.
AHAHAHAHAH dinen yapılması gereken bir şey ayriyetten zararı yok idrar yolu enfeksiyonu ve kanser riskini düşürüyor boş boş konuşmayın Müslüman değilsen yaptırmazsın sen çocuğuna falan
@yinebennnnnnnn
Ben Müslümanım ama siz öyle değilsiniz gibi. Sünnet, Allah’a karşı gelmektir ve dinimizde Allah’ın yarattığını değiştirmek caiz değildir. Çünkü Allah, "Ben sizi en güzel şekilde yarattım ve benim yarattığımı değiştiremezsiniz" diyor. Allah, bize o deriyi kesip atmamız için yaratmadı bir görevi, işlevi olduğu için yarattı.
@yinebennnnnnnn Ayrıca sünnetin enfeksiyonu veya kanser riskini önlediği yalan, bunlar tamamen asılsız sitelerin veya makalelerin argümanları. Çünkü dünyada sünneti kabul eden bir tane bile ulusal tibbi topluluk yoktur. Sünneti savunan doktorlara ise şarlatan gözüyle bakılır. Ek olarak: International Coalition for Genital Integrity, sünneti “birinci dereceden cinsel açıdan sakatlayıcı operasyon” sınıfına sokmuştur.
Sünnet yapmak sünnettir Allah’ın o dediği ben sizi en güzel şekilde yarattım cümlesi de lanet ettiği şeyleri yapmamamızı ima ediyor anlıyor musun? Estetik yaptırmak gibi dövme yaptırmak gibi
@yinebennnnnnnn Argümanın yok boş boş konuşuyorsun
@yinebennnnnnnn Allah gidin cinsel organınızı mı parçalayın diyor?
La ahahahahs kafayı yedirtme bana ya defol hadi
Cidden aşırı saçma. Erkeğe gelince davul zurna kıza gelince kimse görmesin aman sakla
Bence kızlar adet olduğunda oda kutlanılması gerek
Bizde regl olduk partisi istiyoruz 😅😂😂
Cinsiyetçilik ayrımcılıkkkk
Saçma fhjcjfgkfhufjfkvkv
sünnet yerine çocuğun ergenliğe girmesi kutlanabilir bence her iki cinsiyet için de cinsel eğitim verilmeli ardından
Ergenliğe girdi diye kutlama mı 😃yok artık
@Donjuanlardan1donsuz evet? çocuğun gelişimini kutlamak çükünün kesilmesini kutlamaktan daha iyi
Valla o da saçma geldi. Gelişim kutlanmaz.. Ona bakarsan sünnet erkekliğe ilk adımdır onu kutluyolar.
@Donjuanlardan1donsuz sünnet zorunlu değil ama herkes ergenliğe giriyor sünnet gibi zararlı bir şeyi yaptırmak ve kutlamak saçma
Sana göre zararlı sünnet kutlanmıyor bi kere melis
@Donjuanlardan1donsuz bana göre zararlı değil tıpa göre zararlı penisin koruma kılıfını kesiyorsunuz ve ucundaki sinirler ölüyor ayrıca kutlanıyor?**
Sana göre o hiç katılmıyorum. Kılıf 🙄😃ucundaki deri ölmesi hikaye
@Donjuanlardan1donsuz hikaye değil tıp kuzum biraz araştır deri ölmesi değil sinirlerin ölmesi
Hay kuzuna hıkaye bnce bir yerden gördünüz kesinliği olmayan şeyler. Ona bakarsan temizlik ve hastalıklar için kesılmelş deniyor. Sn araştırmamışındır bile
@Donjuanlardan1donsuz bahsettiğin durum o derinin belli sebeplerle hastalık kapması/işlevinin ortadan kalkması durumunda alınıyor bir yerden görme değil tıp bilgileri araştırsan beni anlarsın
Hiçde öyle değil. Tıptaki önemi bellidir. Evet görme. Araştırmamı gerektircek bişey yok yazıyor nette, bilgiler de var biliyoruz. Sen anlamıyon
Ya bazen görüyorum internete gelinlik giyip düğün salonu tutuyorlar 😅😅 millete para var artık nereye nasıl harciyacaklarını şaşırmışlar
Kesinlikle katılıyorum kadın regl olunca ayıp ama böyle saçma şeyler herkese duyuruluyor gereksizlik abidesi
Sünnet olma da gereksiz
Olsun peygamber efendimiz (s. a. v) in yapmamızı istediği için
Allahın emridir o fazlalık alınır ama düğününe karşıyim
Ona bir şey diyemem sohbet edelim mi insanca canım sıkılıyor Allah için
Çok saçma. Kaldırılması lazım adetlerden. Kadınları aşağılayıcı bi durum
Ben İslam'da farz değil diye biliyorum, yani bir gelenekmiş
Evet değil, musevilere farz. Kurana ters hatta.
