Babamın çok üstüne gidiyor muyum yoksa onda mı sorun?

Sofrada iken öksürüyor. Her ne kadar kendi önüne öksürüyor olsa bile bizim de yemeğimize geliyor. o sırada ben de ona tepki gösteriyorum ellerimle tabağı kapatıyorum baban pis mi diyor , Bardaktan su içiyor tekrar aynı bardağı dolaba koyuyor kızıyorum ters ters bakıp sen babandan tiksiniyor musun diyor odada yalnız kalınca osuruyor bazen de biri varken yapıyor kiziyoruz daha bunun gibi bir çok.. neden böyle ya kaç kez kizdik ettikse de değişmiyor sadece eskiye göre daha çekiniyor o da artık biz biktigimiz için olay çıkardığı için
Babamın çok üstüne gidiyor muyum yoksa onda mı sorun?
Cevapla