Arkadaşlarımın hepsi çalışıyor hayatını kurdu ya ben?

Maalesef 30 yaşından önce her şeyi onuruna bıraktım hiç bir işte istikrarlı olmadım şimdi tüm gün evde yapayalnızım. Arkadaşlar evli çocukları var bazıları çalışıyor. Kimse kimseyle görüşmüyor ben onlara yazıyorum çünkü ben çok boşum evde kaldım. Her gün dışarı çıkıp belki biri bana bakar diye koca arıyorum artık. Ayrıca hiç bir iste istikrarlı olmadım için iş bulamıyorum. Ne yapacağım ben sizce saçma mı? Nasıl koca bulunur?
Arkadaşlarımın hepsi çalışıyor hayatını kurdu ya ben?
Cevapla