Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bi kere enfes bi boy bi kız icin. tam ortalama icinde. ideal yani. uzun olanlara sor mutsuzlar. cunku ekrek bulamaz o boya göre. 2.1 boyu olsun kızın 2lik adama bakmaz oyledir. tüm piyasa emrine amade su anda senin. 1.62 altında ekrek pek olmaz zaten. sanslısın. bence sana takılmalar ondan değil. sen eger biraz sessizsen ondandır. cunku mesnetsiz bi takılmavar. tavsiyem sakaya tepkini soyle yap. bence muhtemelen sessiz kalıp küsüyorsun. dudak bukuyorsun. sanki o dalga gecilen sen değilde benmisim gibi misal. sende dalga gec. kendinle yani. sanki kendin değil gibi. sakaya sakayla karsılık ver. sana saka yapanlara da 2. perdede sende inceden kırıcı olcak sekilde hafiften saka yap. sana saka yapan boyla ilgili misal sende göbeğin var şişko patates yarım kilo domates dersen bişey diyemez cunku o kapıyı o actı. senle dalga gecti. seninde onunla dalga gecmene bişey diyememeli. biri bana oyle cimrisin demişti ki değilim. diyenle de oyle bi uzun arkadaslık mazimiz yok. bende evet oyleyim. hatta kendime kızıyorum demiştim. huyum kurusun boyleyim işte demiştim. ses cıkartamadı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Acil olarak o arkadaş ortamını terk et ve bir daha o insanlarla görüşme.
Boy ile ilgili eleştiri ne demek yahu?
Boy insanın kendi seçtiği bir şey mi ki eleştiri konusu olsun.Çevrende ki 5 kişinin ortalaması olursun diye bir laf var ya hani, son derece gerçek bir laf, o ortam senin de seviyeni düşürür.
İnsanın boyunu eleştirecek zeka seviyesinde ki insanlarla bir dakika bile görüşme bundan sonra, kafası normal çalışan ya da normalden zeki insanların olduğu ortamlara gir.
00 Yorumla
1 yılKendi bedeniyle barışık olmayan herkes bu açığa çıkmasın diye başkalarının görünüşünü sürekli gündemde tutar. Bu seninle ilgili bir durum değil kendine değer vermeyi bilmeyen ve kendiyle barışık olmayan insanlarla ilgili bir durum. Yani kısaca insan kendine baktığında nasıl hissediyorsa (onlar kusurlu hissediyor) karşısındakini de öyle görüyor. Ve sen eğer onların dediklerini ciddiye aldığını gösterirsen bunu yapmaya arttırarak devam ederler. Bunu yerine sadece kendini böyle sevdiğini, her halinden mutlu olduğunu sürekli hatırlatırsan onlara gücünü kırabilirsin onların. Çünkü zorba sadece söylediklerinin ciddiye alınmasından beslenir.
00 Yorumla
1 yılBenim boyum 156 belki herkes minnoş muamelesi yapıyor bana ama inan bu daha çok hoşuma gidiyor yani tatlı görünmek bir kadın için çok güzel bir şey değilmi? Sen 162 sin Türkiye ortalamasına göre iyisin bu arada. Ama dediğim gibi kısa boylular çok tatlı ve en güzelleri hepte onlar oluyor her konuda.. sen bu boyla 190 olan bir erkeğide tavlıyabilirsin o dalga geçenlerin hepsi kıskançlığından ayrım yapıyorlar akıl yaşta değil baştadır derler bunlar aklı yok. Senin elinde olmayan şeylerle dalga geçen insanları hayatından çıkar.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne kadar da haklısın aslında bu konuda! İnsanlar bazen düşünmeden konuşabiliyor ve bu da seni yoruyor biliyorum. 🌸 Boyun seni sen yapan şeylerden sadece biri, ama asıl önemli olan kişinin iç güzelliği, karakteri ve sevgi dolu kalbi. 💕 Kimse fiziksel özelliklerimiz üzerinden yorum yapma hakkına sahip değil. Onlara güler yüzle, bu konuda mutsuz olduğunu ve bu tür yorumları istemediğini söyleyebilirsin. Unutma, doğamız gereği herkes farklı ve bu farklılık bizi güzel kılıyor. Kendine güven ve boyunla barışık ol. 🌟💃 Birbirimizden farklı olmak dünyanın renklerini oluşturur. 🌈 🥰
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yıltakma bence insanları
00 Yorumla Sen ciddi misin? Ben 172yim genelde kisalar tarafından zorbalaniyorum. Boyuma laf ediyorlar. Ama bir kere bile taktığım yok. Senin boyunda yeğenim var. O da senin gibi konuşunca göster bana icabına bakayım diyorum. Yeğenlerime her zaman kendinizi sevin derim. Ben de monica belluci ile aynı ten rengine sahip olduğum halde bana esmer diyorlar. Ben beni kıskandıklarini düşünüyorum. Hadi diyelim esmer olsam bile yine severdim kendimi. Ya boy renk bunlar insanın kendisini sevmesine neden engel olsun?
