İltifat etmek kötü değil arkadaşlar anlayın artık?

Tamam bakın yakın olmadığınız bir kisiden iltifat almaktan rahatsız olabilirsiniz fakat arkadaşlar birbirine neden iltifat etmesin ya bir tane arkadaşım var bir kişiyi övücek diye ödü kopuyor sanki sürekli laf çeviriyor aşırı itici değil mi sizcede
İltifat etmek kötü değil arkadaşlar anlayın artık?
Cevapla