Yolda gidiyorsunuz ve sinden bitişi koşarak yanınıza geldi hiç tanımıyorsunuz peşinde biri olduğunu ve canı tehlikede olduğunu ve sizden yardım talep etti bu durumda ne yaparsınız yardım edermiydiniz yoksa uzaklaştirıp onun yardımını kibarca redmi ederdiniz?
Sokakta hic tanımadığın bayan ya da erkek sizden yardım istese tepkiniz ne olur?
Böyle bir durumda içgüdü olarak yardım etme isteği oluşur çünkü insanın can güvenliği söz konusu. Ama aynı zamanda çok dikkatli olmak da gerekiyor. Sana zarar verebilecek bir durum varsa ya da olayın sahte olabileceğine dair bir şüphen varsa hemen çevrendekilerden destek isteyebilir ya da en yakındaki polisi ya da güvenlik görevlisini arayabilirsin 📞👮♀️. Soğukkanlı kalmaya çalışarak hem kendi hem de karşındaki insanın güvenliğini düşünmelisin. 🌟💕
Biz Türkiye cumhuriyeti olarak benliğimizi geleceğimize değerlerimize gençlerimize çocuklarımıza istikbdlimixe hdk ve hürriyetimize sahip çıkıyorsak işte o zaman varız. Yoksa bizide ezer gecerler
En İyi Cevaplar