Sağlık sorunları yaşamış biri olarak diyorum ki. Büyükler ne derse doğru der. Her şeyin başı sağlık. Sağlığın yerindeyse tadını çıkar. Boyun için de ben memnunum. Benim memnuniyetim sizi neden rahatsız ediyor de? Çünkü ben bana laf eden kisalara aynı bu lafı ediyorum. Ben memnun ve mutluysam bu neden sizi üzüyor diyorum.314 Yorumla- 1 yıl
Uzunlar daha çok zorbalanır
- 1 yıl
Aslan burcu musun sen bu ne aşk?
- 1 yıl
abla mesela 1.72 sin ya 1.75 diğer her şeyiyle tam birine şans verirmiydin (bana da çok kısasın diyorlar sürekli)
- 1 yıl
@banaordanbiolmeca en kısa sevgilim 187 oldu. Ama benim tercihlerim ile başlığın ilgisi yok. Ben kendimi seviyorum. Ne yani biri sana şans vermiyor diye sen kendini sevmiyor musun? Sen istersen 150, 160 birçok kız bulabilirsin. Ha 175 boyuyla kabul eden kız da olur. Ama insanların tercihleri ile kendini sevmekten vazgeçmek bana garip geliyor.
- 1 yıl
Kendinle aşk yaşıyormuşsun. Takdir ettim 👏👸🏻
- 1 yıl
Özgüvenin harika 📍
- 1 yıl
Kendine aşık olacaksın tabi boyun harika bende 1.75im hayatımda hiç zorbalanmadım zorbalanacak bir boy değil 1.90 kız değilim sonuçta çok güzel uzun bir boy kız için. Kısaları sevmem ama zorbalamam da herkesi Allah yaratmış. Onlar seni kıskandığı için öyle diyor. Bu yaşıma kadar kimi tanıdıysam kız olarak hepsi uzun olmak istiyor. Kimse kısalığını sevmiyor ama kabul edeni milyonda birdir. 😂😂😂😂
- 1 yıl
@Happy6161 benimde tanıdığım bütün kızlar uzun olmak istiyor. Ama kimseye zorbalama yapmadım yapmam. Dış görünüş ile alay etmek ahlaka uymaz.
- 1 yıl
@Happy6161 Konu ne olursa olsun biri bana karşı kötü niyetli olursa muhatap olmayı keserim. Çünkü onlarla muhatap olmak bile onları sevindirecek bir şey olur. Kimseyle dalga geçmem. Sen kısasın diye gülmem. Yarın öbür gün kimsenin 2 bacağı üzerinde duracağı garantisi yok. Ben kendimi sevdikten sonra kimsenin beni kıskanmasını umursamam. Zaten ben kendimi sevdikçe kıskanan daha çok oluyor. Niye dalga geçerek kendimi küçük düşüreyim. Kendime olan aşkım yüzünden gözüm bir şey görmüyor. Ben bundan daha büyük bir hediye görmüyorum. ❤️
1 yılBir kadın için normal boyun. Bak eğer çok güzel bir yüzün varsa kıskançlık dan boyundan özgüvenini kırmaya çalışıyor olabilirler. Şunu hiç bir zaman unutma. Bir kadının en büyük düşmanı yine bir kadındır. O insanlarla arana mesafe koyman senin için en sağlıklı olandır. Sadece merhaba merhaba. O kadar.
