Sizce sınıf öğretmenliğini yapamayan biri özel eğitimi hiç mi yapamaz?

Ben sınıf öğretmenliği mezunuyum. Ücretli olarak birkaç yere gittim. Ama pek verimli olamadım. Çocuklara kendimi sevdirsem de onları yönetip idare etmekte hep zayıf kaldım. O kadar çocukla aynı anda uğraşmaya tahammül edemedim. . Ağlama krizlerine girdiğim okullar oldu. Hepsine yetişmeye çalışmak beni zorladı. Zaten fazla gürültü ve yüksek sese gelebilen birisi değilim. Cocukken annem elektrik süpürgesi açsın ağlarmışım. O kadar çocuğun sesi , gürültüsü beni bunaltıyor. Bipolar bozukluk hastasiyim bir de, hastalık da zaten beni zorluyor. Zaten okul müdürleri de kendi gözlemlerine ve velilerden aldığı bildirimlere dayanarak benimle çalışmak istemiyor. Özel eğitim sertifikası alıyım diyorum. Özel eğitim öğretmenliği hiç mi yapamam. Ya da Kpss 'ye girip atansam akademide egitirler mi?

Sizce sınıf öğretmenliğini yapamayan biri özel eğitimi hiç mi yapamaz?
Cevapla