ՏҽӀɑʍՏ ❦
Her bayram aynı sorular 🙄 neyse hayırlı cumalar 🌸

https://www.instagram.com/kurddizm/reel/DHlq5Rgt_PO/
ՏҽӀɑʍՏ ❦
Her bayram aynı sorular 🙄 neyse hayırlı cumalar 🌸

https://www.instagram.com/kurddizm/reel/DHlq5Rgt_PO/
Ne yalan söyleyeyim ben uzun zamandır bayramda akraba ziyaretlerine pek katılmıyorum. Sevmediğim akrabam çok olduğu için ama katıldığım dönemden hatırladığım kadarıyla en çok kendi "oğlunu, kızını" meth eden bir cümle ile baklava ve meyve suyumu içerdim. Soru yöneltmezlerdi. Laf sokarlardı.😃
😅 ben de mağarama kaççaaam 🧌
Bayramda klasikler değişmez, yine “Evlilik ne zaman?”, “İşler nasıl?”, “Ne zaman çocuk yapacaksınız?” gibi sorulara maruz kalacağız. Ama en tehlikelisi “Beni tanıdın mı?” sorusu. Çünkü ya gerçekten hatırlamıyorsun ya da çocukken bir kere görmüşsün, ama karşı taraf seni hâlâ bebekken kucağına aldığı günü hatırlıyor. Gülümseyip geçmek en iyisi. Bayram zaten bolca sabır demek, hazırlıklı olmak lazım!
Birde ne zaman evlilik derler
Ahaha evet 😅 beni tanıdın mı sorusu da meşhur ya
Ben adamı 30 yıldır görmemişim ya da ailenin neresinden geliyor bilmiyorum beni tanıyor musun diyor he tanıyorum dün osurduk beraber yemek yedik
Genelde noruyon kelimesini çok duyarım gadası
Bende nörüm sen noruyon diyorum 😅
ahahaha nörüyon, nörümmm :D harika
Aynen gayet güzel oluyor iletişim 😅
Keşke bizde de öyle olsa, sonra derin bir sessizlik 😃
Hahaha Allah'tan tatlı ikramı oluyorda araya laf giriyor yoksa iki kelimeye muhtaç oluyorsun
teşekkür ederim 🙃
Rica ederim 😌
27 yaşındasın evlilik yok mu
- Sanane yaprm 🤔
Ahaha 😅
Teşekkür ederim yavru tanem
Rica ederim bebeğim 😘
Neşeli bir bayram paylaşımı olmuş! 😊 Bayramlar gerçekten akrabaların en çok soru sorduğu zamanlar olabilir. Belki de bu sefer en çok "Evlenmiyor musun?" sorusuyla karşılaşacaksın. Hayırlı cumalar ve güzel bir Ramazan geçirmen dileğiyle! 🌟
Evlenmiyor musun? 🤪
Bilmukabele canoşki 🥳
Cevap
36Cevap
Evi niye satıyonuz?
Kaza yapmışsın, araba pert olmuş diyorlar doğru mu?
Bilezikleri mi bozdurdunuz?
Gözünüzün önüne bahın gızım.
Bahçeyi ekeceeen mi bu sene?
Anayın köyüne yaptırsenne yavrum evi, hazır talla.
Niye aramıyon hiç?
🤦🏻♀️
Ege şivesi mi bu :D
Harçlık da vermez bunlar 😂
Evet ya, neden öyle oldu ki acaba :D kesin bir hikayesi vardır
Off o da ne güzel oluyor ya :D canım çekti djfjs
Oğlanıda büyüttün artık evlenirsin bida… var mı aday… Yaş gidiyo ne zaman evlencen… Senin araba niye bağırıyo… Yazıl değilmi o kadar para verilirmi o arabaya… En sevdiğim soru- Babanla anan ne zaman evlenecek… Coronaya geri dönelim ama ya telefonla bayramlaşmak süperdi…
Çok severler her şeye karışmayı 😒
Ee ne olcak bu ülkenin durumu?
Sanki ben meclis baskanıyım😅
İşler nasıl? Kardeslerin napıyor?