30 YorumlaUzun olsan da uzun diye konuşurlar. Bir daha kısa olduğunu söyleyen okursa efendim ne dedin de kısasın diyecek karşındaki efendim ne dedin de bunu üç beş kere tekrar et sonra da "kusura bakma çok yüksekte olduğun için sesini duymadım de gül geç. Sen önemsedikçe onlar bir şey yaptık sanar. Bir de Tongue Fu diye bir kitap var zorbalıkla mücadele etmek içinde güzel taktikler var içinde.
10 YorumlaBunu sana söyleyenler kim bilemiyorum ama herkesin bir alıcısı ve seveni vardır , seninde vardır ama hep aynı insanların yanın agidiyorsan hep aynı yerlere gidiyorsan yaptığın farklı bir şey yoksa farklı yerlere gitmiyorsan hep aynı şeyleri yapıp aynı insanları görüyorsan yeni kimseyi görmüyorsan ozaman bu olanlar normal.. kısır döngü. Bu eleştiriyi sana yapanlar KİM? o da önemli bir konu ve detay.. arkadaşların mı?
10 Yorumla
1 yılKeşke 1.60-1.65 arası kız bulabilsem😄 Minyon kızlar çok tatlı oluyor. Boyunla ilgili eleştiren zorbaları kafaya takma. Belki de senin bir özelliğini kıskandıkları için enerjini düşürmeye çalışıyorlar bu yüzden de boyundan vuruyorlar bilemezsin. Kıskanç haset insan çok var.. İnsanları umursama sen kendi bedenini sev, öz güvenini öz saygını arttır gerisi fasa fiso 👊🏻
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
1 yılValla hi en nefret ettiğim insanlar başkasının fiziksel özellikleri ile dalga geçenlerdir şahsen bunu bana yaptıklarında eskiden hoş olmayan dakikalar yaşatıyordum o kişiye ama sen umursamayarak hatta onun dalga geçmeye calistigi konuyu espriye vurarak onun içindeki hainligin emelini çürütüp onun bundan keyif almasını önlersen zamanla bundan vazgeçerler
10 Yorumla Uzun ya da kisa olmak hicbir sey degistirmiyor, ayricalik falan degil yani. Eger gercekten rahatsiz oluyorsan onlari net bir tavirla uyarabilirsin, onlara onlarin diliyle karsilik vermemelisin. Sadece sinirlarini belli et ve dusuncelerine ne kadar saygi duyduklarini izle.
00 Yorumla
1 yılBende 172 boyundayım emin ol sen ideal bir boydasın Yani sana kısasın diyenler seni Kıskandığı içindir büyük ihtimalle Çünkü 162 ortalama bir boy kısa değil Ben de uzun olduğum için çok laf istiyorum şöyle düşün Hiçbir zaman hiçbir insanı memnun edemezsin
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 665 cevap paylaştı.
1 yıl162 cm Türkiye standartlarında bir kadın için kısa değil orta boydur. Hatta polislik için istenen alt sınırdır.
Onun bunun dediğine kafayı takmayın boyunuz kısa değil sizin. Ayrıca 150 bile olabilir, kısa da olabilir ne olmuş karakter değil ya bu biyolojik insan elinde olmayan bir şey. İnsanın boyu, poşu, kası, güzelliği ruhu doyurmaz ve gelip geçicidir, karakter ise ruhu doyurur ve kalıcıdır.00 Yorumla
1 yılBu gibi şeyleri çok takmana gerek yok. boyun çok kısa değil. Kadınların çoğu zaten 1.62 1.65 civarı. Salla gerisini, hiçbir şey demen gerekmiyor. 62 degil 72 olsan ne olacak, ne kazanımı var, 1.72 olanlar daha mı Zeki:) kimseyle mücadele etmek zorunda değilsin. Gülümse geç :) sevgiler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende o boydayım. Evlendim geçen sene … kayınvalide bir gün nişanlıyken sen hep elbise giy pantolon kısa gösteriyor demişti 🙄🤨 eşimde bir kafa var aranızda yani çok uzun blylu bir erkek değil hani 1,80 olsa anlarım yakıştıramıyor ama bunları çok gücüme gitmişti…
04 Yorumla- 1 yıl
Klasik Türk kaynanası😃 takma kafaya.
