Polisler protesto yapanları dövdü ne düşünüyorsunuz?

İnsanlara plastik mermi ile sıkıyorlar acımadan TR polisi bu ülkeden bi cacık olmaz. Onlarında protesto yapmaları lazım niye halkı dövüyorlar.

Polisler protesto yapanları dövdü ne düşünüyorsunuz?
Cevapla