Musevi yani Yahudi mi?
Evet Yahudi
Neyse.. Mesajımı beğenir misin yiaa 🥺🙂 2x per almam lazım 🥲 lütfennn
Olur tabi
Teşekkürler :) :)
Düğün mü islamda farzmış? Burada düğünden bahsediliyorda çoğu kişi nedense açıklama kısmını okumamış
Evet ben sünnet'ten bahsetmiştim
Bende öyle düşünüyorum bu tören erkeklerin kendisini büyük görmesine yol açıyor.
Benim de kızım ilk regl olunca düğün yapıcam 😂😂😂ahahah saçmalık ya
Kesinlikle haklısın bu konuda duyurulması ve düğün yapılması hem boşa masraf hemde eziyet
Kuran'da yok zaten bu, Peygamber'in sünneti... Farz mı? Tartışılır.
Saçma değil keske kökünden kesse de hepimiz kurtulsak
Sana kalsa işimiz zor böyle emredilmiş ya hani
Ben ogluma yapmadım. Gereksiz masraf olarak düşünüyorum. Evde sessiz sakin yaptırdım sünnetini.
Katılıyorum sana onun yerine insan mevlüt verebilir
Ben hep yaptırmak isterdim hiç yapamadım ya
Üzerinden kaç sene geçmiş hâla içimde kalmış bişey
Örf, âdet.. Akrabalardaki altinlari toplamak icin yapilan aktivite
Sünnetin kendisi direkt saçma küçücük çocukları sakat bırakmaktan başka bir şey değil
saçma oğlum olsa yapmam
çocuğun pipisi kesildi diye düğün mü yapılır mshdxbdgsgsgxghx
He kestik pipiyi gördunuz mu. Diyolar eğlenıyolar 😏😁manyak
evet çok saçma.. çok abartılan bir şey
bir de bu düğün olayı bana biraz terbiyesizce geliyor
Saçma olması doğru da terbiyesiz derken anlamadim
Terbiyesizlik bazen oluyor evet. Ben mesela sünnet olduğum gün göster amcalara çkünü diyorlardı utançtan yerin dibine giresim gelmişti. Düğün de aşırı saçma. Başım kesildi diye kutlama yapıyorum akıl alır gibi değil ya. Ben 6 yaşımda sünnet oldum eğer biraz daha büyük ve bazı şeylerin farkındayken sünnet olsaydım düğün yaptırtmazdım.
O nedir ne çok düğün işi var Türkiye de 😁😁🤣
Regl düğünü cikaralim bizde. d
Bilemedim hep düğün oynamaya yer arıyorlar
Saçmalıktan başka bisey degil
Sanırım evet
kesinlikle çok saçma ve mantıksız
Kesinlikle
Çok saçma
evet çok saçma hemi de çok çok saçma
Kesinlikle
Sünnet tamam ama düğün cidden sacma
Ç×k için göbek atıyor iki yüzlüler
gösterişten başka bir şey değil
Ataerkil toplumlarda geleneksel bir tören
Sünnet düğünü evlenirken yapılan gösterişli düğünler saçma
Ben de çok saçma buluyorum
Evet banada saçma geliyor..
Evet; saçma, gereksiz ve iğrenç denebilir.
Saçma sapan bir gelenek daha neler var neler
Altina imzami atabilir miyim 😀🙏
Oğlum hiç acımicak ağlama yavrum 😭😭
oğlun var mı?
İlerde olur diye dedim 😂😂
bekarmısın?
Ufff sanane. Evli olsam burada işim ne
bende bekarım. çok güzel.
İyi gel dedemden iste
tamam. bana uyar.
Azərbaycana kız verermi ailen. Baküye Başkent
Spokoyno nochi
gecmi oldu?
krasaviça. Ruskiy yazık toje znaet
Bencede saçma gereksiz kutlama düğün
Sünnet olmakta saçma. Hangi kitapta yazıyor erkeğin sünnet olması
Erkekleri yüceltmek için uydurulmuş gelenek