Cevap sahibi1 yıl@Savas_Melegi gerçekten hani uzun boylu olsaydı anlarım diyecem ama 1,72 falan yani
- 1 yıl
O boy bir erkek için asla uzun değil ama Türk anneleri o boydaki oğullarını bile uzun görüyor çünkü oğullarına aşıklar. Benim babam 1.70 babaannem annemle tanıştırmadan önce oğlum uzun boylu demiş oğullarına çok düşkün ve aşık oldukları için onları mükemmel görüp kimseyi onlara layık göremiyorlar yakıştıramıyorlar. Yani sorun sende değil kaynananda
Cevap sahibi1 yıl@Savas_Melegi biliyorum.. Ablamin kaynanamda öyle ablam yıllar geçtikten sonra kilo aldı şimdi ablanı beğenmiyor , ablamda istediği gibi değil. Daha güzel olan gelinleri yanında övüp duruyormuş 🙄 müge anlının da dediği gibi sanki oğulları Brad Pitt
1 yılYahuu milletin ne dediğine niye takılıyorsun sen? Bana da uzunsun vs vs diyorlar 180im ve size ne bir demiyorum kimseyi tınlama önemli olan kendini sevmek saygı göstermek
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı.
1 yılYa ne kadar boş bir üzüntü 🤦 aynı boydayıx senle ben daha bir kez kısasın diye dalga gecen görmedim senin çevreni değiştirmen gerek valla boyum 163 iyi ki 163 her seyi de kendime çok güzel yakıştırıyorum
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. 1.62 guzel boydur. Biraz da topuklu giysen ve saçının kalinligi da sana 1.70 uzerinde boy verir. Bu da yeterli. Hem 1.90 olsan ne olacak ki? Sana kimse yetişemez ki 😁😁
Boyun gayet guzel hic de sorun etme bence.00 Yorumla
1 yılben de 1.75 im aynısını yapıyorlar takma eminim ki güzelsindir çünkü bunu ancak kıskançlıktan yapar insanlar ben onlardan yakışıklıyım diye yaptıklarına eminim mesela
ondan dolayı umursama
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. İyide bı kızce olarak 162 gayet normal yanı ben erkek halımle 168 zım o zaman senın çevrene göre benım yasamamam lazım heralde cokta tın begenen böyle begensın kocaman kalp burada işine gelene senin hiçmi hiç takılmaman lazım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılGökten yıldız mi toplayacam sana ne daly. arak de gülerek
50 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Etrafındakiler takıntılı muhtemelen bu konuda. Yoksa boyun kısa değil. Normalsin gayet. Onların söylediklerine takılma. Takılmadığını gördüklerinde onların eleştirileri de azalıp bitecektir.
02 Yorumla
Soran1 yılGülüp geçince daha da cıvıtıyorlar kızınca da amma abarttın diyorlar saygısız diyorlar
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılSanki ülkenin boy ortalaması da çok uzun awq ahdhd alayı g.. tten bacaklı neredeyse bunu diyenlerin ahdhd
30 Yorumla
1 yılKısa olduğunu dusunuyorssn bence bunu kafana takma erkekler kısa boylu hatun dsha cok tercih ediyor 155 olarsk bunu bir abla nadihsti olarsk kabul et ve sdni eleştiren kim varsa uzaklaş
10 Yorumla
1 yılhic merak etme. bak ben erkegim boyum 1.56 surekli bana tembel ise yaramaz, yeteneksiz aciz, surekli uyuyan diyorlar. bak millet calisiyor sen evde oglene kadar uyuyorsun diyorlar :D benim param bitince ne yapiyorum biiliyormusun? gidiyorum cop kutularini dolasiyorum atik yemekleri bozuk ekmekleri toplayip buyuk zevkle yiyorum :D hayat bana guzel. umrunda bile olmasin sadsaddsd :D
