Hayatta bana takılmış lakap ve iftiraları sayıyorum? Neden sessiz insanların üstüne çok gelirler?

bu hayatta tek kelime etmedim dilsiz gibi takıldım ama insanlar sürekli uğraştı. anlatsam kimse inanmaz. dunya çok kötü bir yer. tipimde de sorun yoktu karakterimde de. insanlar ilkokuldan beri insanlara önyargılı yaklaşırlar. ve bu sonsuz önyargıli insanlar kafalarında inandığı ben imajına göre bana kötülük yapıp benle uğraştı kadını da erkeği de. ilkokulda başladı iftiralar , pis ve gıcık diye halbuki en temiz ben seçildim ve kimseyle konuşmadan atlattım ilkokulu. ortaokulda şeytan , dilsiz , suskun , robot , goren korkar, şaşı ,( gözüm biraz şaşı diye çözülmez olarak görenler utansın ) dendi hatta durduk yere boğazımı sıkan bile oldu. ozamanlar da kimseyle konuşmazdim. hatta ilkokulda sokakta bakmadım diye küfreden bile vardı.,, sokakta tutup yolumda giderken bırakmayan vardı, durduk yere üstümü cizip okula gelme diyen vardı. sessizdim sadece tek kelime etmedim. sonra lisede Avel, aptl , SLK, cahil, fakir, ahmk, dendi halbuki lisede derece yaptım zekiydim farklı düşünen biriydim ama herkes önyargılı. herrrkes. LİSEDE bı tane kız vardı beni ozguvensiz bile sanıyordu kanka şöyle dur böyle dik dur falan diyodu halbuki ben ondan daha özgüvenli biriydim o da bı önyargı aslında sonra bı kıza soru sormuştum cevap olarak tersledi sonra gidip herkese kavga ettik demis kacinci seviye ezklik dimi o derece susan biriydim. sonra ortaokulda sırf bı kizla aynı mezuniyet elbisesi aldım diye benden küçük siniflar hesap sormaya geldi resmen kaçıncı seviye önyargı bilmiyordum yani. sonra. Çizimimi karalayan bı çocuk vardı sırf sanat bu diye şaka yaptim diye. büyük saygısızlık ama ona da sustum iste çoluk çocuk.(Resimde harika oldum bu arada.) kimleri çıkarmış hayat karşıma ya of.

lise sonda kapak ettim herkesi. unide önyargılar devam etti ama, biraz üst seviye önyargılılar var tabi orada toksiiiik böyle , bana vitamin siz diyecek nerdeyse birisi buluşmada,( zayıfım diye sanırım ama vitaminimi asla bilemez sonuçta buyuk onyargi o da alamıyorum belki dimi) sonra deli diyen vardi mesela ama anlattıklarımi anlamayan oydu, sonra sen kelimelerle düşünmüyorsun bence diyen biri vardı ( çok güzel de düşünüyorum ) nasıl bı onyargiysa , sonra üni stajimda bile onyargiysa uğradım neler yaptıysam çalışanlar hep beklemezdim senden şaşırdım kendini aştin falan diyodu bana çok garip geliyor bu önyargılar tabiki yapcam niye yapmiyim hayatta herkes mı boyle? sonra görür görmez bı kız açık giyiniyor diye bana yani kasr gözüyle bakıp kullanmaya çalışan erkekleri hiç saymıyorum bile Allah önyargılarinda bogsun. kimsenin kalbini göremeyiz diye yaşayan bı ben var bı de tüm bu hayatım boyunca.

mesela ben çok dürüst biriyimdir inanmayıp yalancı diyen bile vardı. guzelken cirkindiyen vardı şaka gibi bu insanlar. baya güzelim şuanda mesela. insanlar kadınları mesela tek bı yerinde sorun olunca çirkin goruyor ve önyargılı oluyor ama orası duzelince herkesten güzel oluyorum. bu vizyonsuz on yargılı insanlar hiç bitmedi hayatımda...

Güncellemeler
1 yıl
Ha erkekleri reddettim diye birsuru kötülük yapan da oldu anlatamam size çok kötü şeyler. o kısmı saymıyorum bile.
Hayatta bana takılmış lakap ve iftiraları sayıyorum? Neden sessiz insanların üstüne çok gelirler?
Cevapla