1.62 olduğum için sürekli boyumla ilgili eleştiriler alıyorum. Böyle diyenlere nasıl cevap verebilirim?

Sürekli yüzüme vurulup duruluyor. Yok kısasın yok bilmem ney. Sıkıldım artık bu durumdan boyumu ben seçmedim ya sonuçta..

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaslar cevaplarınızın hepsini tek tek okudum. İyi ki sormuşum soruyu moral verdiniz. Bazılarınız troll demiş keşke öyle olsaydı ama maalesef çevremde fiziksel özelliklerimi eleştirme hakkını kendinde bulan çok insan var. Üstelik bunları sadece yaşıtlarım değil evli barklı kadınlarda söylüyor (boy meselesini) bu yüzden kalkıp da 35-40 yaşındaki kadın beni kıskanıyor diyemem. Bu yüzden takıyorum zaten bunu
1.62 olduğum için sürekli boyumla ilgili eleştiriler alıyorum. Böyle diyenlere nasıl cevap verebilirim?
Cevapla