112 Yorumla- 1 yıl
Neden peki neden çöpten yemek yiyorsun
- 1 yıl
@senkimsinki06 cunki oglene kadar uyumak zevk veriyor bana. calismak para kazanmak kosturmak umrumda degil :D gece sabahlara kadar kitap yaziyorum kafam gidiyor alkol alip buyuk zevkle uyuyorum?:D sdasd param bitincede daliyorum sokaklara :DASdasdsd hayat boyle guzel ne arabam ne evim var hicbirseyim yok bu buyuk ayricalik asdsadd :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 1 yıl
Evet ayrıcalık ama alkol alıcak paran varsa neden simit ekmek vs şeyler almıyorsun
- 1 yıl
@senkimsinki06 haklısın, bir yandan hayat bana böyle güzel. Düşünsene hiçbir şey umrunda değil)) kendimi kasmıyorum nasılımsa öyle. Kendimi zeki zannetmiyorum aptal ve enayiyim ve bu bana zevk veriyor. Alkole gelince canim çekince içiyorum dalıyorum kitap yazmaya sonra bir bakıyorum sabah 7 və uyuyorum oğlen 5 te uyanıyorum sjsjsjsj😃😃😃😃
- 1 yıl
Bir şey diyeceğim ben ne diyorum sen ne diyorsun ne alaka sarhoş musun
- 1 yıl
@senkimsinki06 şu anda en son yazdığından hiçbir şey anlamadım yeminle xD sjsjs hehshajasjdndj möjssjsj😃😃😃
- 1 yıl
Sarhoş musun diyorum
- 1 yıl
@senkimsinki06 😃soru için teşekkür ediyorum ve zor bir soru. Şu an alkolik olarak sarhoş değilim ✍️fakat (avam) olarak kendimi kasmadığım için manevi olarak sarhoşum xDjsjsjssj
- 1 yıl
@senkimsinki06 yeni bir resmim var profile koyucam bak bakiyim yakışiklimiyim jsjssj xDjsjx
- 1 yıl
Cine benziyorsun ama iyi
- 1 yıl
@senkimsinki06 oh hele şükür sjsjsjsxDj möhshs bide ön dişlerim en sevdiğim halinde sap sarı lekelerle dolu aynada bazen dişlerime bakıp kendimle gurur duyuyorum. Peki sen dişlerinle gurur duyuyormusun
- 1 yıl
@senkimsinki06 neden konuşmuyorsun? Susma konuş içini dök)
Onlada açıklama bile yapmana gerek yok hayatım. Ve aslında gayet ideal boydasın. Ben 150 boyundayım. Kendimi minnos tatlı buluyorum. Bana böyle diyen birisi varsa beni gerçekten çekemiyodur çünkü ben gerçekten minnoşum. Ve eminim ki sende çok minnos ve tatlısındır. Onların beyni yok o yüzden sen beyni olmayan insanlar için kendi beynini yorma.
13 Yorumla- 1 yıl
Ben de 1.57 boyundayım bana da diyorlardı da ben pek takmam insanlarım ve şöyle bir şey söyleyeyim yüzüm güzel yani kıskanç şeytanlar
- 1 yıl
Bak gerçekten yüzüm güzel yani şimdi Rabbime teşekkür ederim hamdolsun benden uzun ya da benimle alakalı yorum yapan kızların geneli benden çirkin böyle demek istemiyorum ama öyle işte ve yaşımdan küçük gösteriyorum 22 yaşına gireceğim ama herkes 16-17 zannediyor tesettürlü olmama rağmen açıkken daha da küçük gösteriyorum hayat boyu milyon genç kalacağım hem ailen verir rabbim böyle uygun görmüş
1 yılaman takıldıgın seye bak uzulme allah aglatacak baska seyler vermesın. boş ver onları haytından cıkar gitsin gereksız elştiri ya kıskanclıktır ya da ergence tavırlardır. salla gtisin sne kendını ne kendını nasıl goruyosan osundur kımsenın demesıne ıhtıyacın yok guzel kardesım. benımde 160 olımmı boş ver sallaallah saglık huzur mutluluk versın sana.
