Kalbimin yarısını 11 sene önce mezara bıraktım annem çok özlemiştim sadece bayramdan bayrama değilde insanın hergün gitmesi gerekiyor aslında huzur verici yer bir gün bizde kara toprağa gireceğiz zaman hızlı geçse herkes mutlu olacak. 🖤


Kalbimin yarısını 11 sene önce mezara bıraktım annem çok özlemiştim sadece bayramdan bayrama değilde insanın hergün gitmesi gerekiyor aslında huzur verici yer bir gün bizde kara toprağa gireceğiz zaman hızlı geçse herkes mutlu olacak. 🖤


Kaybedilen sevdiklerin yeri asla dolmuyor, zaman geçse de özlem hep aynı kalıyor. Mezarlıklar gerçekten huzur veren yerler, insanın kendini biraz olsun sakinleştirdiği, dualarıyla sevdiklerine ulaştığını hissettiği özel mekanlar. Her gün gitmek belki mümkün olmuyor ama önemli olan kalpte yaşatabilmek. Sonunda hepimiz aynı yere varacağız, bu yüzden sevdiklerimizi unutmadan, onları dualarımızda ve anılarımızda yaşatarak ilerlemek en doğrusu.
Cancağızım elam , Allah rahmet eylesin dile kolay 11 sene , acını içimden hissetim elam. Allah Rahmeti ile muamele eylesin. Sevdiğimm bir söz vardır
"Biz bu dünyadan gider olduk , Geride kalanlara selam olsun."
Soruyu ve cevapları okurken yüreğim göğüs kafesimden çıkar gibi oldu. Allah rahmet eylesin. Kimseyi ailesinden ayırmasın
Cevap
16Cevap
Dedem yeni vefat etti, gitmedim.. gidemedim. Kalbim buna dayanamaz 😕
Mekanı cennet olsun yavrum 🌸
Aminn 🥹
Yaptım sabah erkenden anne babama gittim 🥺🤲
Yarın babama gideceğim. Tüm ölmüşlerimize rahmet diliyorum.
Mezarlıklarda üç beş dostum vardır ama gitmiyorum. Mezar ziyaretleri ilgimi çekmiyor. Nasıl olsa bir gün buluşuruz. Acelesi yok.
Henüz yapmadım Mezarlıklar üzücü 😥 Canım benim üzme kendini hayat devam ediyor ahirette buluşursun İnşallah
Dün annen babam gidecekti gitmemişler bugün de giderler mi bilmiyorum Allah tüm vefat edenlerin mekanını cennet eylesin 🥺😔
En korktuğum şey basın sağolsun mekanı cennet olsun insallah 🥺😔
Rabbim kalan anne babalara uzun ömürler versin 🤲
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun İnşaALLAH 🤲🏻🥲
Henüz yolladım daha ancak saat 21 gibi memlekette olurum
Yaptım, temizlettim, kendim çiçek 🌺 ektim, duamı okudum
Ben pek gidemiyorum ya. Allah geri de kalanlara sabır versin
Allah rahmet eylesin bütün vefat etmişlerimize.. Bende sevdiğimi ziyaret ettim 😞
Ögleden sonra inşallah... Basın sağolsun Rabbim rahmetiyle muamele eylesin.
Ana rahminden geldik pazara,
Bir kefen aldık döndük mezara 😌
Başınız sagolsun… bizde babamızı kaybettik bir sene dolacak 🥺 nekadar zormuş… insanın yokluğu
Bende yarın annemi ve babamı ziyaret edeceğim
Başınız sağ olsun 🙏
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Annenin
Busene gidemedim seneye inşallah gideceğim
Hayır eloş. Bu yıl yapamadım.
Yarın sabah gideceğiz.
Yapamadim. Memlekete gitmeyecegim bu bayram.
yarın sabah ilk ona gideceğim
Yarın anneme giderim muhtemelen
Allah rahmet eylesin canım, mekanı cennet olsun
Yapmadım. Mekanı cennet olsun annenin🌸
Allah rahmet eylesin 😔
Arada gitmek gerçekten güzel oluyor
Yapamadım
Ben dayanamıyom abla
yapmadim
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🤲😓😓
Hayır yapmadım.
Hayır yapmadım
Bugün yaptım 🙏
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?