İsmim Mehmet ve bundan çok nefret ediyorum ne yapmalı?

Hem çok klasik hem de kızların gözünde flörtöz bir isim olarak durmuyor daha çok efendi gibi duruyor ve memoli memo meehemet falan demeleri çok rahatsız ediyor ciddiyetimi bozuyor karşımdaki beni umursamıyor gibi geliyor. Mi de mesajda falan "Mehmet" yazdıklarında insanlar korku oluyor ciddi bişi mi vurguluyor diye kendi ismimden korkuyorum resmen
İsmim Mehmet ve bundan çok nefret ediyorum ne yapmalı?
Cevapla