Arkadaşlar ben 12 senedir kapalıydım ve hani hem mesafeme ahlaken vs de çok dikkat ediyordum 6 ay oldu açılalı zorlanıyorum napcam?

Açıldığım için mutlu hissediyorum ama bir garip geliyor tabiki garip hissediyorum kendimi aynı zamanda sosyal açıdan kendimi daha rahat hissediyorum bazen Bazende utanıyorum tabiki bi değişim içindeyim bu süreçte ama kapanmayı düşünmüyorum nasıl alışırım?

Arkadaşlar ben 12 senedir kapalıydım ve hani hem mesafeme ahlaken vs de çok dikkat ediyordum 6 ay oldu açılalı zorlanıyorum napcam?
Cevapla