bana hem açık hem kapalı olmak çok yakışıyor
kapansam pantolon giymem etek giyerim bol giyinirim saçımı da gostermem yarısını
kapansam pantolon giymem etek giyerim bol giyinirim saçımı da gostermem yarısını
Yavaş yavaş deneyerek başla benim arkadaşım öyle yapmıştı dışarıda kapalıydı ama herkese dedi deneme sürecindeyim kapanmadım diye eğer alışırsam devam ettiricem dedi ve 1 ay bu şekilde devam ettikten sonra kapandı
bilmiyorum ya ben kapanirsam bizimkiler açılmama izin vermez özelikle babam
O ne değişik durummuş oyle babanla konus bu durumu soyle baba boyle durum var cesaret edemiyorum acilirsam bana engel olmazsin dimi de
olur çünkü ailem muhafazakar insanlar babam kapansam gurulanir
Seni kötü yola yönlendirmek istemem o zaman iyi düşün kapalılık zannedildiği kadar kolay değil birde kapandıktan sonra açılma fikri gelsede aileden önce Allah ne der diye düşünüyorsun daha çok o şuur geliyor
Bu ikilem çok normal, özellikle Türkiye’de birçok kız bunu yaşıyor 🌸
Kendini bir anda tamamen kapatmak zorunda hissetme, bu bir süreç. Bir süre denersin, ruhuna iyi geliyor mu ona bakarsın. İnancınla, konforunla ve hayat tarzınla uyumluysa devam edersin, değilse değiştirirsin. Önemli olan baskıyla değil, gerçekten içinden geldiği gibi karar vermen 💫
Cevap
5Cevap
Bence dene çok seveceksin nefsine uyma ben de inancımla kimse beni zorlamadan kapandım inan bana çok güzel bir duygu
nefis ile alakalı değil tercih meselesi ben ikisinide seviyorum eşit ama kafam eserse acılarım oyuzden diyorum
Çelişkideysen kapanma
ikisi arasindayim
Vesvese bunlar, kapanmadan bilemezsin
Kapanasin varsa kapan
Yakiştirdigin için kapanicaksan hiç kapanma
sen br. bşla ki
Kapanmadan bir fotoğraf paylaş, bir ohhh çekelimm
Sana kalmış
O zaman hiç kapanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?