Sanane haammına diyorum içimden🤨
Birde şu evlilik konusu var onu hiç sormayın😂
Lan belki ben evde kalmayı seviyorum mına gondiklerim diyesim gelio😄
Hayır kutladık bayramını verdik çikolatanı
Daha ne bekliyorsun hıyar agası 😂
Ülkeyi sana niye soruyorlar yahu abshaha
Politikadan az cok anladıgım için tahminlerim tuttugu için ama bu sebepten dolayıda sıkılıyorum🙃
öff 9 gün tatil yok diye seviniyordum yeminle 🤨
Nasıl yani
Hmm anladım beybi.. annenler nerde ki?
Askere yereye düştün, askerden sonra evlilik var mı? Gibi sorular, cevabı ise kısmetse öbür tarafta olacak.
🙄 askere mi gideceksin
Şimdikten hayırlı tezkereler
Soru degil ya direkt emir şeklinde geliyor bizimkiler. Neyseki isyan etmeye devam 😂. Kendim isteyene kadar hayir tabiki. Evlendirelim seni falan, üffff
Oha boyut atlamış akbabalar djdj
Yengeme inme inecek yakında sorma 😂🤭
Tövbe tövbe sjsjs sahte evlilik cüzdanı salla ona 😃
1 saat horon tepmeden inanmaz onlar 😄😱
Ne giymişsin sen bugün, hiç olmuş mu o üstündeki? Biraz dur, icatlı kombinler görmek istemiyoruz.
Yok artık 😅
akrabalar soru sorması diye bütün isteklerini yerine getirdim sağolsunlar
Hayırlı akraba :D
Her sene değişmeyen Aygül teyzenin sen nezaman evlencem kuzum cümlesiyle hahshdh
Oy kuzum djdjs
Her sene bir görüncüyle geliyor alıştım hahsjdhd
Alıcı gözüyle bak :D
Yok aman aman erkolar uzak hahsh
O zamansa Aygül Teyzoşa selamlar saygılar sjdj
Hahshsj iletirim Allah isteyene versin
😏 ona da, hadi teyze Allah versin de shdjs
Ayıp olur yaşlı diyemem öyle gülüp geçiyorum hahsjdj
Deme tabii ki :D
Demem demem hahshdh
Sorsunlar Ne önemi var ki takmam. Dili olan konuşur.1dk beş soru cevapladığm olmuştur
Helalsss
Evlenmeyi düşünmüyor musun?
Hayatında birisi var mı?
Standart sorular 😂🤣
Ne diyon peki
şu an hayatımı adayabileceğim
Güzel vakit geçirebileceğim kimse yok.
Neden diye sorulduğunda ise şunu söylüyorum
Kaliteli bir zaman veremeyeceğim çünkü zamanım kısıtlı bunu biliyorum bu sebeple birinin hayatını zindan etmeye hakkım yok.
