Ilk defa biri bayramimi kutladi, cok garip bir duygu degil mi?

Eski universitemde ben bir kere kutlamistim butun tanidiklarimi diger bayramda kimse kutlamadi zaten oyle olunca ben de kutlamadim. Kimse ne dogum gunumu kutlar ne bayramimi. Bugun hocama mail attim Maşallah bayramimi kutladi cok sasirdim. O ilk once kutladi cok garip bir duyguymus gozlerim doldu hoca benim adimi bile bilmiyor ama arkadas dediklerimden yapmaz neyseki hepsini sildim.

Ilk defa biri bayramimi kutladi, cok garip bir duygu degil mi?
Cevapla