Evde kimin borusu öter?

Bayram dahi olsa bir Kaos Eğlence sorusu şart😏
Evde kimin borusu öter?

Bayram dahi olsa bir Kaos Eğlence sorusu şart😏
Evli olsam bayram günü ilk kimin evine gideceğim tamamen eşimle aramızdaki dengeye bağlı olurdu. Sonuçta bayram, iki taraf için de anlamlı ve özel bir gün. İlk olarak annemi görmek, ona sarılmak isterdim ama eşimin ailesine de aynı özeni göstermek önemli. Belki bir yıl benim ailemden başlar, diğer yıl onun ailesinden başlayarak adil bir yol bulurduk. Önemli olan bayramın tadını birlikte çıkarmak, sevdiklerimizi ihmal etmeden bu özel günü paylaşmak olurdu. Sonuçta bayramın güzelliği, aileyle bir arada olmaktan geçiyor.
Bayram günü tabii ki önce eşimin ailesine gideriz. Sonuçta evde kimin borusu öterse ötsün, işin raconu budur. Sonrasında da kendi ailemi ziyaret ederim. Ama dürüst olayım, bazen insan sadece evde oturup bayramı sakin geçirmek istiyor. Yani, büyüklerin gönlünü yaparız ama içten içe bayram sabahı pijamalarla kahve keyfi yapmak da fena olmazdı. Ama neyse, eşim mutlu olsun, biz de mutlu oluruz!
Ramazanda ilk benim aileme kurbanda ilk onun ailesine gideriz :D veya ikisinde de sabahı bizde akşamı onlarda geçiririz
Kocamın keyfi nereye istiyorsa oraya giderim
Wowwww
Cevap
4Cevap
eşimin ailesine giderim tabi ki de
Simdik hersey düsünceden ibaret:
Yani söyle söyleyim... benim Ailem yakinimda ama Türkiyede olunca ilk esimin Ailesine geziyoruz hep hersey cok güzeldi ellinize sağlik deyip bir kac gidilecek kapimiz Aile ziyaretleri daha var deyip kalkiyoruz veee en son bizimkinlere gidince cooook rahat rahat oturuyoruz😬 🫣😊
evde benim sözümde geçse ilk eşiminkine giderim her zaman ve ailesine saygıda kusur etmem
tabi olsaydı böyle yapardım olmadığı için sorun yok 😁
Kendi evime , elalemin çocuğunun ailesinin evine niye gidelim ayol bizene milletin annesinden wi tanımadığımiz insanlar
Böyle muhabbetler çok gereksiz bence. Hangi eve daha yakınsa ilk oraya gidilir veya bir bayram ona bi bayram ona gidilir, gereksiz bi gerginlik sebebi
Önce eşin ailesine gitmek mantıklı, Annemlere geçecez diyerekten erkenden kalkılır. Sonra anneye gidilir ve istediğin kadar oturursun 😅😅
Eğer aileler uzaksa kurbanda erkeğin, ramazanda kadının ailesine gidilir.
Ramazanda eşimin ailesine gidiyoruz
Kurban da bizimkilere
Eşimin ailesini önce sora kendi aileme ha 5 dkka tez ha 5 dkka geç bir sorun olmaz
Kim yakın ise ilk önce ona giderdik.
Kahvaltı hazırlar sülaleyi bizim eve toplarım
Annemlere giderim
Herkes kendi anasının evine gitsin
Kural yok o anki psikolojime bağlı
Anaları bir eve toplarim
😁😂😂
Kim yakınsa ona
Mantıklı 😃
Her zamanki fikirlerim
Hahah
Bilmem bakarız
Kendi anama
Kocamın ailesineee😃
Kendi evime haha
Kimsenin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?