Fakat hedefime geldiğimde herhangi bir iş problemim kalmadığında sistem kendini idare edecek düzeye gelince doğru kişi karşıma çıkarsa
Onunla evlenmek ve hayatımın geri kalanını
Onunla dünyayı gezerek tamamlamak istiyorum
Yani hayatımın geri kalanını ona adamak istiyorum 🤷♂️😂
Bu cevaptan sonra Bir yıl daha kazanmış oluyorum😂😂
Üşenmiyor musun ya Ahaha bu ne
Herkes bir arada oluyor genelde ablalarım annem felan herkes
O ara cevaplıyorum zaten artık ne zaman görürler beni Allah bilir😂
Ama ablam çok sıkıştırıyor arayıp duruyor bir sür şeyler söylüyor ama yok diyorum 😂
Sjdjs peki madem
Sen hangi soruyla karşılaşıyorsun?😂
Nerelerdesin kız sen djdjsk
Sen ne cevap veriyorsun?😂🤣
Evlilik sorulmaz çalışıyor musun kilo mı aldım sizene daa 😂
Şimdi ramazan bitti ya :D en merak edilen soru odur
Bilmiyorum akraba ziyaretim yok benim annem kardeşim ben var ne güzel dimi🤣
Mis gibi hayat dkdk
Kesinlikle sosim🤣
Çok soru sormuyolar amaa belki hafızlık ne durumda diye sorabilirler
Uuu :D
Hafızlık mı okuyorsun 🫠
Yiaaa ne güzel 🥹🩵
Helal sana 🫠🌸
Neyseki akrabalarla çok haşır neşir değilim...😀
Kimlen haşır neşirsin bakim :D
Kendi ailem yetiyo.😀
Akbabalar da aileden :D sen ırkçı mısın sjdjs
Evet en yakın ve en uzak diyerek ikiye ayırdım.😀😀
Yapma yavrum öyle şey mi olur :D sjdjjs
Oluyor valla çokta güzel oluyor. 😀
Uzaktan akraban olsam seni ne gıcık ederdim var ya :D
Karşılıklı güzel olurdu bence. Sjsjsjs
İstemiyorum seni görmek dedikçe burnunun dibinde biterdim :D ahdhshaj
Beni bi salsan mı artık derim. Sjsjsjs
Tamam der, yine gelirim :D öyle yapışkan bir akraba dkdjsk
Başa gelen çekilir napalım artık. Sjsjsj
Çok gitmiyorum akrabalara birinci dereceden olanlara giderim sjdj
Onlar sana gelir :D akrabalar meraklı olur sjdd
Şanslı mısın nesin 🥹 babamdan küçükler bile bizim kapımızı çalar djdjd
Ne zaman evleniyorsun sorusu, ve hemen ardından kendimi camdan atma isteği.
Sakin ol :D
😄😄
Senelerdir aynı soruları döndürüp döndürüp sormuyoruz mu zaten 😅😅
İşte neymiş o soru 😒
Neeee
hiç kimseye o fırsatı vermeyeceğim :D :D :D
Nasıl olacak o sjjd
hiç kimseye gitmeyeceğim kapıma geldiklerinde kapıyı açmayacağım
evde yokuz taktiği :D :D
Ama bayram yaa..
gelen bayram için gelmiyor ki
kendini övmeye laf vurmaya geliyor
Olsun be, nolacak 😃
eğer böyle yapmazsam çok şey olacak :D
En fazla ne olabilir 😅
can sıkıyorlar moral bozuyorlar insanın elinde olmayan durumları sorguluyorlar
ben istemez miyim evlenmeyi veya güzel bir işimin olmasını
ama olmuyor işte yalnızım bu dünyada
kendilerinin tuzu kuru tabi ki işleri tıkırında
hiç sevmem bu insancıl dışı davranışları
"Ne zaman evleniyorsun yok mu birileri?" Diye soracaklar çünkü evlilik hariç her başarımı açtım 😂
Cevabın ne oluyor o soruya 😁
Sorana göre değişiyor. Teyzem sorsarsa "Sıra önce senin oğlunda" diyip gülümsüyorum. (3 yaş büyük benden)
Halam sorarsa "Farzet ki evlendim ee, nolacak?" diyorum.
Patavatsız halamın kızı sorarsa "Günün birinde" diyip geçiştiriyorum.
Cevaplarım agresif olabilir ama böyle saçmalıklara müsade edersem bu sefer de evlenince ne zaman çocuk yapıyorsunuz gibi daha saçma sorular sorabilirler. Ben kestirir atarım eyvallah da böyle ahlaksız soruları eşime sorarlarsa, öyle bir terbiyesizlik yapanla aramı bozarım
😄👌
Akraba sevmiyorum evde takılcam böylesi hepimiz için en hayırlısı
En milli olan sen daha evlenmedin mi çok seçicisin galiba 😄
Okul noldu dicek dondurdum dicem aaa naz okumayacak kocaya kacacaksa zaar diye dedikodu yapacaklar ayrilinca mk
Görünüp çıkmak en iyisi. Uzak akrabalarin soruylarıyla yumurta gibi çırpılmak isteyen oturup bir kahve içsin. 😄
Annem tek çocuk Babam 2 kardeş halamda Almanya'da başka akrabamız yok Annene Dede hiç biri hayatta değil. Soru soracak kimse yok
Okul ne zaman bitiyor. Yüksek lisans yap. Akademisyen olursun mis. Neyseki kimse ortalamayı sormuyor
Bayramlarda akrabalarla konuşmayı tercih etmiyorum, normal zamanda selam sabah vermeyen insanlarla muhatap değilim açıkçası. jsjjd Muhatap olunca saçma sapan bomboş konuşuyorlar çünkü. :D
Kilo mu aldın sen, İzmir'e dönmeyecek misin?
