Ailem ilk defa eşimle benden bir şey istedi ve eşim kabul etmedi hemd ekırıcı bir uslupla. Bende üzüldüm haksız mıyım?

8 aydır evliyim. İlk defa benim ailem aradı beni ve köyde beraber işimiz var eğer müsaitseniz bu pazar beraber halledelim dedi. Ve eşim bunlar amelemi arıyolar benim pazar başka işim var dedi. İstemedi.

Ailem ilk defa eşimle benden bir şey istedi ve eşim kabul etmedi hemd ekırıcı bir uslupla. Bende üzüldüm haksız mıyım?
Cevapla