Çocukken Ortaokul Dönemim Bitene Kadar Uzun Bir Süre Tuvaletimi Tutma Sorunum Vardı Hala Aşamadım?

Yalan yok tutuyordum işte ve genelde altıma kaçırmamla sonuçlanıyordu o dönem. Ha şu an olmuyor bu pek ama işte beni etkilemiş gibi hala tutuyorum bazenleri be ve bende bu bazı kötü şeylere yol açtı bilmiyorum etkilemiş gibi maalesef

Güncellemeler
1 yıl
fikri olan herkesi beklerim
Çocukken Ortaokul Dönemim Bitene Kadar Uzun Bir Süre Tuvaletimi Tutma Sorunum Vardı Hala Aşamadım?
Cevapla