10 Yorumla
1 yılBenim boyum uzun ama kısacık kız hayatımı mahfetti, bırak boş ver bahtın güzel olsun ayrıca kızlar için boy çok önemli değil 1.62 de çok kısa değil
00 YorumlaKusura bakmasınlar da kimsenin böyle bir hakkı yok tabiki kafana takmayacaksın tabiki bak gerçekten ileride cok pişman olursun sağlığın yerinde ise mutluysan böyle şeyleri sakın kafana takma seni kabul eden her halinle eder sende onlar bişey söylerken kendinle dalga geç aynen yaa boyum cok kısa falan diye
00 Yorumla
1 yılla ben 1.58 im abım zorbalıyor ama sakasına
bebegım sunu bil ki senin bedenin sen her sekılde guzelsın kendını guzel hıssedersen emin ol yansıtırsın ısıgını sana boyun hakkında yorum yapanlara karsı cıddı ve tatlı bır üslupla ona kendi fiziksel özelliklerin hakkında yorum yapılmasından hoşlanmadığını ve her halinle kendini güzel hissettiğini söylersen bir daha böyle şeyler yapamazlar. ayrıca kendini her halinle güzel olduğunu benimse kendini sev
00 Yorumla
1 yılya knk valla millete hiç dinleme ne kadar olsa daha fazlası isterler nekadar olsan yine dalga gecerler 171 boyum var dalga geciyorlar 180 yine dalga geciyorlar 190 oldugun zaman farklı bir şekilde dalga geciyorlar yani kısacası kimseyi memnun edemezsin en iyi yapabilleceğin onları gormezden gel sankı yokmuşlar gibi cunku o degersiz insanlarla tartıştğin zaman cevredeki insanlarda seni onlardan gorur seviyeni kimse için duşurme başarılar dilerim sana
00 Yorumla
1 yılBöyle haddini bilmeyip eleştirenlere sen de patavatsızca karşılık vermekten çekinme. Gariptir ki ben de 158 im ama bıgüne kadar hadsizlik yapıp eleştiren olmadı.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. 1.62 kızlar için ideal bir boy.
Dalga geçmeleri çok saçma ayrıca boyla dalga geçenin aklı yoktur uzun olsa nolur kısa olur nolur
Ayrıca kızların kısa olması daha iyi bence00 Yorumla
1 yılTatlım benim boyum 157 yüzümde çok güzeldir buna rağmen boyumun kısalığı yüzüme vuruldu. Muhtemelen kıskandılar güzelliğimi ondan yaptılar. Ben Allah'tan korktum bana yapılsa bile Rabbimin yarattığı şeyle dalga geçmedim ve bu İnsanlar yaptıkları şeyleri ödeyecekler. Hakkımı da helal etmiyorum hiçbirine. Sana da tavsiyem uzak dur böyle tiplerden
00 YorumlaTürkiye'de kadınların boy ortalaması 1,60-65 arası yani normal ama sana sürekli boyun kısa, cücesin, yer elması vs vs yakıştırmalarda bulunan her ki ise araya mesafe koy veya ilişiğini kes çünkü modunu bilerek düşürüyor
00 YorumlaHiç bir erkek kadının boyu ile elestiri yapmaz. Kısaca desene bu benim kuruntum kankam arada bana takılıyor bole bende burada bu sözü edip etkileşim alayım bari
00 Yorumlaboyunla eleştireni sende eleştir eğer erkekse ve çok uzunsa sende dağ gibi olmuşsun ben laf ediyormuyum falan de ama eğer kızsa ve senden biraz uzunsa ben genetiğimi seçmiyorum de, ezdirme kendini.
00 YorumlaEşim 1.53 ve çok kısa aşık olarak evlendim bende kısa boylu sevmiyorum çok pişmanım ama geri dönüşü yok aşk gözümü kör etti. Eşim hem kısa hem kalçası yok hemde saçı az ve kötü
01 Yorumla
1 yılBir bu kadar da yerin altında var seni yerim altında doksande ahah şaka yapıyorum biyle aptal ve sığ insanları boş ver benim de boyum 1.55 mermi kadar boyum var ne olmuş yani? İnsanları tipine göre yargılamak çok aptlaca ve cahilce bunları umursama askim
00 Yorumla160 ım boyun ıyı dıyorlar 185 erkeklerde kısa seviyor kuçuksun diyen olmadı 5 cm de topuk yapıstır spor ayakkabılarınıda topuklu al tmmdır paran olsun sağlığın olsun itibarın olsun gerisini s. Et
00 Yorumla
1 yılBir yerden alan Mevla başka bir yere vermiştir diye düşünüyorum kendimden biliyorum 😂 niye dert ediyorsun ki devede de boy var ama eşeğin arkasından tin tinnnn
01 Yorumla- 1 yıl
Bodur tavuk her daim piliç hem :)))
Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. ben kendimi böyle seviyorum bana göre ben normalim benim açımdan bir sorun yok de. Anlamıyorlarsa sen de onlarda kusur bulduğun bir şeyi eleştir sürekli.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Kız için en güzel boy 165 dir seninki de öyle sayılır. Ve benim en çok istediğim bot da 165 ve ben 155 im😒😔
10 Yorumla
1 yıl162 kısa değil ve galiba snei eleştirenler kusursuz insnalar 😒 onlara vereceğim cevap aynalara bakmalarını önermem olur
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bir kadın için 1.62 nin kısa olduğunu söyleyenler aslında sana sataşmaya bahane arıyordur.
