Mezarlık ziyaretinizi yaptınız mı?

Kalbimin yarısını 11 sene önce mezara bıraktım annem çok özlemiştim sadece bayramdan bayrama değilde insanın hergün gitmesi gerekiyor aslında huzur verici yer bir gün bizde kara toprağa gireceğiz zaman hızlı geçse herkes mutlu olacak. 🖤

Mezarlık ziyaretinizi yaptınız mı?
Mezarlık ziyaretinizi yaptınız mı?
Mezarlık ziyaretinizi yaptınız mı?
Cevapla