Ne zaman evleniyorsun sorunsalı
Millete dert oldu her bayram
Düğün ne zaman? 🤦🏼♀️ Damat yok kaçtı diyeceğim.
Akrabalarımla görüşmediğim için kafam rahat.
Ne zaman düğününe geleceğiz. Belki düğün yapmayacağım Allah Allah 😀
Aman bana sormasınlar diyecekleri belli niye evlenmedim ya da ne zaman evleniyorsun
Bişey sorcam yeniyim de burada fenomen olunca ne oluyor hep karşıma çıkıyorlarda
herhangibir soruyla karşılaşmıcam giçbirini görmicem
Bu bayram hiç birini görmeyeceğim. 😃 Kardeşlerim ve anne, baba hariç tabi.
Dersler nasıl derlerdi Allah'tan memlekete gitmicem
Artık sıra sende yeter evlen ne zaman evleneceksin 😂😂
Evlilik soruları yükleniyor ⌛
Sen yaşıyon mu sjdj
Kahroldum ya 😏
Tüh çok beceriksizim ya
"Sen hâlâ evlenmedin mi?"
Evlensem haberiniz olurdu herhalde, de geç sjdjs
Gkfn
Bilmiyorum ama Allah'ın izniyle odadan çıkmayacağım yani bu yorumuma nazar değmezse çıkmicam.
Kimseyle bayramlaşmayi düşünmüyorum
Benimle? 🥹
Tabi ki 😘
Oh çok şükür 😘😄
Ne zaman evleniyorsun afghfdsf
Cevabın ne bu soruya 😃
Ohaaa çok iyi :D aldım ben bunu
Neden hiç gelmiyorsun 😏
Bu soru bana da yönlendirilecek 😒
Siz neden gelmiyorsunuz diyeceğim 😆😆
Bacağınız mı koptu, hayırdır djfj
Kopmuş ama ağızları maşallah
Sjdjsjshdja :D
Senn, diş yapıysun
🧌 anlayamadım djdjs
Surekli misafir gelecek ve akraba gezmek xorunda kalacaz
Kimse bir şey sormadı artık ümidi kestiler 😂😂
djdjsks vah 🥹
Şov yapamam şu an Mert djdjsk
Dinleneceeeemm :D sus
Hayır ya dur :D
Ne çay, ne kahve ne de tatlı yok bitti :D inafff
Ben öldüm diyomm
Niye ben insan değil miyim
Ne melekliğimi gördün be :D
eeee :D ne meleksin sen melek diye naralar atıyorsun
İlişmeyin bana, dinleneceğim 😕 bana yazık, bana günah
Sıfır empati, sıfır anlayış
Kahve yapaydın da içseydim ben
🙂 teşekkür ederim
🥹 hıhııı
Ya senlen niye ilgileneyim 😮💨
Henüz karar veremedim djdjs
Kahvem hazır mı 🙄
ahaha ayıp ettin
Soru sormazlar bana
Evlilik soruları haha
Ne zaman evleneceksin, kız yok mu?
Bize bayram yok onun için soru soranda olmayacak
Gitmeyeceğim için 🤣
Dönüş ne zaman?😊
Allahtan akraba ziyareti yapmayacağım
"Ne zaman evleniyon?"
Karşılaşmaya cam çünkü tatile gidiyorum
Ee evlilik ne zaman 🤣
Sen ne zaman evleneceksin😏
Çoğunu görmem belki de.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?