22 Yorumla- 1 yıl
aynısını yazmaya geldim😄
Bence minyon olmak çok büyük avantaj Bi kadın için. Ama kilo almamak koşuluyla. Minik olunca azcık kilo şişiriyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılBir insanın boyu kilosuvelhasıl fiziksel özellikleri ile dalga geçen yaratıklara sesleniyorum.. alayınızın …… yım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl162 asırı kıaa değil abartma ya. Şahsen ben 155 hastasıyım milyonlara bayılıyorum. Barısık olabilsen kendinle onları inceden bozarsın onlarda bidaha laronı etmezler. En iyisi aslında kendinle dalga gecebilmekte. Keşke yapabilsen
00 Yorumla
1 yılherkesin 175 olmasını bekleyemezler heralde bisuru gen çeşidi var hangi çağda yasiyolar boy yargılama mı kalmış hâlâ
00 YorumlaBir hanımefendi icin gayet normal bir boy hatta ne kısa ne uzun daha ne istiyorlar hayır 190 kız mı istiyolar merdivenlemi yetiscekler
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. Bende 1.62 ama bana laf atmiyolar bazen arkadaşlarım şakasına bir şeyler diyo gülüyoruz takma uzun boy marifet değil uzun olsam sırık dicekler
00 Yorumla
1 yılKızlarda uzun boy eleştirilir senin boyun tam ideal hatta 2cm bile kısa olsa daha iyi olurmuş denilebilecek bi boydasın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAyni boydayiz ve ben boyumdan gayet memnunum. Ne kısasi 1.55 insanlar var ne kısa insanlar var yahu takilcak bir durum yok. Ben boyumdan memnunum de geç kompleks ya da kafaya takilcak bir durum yok.
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Fqesto benim maşallahim var ortalam türk kızıyım.
Cevap sahibi1 yıl@Fqesto neyse by
Aile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı. Devede de boy var ama.. derler
Bi bu kadar da yerin altında var, sinirimi bozma!!! xacfa derler00 Yorumla
1 yılBi kadın için normal. Kilolu değilsen güzel de fiziğin vardır. Minyonu herkes sever.
02 Yorumla
Soran1 yıl52 kiloyum
- 1 yıl
Bence güzel. Dert edinecek bir şey yok.
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Dünyada iz bırakıp giden insanların çoğu kısa boyludur… uzunlar genelde boş olurlar
10 Yorumlade ki yere yakın olandan korkacaksın ben de 153 üm bacım kimseye dalga geçirtmiyorum dşwösşwös
10 Yorumla
1 yıl1.62 kız için hiç kısa değil bu arada bwn 1.63üm aksine çoğu kızdan uzunum hiç de eleştiri almadim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı.
1 yılsende ne dersin biliyor musun devede de boy var ama merkep çekiyor deve olsanız ne olur
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yıl162 çok kısa bir boy da değil ki neyiyle dalga geçiyorlar.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. boş ver devenin boyu uzun ama kervanı merkep götürüyor
00 Yorumla
1 yılBoydan alıp yüze vermiş de ya da kızın kısası makbuldür falan
00 Yorumla
1 yılNe yani 1.62 de Minak mı diyorlar yanı kısa boy değil yani o kadsr da?
00 Yorumla- Devamını Gör (202)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer